Mitä ajattelette ihmisestä, joka palauttaa kauppaan jätesäkillisen pulloja?

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Ajattelen, että kappas, mä en ookaan ainut. :D
Niin minäkin.
Eteisessä sattuu juuri odottamaan jätesäkillinen pulloja.. odotan että saisin kyydin että vien ne.. en ala kävellen raahaamaan.. saati fillarilla. :xmas:
 
Mä käyn ruokakaupassa aina kun tulen töistä, niin en ole töihin ottanut tyhjiä pulloja mukaan. Niitä tyhjiä pulloja siis pääsee kertymään. Viimeksi kun tempastiin pullopussit kainaloon ja vietiin ne kauppaan niin saatiin noin 94 euroa rahaa :xmas:

Jos siis näen kaupassa jonkun tuovan paljon pulloja kerrallansa, niin tuskin mä ajattelisin heistä mitään kummallista.
 
Jos nyt sattuisin perässä seisonaan odottamassa omma vuoroani niin saattaisin miettiä että "kiva että jollekkin muillekkin joku kantoaa noita tyhjiä pulloja kuin vain meille" :snotty:

mut muuten en oikeestaan ajattele mitään.
 
Isäntä keräilee pulloja lenkkeilyn lomassa. Vie ne yhteen jemmaan ja kun alkaa paikka täyttymään, vie 6 jätesäkillistä kauppaan. Miä en kehtais olla mukana :ashamed:
Mut hyvät rahat siit saa kun kerralla palauttaa paljon!

Minul on yks sukulainen jonka kesäpaikalle (missä myökin kesäisin käydään ), kertyy pulloja ja joka kevät ja syksy se sanoo että jos myö roudataan ne pullot kauppaan, niin saadaan pitää rahat! Kyllä miule viimeekskii kelpas kaikki ne 122e mitä niist tuli :D
tosin en ollu palautuksessa ukon mukana :whistle:
 
Pullot kerran viikossa palautukseen!
Että palauttais niitä pullojansa vaikka pienen erän kerrallaan NIIN KUIN MÄ. Ei niitä tartte jättää lojumaan sinne kotiin viikkokausiksi. Mua sit ketuttaa, ku ihmiset tosiaankin on puol päivää siinä automaatilla niitten pullojensa kera, ja mulla pari hassua ploa. Eivätkä voi olla niin ystävällisiä, että päästäisivät siihen väliin tällaisen, jolla niitä pulloja on toooosi vähän.
 
g
meille ei ole edes harvinaista että viedään niin paljon kerralla. niitä kertyy ja kertyy kun ei muista/ jaksa viedä joka kerta kun käy kaupassa... sit vien aina kerralla kaikki :D
 
Mä palautan ite aina vähintään kärryllisen kerralla.. ihan jo siitä syystä, että musta niitä olis rasittava kantaa joka kerta kauppaan mennessä mukana ja palautella muutama pullo vaan kerrallaan.. nyt kun palautan ison kasan kerrallaan niin saan niistä ihan kivasti rahaakin aina..

Eli voisin ajatella, että joku on yhtä fiksu kuin minä.. B)
 
vieras
Joku on ollut ahkera putsannut pois luonnosta laiskojen ja huolimattomien juominkien jäljet.
Hattua nostan, jos joku vitsii pulloja kerätä.


Jos itse juomiaan kaljapulloja palauttais, niin säälittäis mokoma juoppo, mutta mä en onneksi tiedä, kuka ne pullot on tyhjentäny ja mä oletan, että ne on kerätty jostain tanssipaikan liepeiltä.
 
Meillä
Meillä viedään just noin :D
Ei käydä usein Lidlissä, mutta silloin kun käydään, mies ostaa sieltä vissyä ja energiajuomaa, ja käsittääkseni noita vissyjä ei voi palauttaa muualle. Siksi meillä sitten usein käydään kerran kuussa viemässä pullot jätesäkissä kauppaan. Hävettää helvetisti.. Pullot siis suurimaksi osaksi tuota vissyä ja mun juomaa cocacola zeroa, mutta on sielä seassa muutama olutpullokin. Onneksi jätesäkilliseen +pariin pieneen pussiin, mahtuu ehkä 12 pientä kaljapulloa, ja loput alkoholittomia.
Mutta kuten sanottu, hävettää..
 
vieras
Ai muutkin on miettiny tätä :D Meillä tuli muuton yhteydessä kolme jätesäkillistä pulloja,oltiin koko asumisemme ajan hamstrattu niitä kellariin ja "kyllä mä ne viimestään ens viikolla vien". No eipä tullu vietyä ja pikkasen hävetti viedä niitä sitten muuton yhteydessä. Mies tosin sanoi että no ei kai nyt kukaan toisten pullonpalautuksia kyylää,mutta olinpa oikeassa.. :D
 
Zoe-F
Miä joudun aina palauttaa äidin ja sen miehen pulloi ja tölkkei ku ne ei jaksa (ei oo mitään alkkiksia, vaan aina on niin kiire) :D
Toissa kerralla tuli aika kivoja katseita, ku ootin viimesilläni ja olin lastannu ostoskärriin niin paljon niitä kuin pysty, ja toisen samanlaisen satsin kävin vielä autosta hakemassa. :D
Olishan sitä osannu olla kaino ja jättää palauttamatta, mutta raha on aina rahaa, ja on se ihan kiva palkka, joku 50? tai enemmän, noin pienestä hommasta.
 

Yhteistyössä