Mitä ajattelette ihmisestä..

  • Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
joka

hankkii vain yhden lapsen

on hoikkavartaloinen ja hyvännäköinen

tuhlaa rahojaan surutta itseensä ja muihin

luo uraa mielellään ja ilolla

käyttää vapaa-aikansa mieluiten juhlimiseen jossakin muodossa kotitöiden sijaan

sanoo ääneen haluavansa omaa aikaa ???????

Nyt sana on vapaa, kertokaa rohkeasti kaikki kahvipöydän tuhahtelut ja muut kyläjuorut mitä tuollaisesta joku sanois..
 
EJK
Pääasia kai sillä, miten itse itsestäsi ajattelet.

Itse en ajattele mitään. Onnekseni minulta löytyy muitakin intressejä, kuin vaivata päätäni muiden elämänvalinnoilla =)
 
vierahista vierain
No ihan ensteks ajattelin tuosta sun tekstistä vain sen, että lapsia ei minusta hankita..

Nimim. hankkiminen kesti 3 vuotta

ps. Ja kaikki muu on EVVK, en jaksa kytätä toisten elämää
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:53 vieras kirjoitti:
Miten jaksat aina ajatella itseäsi?

Eikö kukaan sinun tuttu sano sinua narsistiksi?
Missä kohtaa sanoin ajattelevani itseäni? Pohdin asiaa yleisellä tasolla tänään.. Ja kysymykseesi voin vastata, että ei, ystäväni eivät koskaan pidä minua narsistina. Oudommat ihmiset pitävät minua hyökkäävänä ja pelottavana joskus, jotkut eivät pääse kiinni huumoriini, mutta narsistisena minua ei pidetä. Ainoastaan isäni sanoi minulle teiniaikoina että olen narsisti kun peilasin itseäni niin paljon. Tunnen muuten erään narsistinkin, hän on sydäntä lähelläni oleva ihminen narsistisuudestaan huolimatta.
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:57 vierahista vierain kirjoitti:
No ihan ensteks ajattelin tuosta sun tekstistä vain sen, että lapsia ei minusta hankita..

Nimim. hankkiminen kesti 3 vuotta

ps. Ja kaikki muu on EVVK, en jaksa kytätä toisten elämää
Yleisellä tasolla ihmisiä arvioidaan kuitenkin aina lastenkin suhteen niin kuin se olisi heidän oma valintansa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:53 vieras kirjoitti:
Miten jaksat aina ajatella itseäsi?

Eikö kukaan sinun tuttu sano sinua narsistiksi?
Missä tuossa sanottiin, että ajattelee vain itseään? Onko narsistista se, että haluaa omaa aikaa, eikä olla vain joku kotitalouskone?
 
Eipä tossa mitään ihmeellistä mun mielestä enää nykyään ole. Henk koht vaan ihmettelen ihmisä, jotka ei ihan oikeesti halua kuin maks sen yhden lapsen. Yks hyvä ystävä ei halua edes yhtä ja mun mielestä se vaan on omituista, koska ite taas haluan ison ison perheen. Monta junaa juu..

Nykyään mun mielestä jopa kannustetaan naisia nimenomaan siihen, että eletään sitä omaa elämää joka sisältää kaiken mahollisen. On perhettä edes vähän ja uraa ja uskalletaan kuitenkin siihen kylkeen vielä vaatia omaa aikaa ja täysin omia juttuja. Tulee mieleen just joku Cosmopolitan-lehden itsetunnon kohottaja-artikkelit..
 
kuulostaa yhdeltä mun tutulta. mikäs siinä muuten, tehkööt jokainen miten tykkää, mutta miksi on pitänyt tehdä siihen kaiken keskelle lapsi, joka näkee äitiään päivässä alle 5 tuntia ja joka viikko on hoidossa joskus kolmekin päivää putkeen :/ silloin tietysti ei näe äitiään myöskään... isäänsä suunnilleen saman verran...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:52 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:49 Kaktus kirjoitti:
Kuulostaa aika tavanomaiselta länsimaiselta naiselta =) Oli tossa monta kohtaa, jotka minuunkin täsmäsivät.
Peesi. Vallalla on materialismi ja yksilöllisyys ja oma aika jne...
Hehe, minä olen kyllä kaikkea muuta kuin materialisti. Mutta oma aika ja omat haaveet ovat tärkeitä. Minulla on vain yksi elämä, miksi eläisin sen jonkun toisen asettamien standardien mukaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:48 Fleur de la Cour kirjoitti:
joka

hankkii vain yhden lapsen

on hoikkavartaloinen ja hyvännäköinen

tuhlaa rahojaan surutta itseensä ja muihin

luo uraa mielellään ja ilolla

käyttää vapaa-aikansa mieluiten juhlimiseen jossakin muodossa kotitöiden sijaan

sanoo ääneen haluavansa omaa aikaa ???????

Nyt sana on vapaa, kertokaa rohkeasti kaikki kahvipöydän tuhahtelut ja muut kyläjuorut mitä tuollaisesta joku sanois..
4 kohtaa piti kohdallani paikkaansa ja olen huomannut että huomattavasti suuriempi osa on niitä, jotka paheksuu.
Löytyy toki niitäkin, jotka "hyväksyy", mutta hengenheimolaisia on TODELLA harvassa.
 
Mä voin ihan rohkeasti ja rehellisesti kertoa, että ei ole tähän päivään mennessä ollut tapana juoruilla toisista ihmisistä sen enempää kahvipöydässä kuin kylillä.


Kuinka pahantahtoisia naiset oikein on, jos täytyy olettaakin että juoruilu ja pahanpuhuminen on jotenkin normaali ja tavallinen toimintatapa? :/
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:00 Emmaliina kirjoitti:
Eipä tossa mitään ihmeellistä mun mielestä enää nykyään ole. Henk koht vaan ihmettelen ihmisä, jotka ei ihan oikeesti halua kuin maks sen yhden lapsen. Yks hyvä ystävä ei halua edes yhtä ja mun mielestä se vaan on omituista, koska ite taas haluan ison ison perheen. Monta junaa juu..
Tiedostat, että ihmisiä on moneksi ja silti sinusta on omituista?
Pikkusen sellainen ristiriitainen fiilis tulee. Mutta moneen junaan juu.. :whistle: :D

Sanonkin tähän, että mitä hittoja se kenenkään päätä niin vaivaa onko perhe yksi lapsinen, lapseton vai kirmaako pihalla 12 kappaletta niitä herran terttuja? Ja kohta toisessa ketjussa perään kuluutetaan kun jos on vaikkapa 5 lapsen yh ja rahat tiukilla niin joku jo huutaa pitikö niitä niin monta tehdä kun ei ole varaa :whistle: Got it?<br><br>
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:05 minna kirjoitti:
Mä voin ihan rohkeasti ja rehellisesti kertoa, että ei ole tähän päivään mennessä ollut tapana juoruilla toisista ihmisistä sen enempää kahvipöydässä kuin kylillä.


Kuinka pahantahtoisia naiset oikein on, jos täytyy olettaakin että juoruilu ja pahanpuhuminen on jotenkin normaali ja tavallinen toimintatapa? :/
Lukaisepa mitä vastasin tuohon avaukseen jossa kysyttiin pahimpia huhuja joita on kuullut.. että täällä päin tuo on ainakin ihan kotiäitien ja muiden iltapäiväviihdettä..
 

Yhteistyössä