Mitä ajattelet, kun näet kadulla/kaupassa vauvamahan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
meak
[QUOTE="vieras";23612862]Et huomaa???? Jaa että ihan kaljamahasta menisi vauvamaha?[/QUOTE]

Juu en todellakaan huomaa, en mä sitä mikskään kaljamahakskaan katso mä en vain näe mahaa. Tutut on asia erikseen, mutta niistäkin huomaan vasta n. 1-2kk ennen laskettua aikaa.
 
"vieras"
Lisäys: Silloin kun meille yritettiin vauvaa ja silloin kun olen ollut itse raskaana huomasin kyllä muidenkin mahat, mutta en enää nykyään.
Ettekö todellakaan huomaa mahaa edes jos kaveri on viimeisillään raskaana ja selkeä iso kumpu vatsan päällä? Kyllä minä ainakin huomaan jättimahat/vauvamahat kaupassa käydessäni, vaikka en raskaana olekkaan.
 
meak
[QUOTE="vieras";23612905]Ettekö todellakaan huomaa mahaa edes jos kaveri on viimeisillään raskaana ja selkeä iso kumpu vatsan päällä? Kyllä minä ainakin huomaan jättimahat/vauvamahat kaupassa käydessäni, vaikka en raskaana olekkaan.[/QUOTE]

Kaverista huomaan kyllä sitten viimeisillään, mutta kaupassa en huomaa vaikka millanen maha kävelis ohi.
 
entinen pallo
no jos masu on jo niin iso että minäkin sen huomaan, niin taidan ensimmäitteeksi miettiä että mihinköhän tuota eniten sattuu. Ja hämmästelen, jos meno näyttää mahasta huolimatta vaivattomalta.
 
"vieras"
Jos on ilman lapsia liikenteessä, niin oletan että esikoista odottaa ja ajattelen että eipä tuokaan tiedä mikä edessä voi olla. Oma lapsi oli vakavasti sairas syntyessään, se tuli ultrista huolimatta täytenä yllätyksenä ja ensimmäiset kuukaudet olivat yhtä helvettiä (leikkauksia, sairaalassa oloa ym). Kauan meni kun ajattelin vain näin kun näin odottajia, varsinkin onnellisia. Itsellekin odotusaika oli varmaan elämän parasta aikaa. Eikä sen tietenkään ensimmäinen lapsikaan tarvi olla, mutta siinä muuttuu muutenkin elämä niin paljon, oli lapsi terve tai sairas.
 
"vieras"
Itse en ajattele mitään, mutta mies väittää että useimmat (ei siis kaikki) miehistä ajattelee "tuo on saanut munaa" nähdessään raskaana olevan naisen. Tiedä sitten onko totta vai ei. :D
 
"vieras"
Mäkään en kiinnitä mitään huomiota raskaana oleviin, huomasin parista työkaveristakin vasta kun olivat jäämässä äitiyslomalle, että olivat raskaana.

Jos nyt kuitenkin sattuisin huomaamaan, ensimmäinen ajatus olisi "voi raukkaa".
 
sellaisia
Vertaan itseeni ja mietin millaista olisi olla raskaana. Samalla myös tunnen pientä vastenmielisyyttä ajatuksesta, että mulla olisi vauvavatsa. Suurin osa raskaana olevista naisita kun ei ole mitenkään edustavia ilmestyksiä ja näyttävät huonovointisilta, ehkä vähän hölmöiltä ja alennetuilta sen vatsansa kanssa. Mä kokisin varmaan oloni tosi alistetuksi jos olisin raskaana, en tiedä miksi. Mä vaan jostain syystä koen näin hassusti.
 

Yhteistyössä