Entä miehestä?
noohh 28.12.2014 #3 Ajattelen että sen pitää olla hullu, ja soitan hätäkeskukseen että täälä on joku hullu irrallaan.
vieraaaas 28.12.2014 #4 Vein eilen lähikaupan postiin ison paketin pulkalla. Paluumatkalla pulkka oli tyhjä.
"että" 28.12.2014 #5 Jos se on vieny lapset johonkin pulkalla ja paluumatkalla on pulkka tyhjä? En ehkä ajattele mitään. Sukupuolieroja en näe tässä..
Jos se on vieny lapset johonkin pulkalla ja paluumatkalla on pulkka tyhjä? En ehkä ajattele mitään. Sukupuolieroja en näe tässä..
Miuski 28.12.2014 #6 Menossa hakemaan lasta kyläreissulta/ menossa kauppaan tms. En kyllä montaa ajatusta tämmöiselle uhraa, oli mies tai nainen.
Menossa hakemaan lasta kyläreissulta/ menossa kauppaan tms. En kyllä montaa ajatusta tämmöiselle uhraa, oli mies tai nainen.
"vieraana" 28.12.2014 #7 Joka talvi tää sama kysymys ja parhaimpana useaankin kertaan... Plaah... Keksikää nyt jotain uutta edes.
Joka talvi tää sama kysymys ja parhaimpana useaankin kertaan... Plaah... Keksikää nyt jotain uutta edes.
en ajattele 28.12.2014 #8 Ei kiinnosta. Ihan sama minulle, onko hakemassa tai juuri vienyt lapsen tai kenties kuljettanut pulkalla jotain muuta painavaa tai vaikka ostanut juuri sen pulkan. Ei väliä. Reactions: lerppacullin hyväilijä
Ei kiinnosta. Ihan sama minulle, onko hakemassa tai juuri vienyt lapsen tai kenties kuljettanut pulkalla jotain muuta painavaa tai vaikka ostanut juuri sen pulkan. Ei väliä.
lerppacullin hyväilijä 28.12.2014 #9 Pitäisi tietää paljon muitakin faktoja pulkanvetäjän ulkoisesta olemuksesta, ennen kuin voin edes arvailla mitä ajattelisin.
Pitäisi tietää paljon muitakin faktoja pulkanvetäjän ulkoisesta olemuksesta, ennen kuin voin edes arvailla mitä ajattelisin.
Irski 28.12.2014 #10 tuumaan, että lähimmässä puskassa on varmaan pari valkotakkista korstoa ison perhoshaavin kanssa Reactions: lerppacullin hyväilijä
"vieraana" 28.12.2014 #11 No pulkanvetäjästä ei mielipidettä, mutta näiden iänikuisten provojen toistamisesta pitäs joutua mun mielestä pakkohoitoon vähintän kuukaudeksi!
No pulkanvetäjästä ei mielipidettä, mutta näiden iänikuisten provojen toistamisesta pitäs joutua mun mielestä pakkohoitoon vähintän kuukaudeksi!