mitä ajattelet ihmisestä joka on laiha, mutta hänellä on leveä lantio?

  • Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja niin karmiikin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkkari:
Eikö ketään kiinnosta näin innokas kaveri?Mistä löydän sivut,missä on oikeita suomalaisia naisia?
Öö? Apua, lähinnä karmii tuo innokkuus. :$
Ja vain sen vuoksi että sinua ei ole kehuttu.
On mua kehuttu, mullahan sellainen kohtalaisen leveä lantio katsos onkin, vaikka olen hoikka. Revi siitä, häirikkö!
Leveä, sulla...? ei taida olla..:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja niin karmiikin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkkari:
Eikö ketään kiinnosta näin innokas kaveri?Mistä löydän sivut,missä on oikeita suomalaisia naisia?
Öö? Apua, lähinnä karmii tuo innokkuus. :$
Ja vain sen vuoksi että sinua ei ole kehuttu.
On mua kehuttu, mullahan sellainen kohtalaisen leveä lantio katsos onkin, vaikka olen hoikka. Revi siitä, häirikkö!
Missä se sun "leveä lantio" on? Lomailemassa vai?
:D
 
Inkkari
Miks riidellä?En mä mikään häirikkö ole.Haluisin vaan tutustua muodokkaaseen naiseen.Ei se meinaa sitä,et roikkusin oves takana.Iällä ei tässä tapauksessa ole mitään merkitystä.Mun innostus ei voi olla niin väärin?
 
vieras
päällepäin leveä lantio muuten ei tee kenestäkään hyvää synnyttäjää, se, että lantio on päällepäin leveä, ei kerro lantion sisäpuolen ahtaudesta tai tilasta yhtään mitään
 
vieraus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
päällepäin leveä lantio muuten ei tee kenestäkään hyvää synnyttäjää, se, että lantio on päällepäin leveä, ei kerro lantion sisäpuolen ahtaudesta tai tilasta yhtään mitään
Näinhän se on.
 
Mä haluaisin leveämmän lantion, niin reidet ei näyttäisi niin paksuilta. Toisaalta on leveitä lantioita ja le-veitä lantioita ja ihan älyttömän leveä lantio lihaksettomalla naisella näyttää joskus :x Mutta yleensä siis leveä lantio on vain plussaa =)
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mä haluaisin leveämmän lantion, niin reidet ei näyttäisi niin paksuilta. Toisaalta on leveitä lantioita ja le-veitä lantioita ja ihan älyttömän leveä lantio lihaksettomalla naisella näyttää joskus :x Mutta yleensä siis leveä lantio on vain plussaa =)
Hoikemmat reidet on helpompi saada kuin leveä lantio.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
päällepäin leveä lantio muuten ei tee kenestäkään hyvää synnyttäjää, se, että lantio on päällepäin leveä, ei kerro lantion sisäpuolen ahtaudesta tai tilasta yhtään mitään
Näinhän se on.


Näin on kyllä, mutta mitä itse tunnen naisia, niin isompiosa ulkoapäin leveiän lantion omaavista on myös ollut "hyviä" synnyttäjiä. Monella ulkoapäin kapealanteisella taasen on ollut pitkät synnytykset ja joillain sektioitukin lantionahtauden takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mä haluaisin leveämmän lantion, niin reidet ei näyttäisi niin paksuilta. Toisaalta on leveitä lantioita ja le-veitä lantioita ja ihan älyttömän leveä lantio lihaksettomalla naisella näyttää joskus :x Mutta yleensä siis leveä lantio on vain plussaa =)
Hoikemmat reidet on helpompi saada kuin leveä lantio.


Juu mutta, jos tykkää urheilla, niin täysi mahdottomuus. Itseasiassa lihaksesta on jopa vaikeampi päästä eroon kuin läskistä
:whistle:
 
Heidi
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mä haluaisin leveämmän lantion, niin reidet ei näyttäisi niin paksuilta. Toisaalta on leveitä lantioita ja le-veitä lantioita ja ihan älyttömän leveä lantio lihaksettomalla naisella näyttää joskus :x Mutta yleensä siis leveä lantio on vain plussaa =)
Hoikemmat reidet on helpompi saada kuin leveä lantio.
Ei mulla kyllä...
 
Heidi
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
päällepäin leveä lantio muuten ei tee kenestäkään hyvää synnyttäjää, se, että lantio on päällepäin leveä, ei kerro lantion sisäpuolen ahtaudesta tai tilasta yhtään mitään
Näinhän se on.


Näin on kyllä, mutta mitä itse tunnen naisia, niin isompiosa ulkoapäin leveiän lantion omaavista on myös ollut "hyviä" synnyttäjiä. Monella ulkoapäin kapealanteisella taasen on ollut pitkät synnytykset ja joillain sektioitukin lantionahtauden takia.
Mä en ollut hyvä synnyttäjä vaikka lantio on leveä. Sektioon päättyi kun oli "avosuinen tarjonta"... Mutta ehkä seuraavalla kerralla sitten. :D
 
vieras
naisten lantioiden leveydessä ei muuten ole kuin muutamien senttien eroja jos luustosta puhutaan jos jätetään pois laskuista esimerkiksi murrosikäisenä vakavaa anoreksiaa sairastaneet joilla puberteetti jäi tulematta normaaliin aikaan, kuukautiset ja rintojen kehitys tulevat myöhemminkin, mutta luusto ei kehity myöhemminkään jos se ei pääse ajoissa tapahtumaan.

on naisia joilla rasva kertyy enemmän lantiolle kuin muualle kehoon, toisilla taas joka puolelle tasaisesti jne.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
naisten lantioiden leveydessä ei muuten ole kuin muutamien senttien eroja jos luustosta puhutaan jos jätetään pois laskuista esimerkiksi murrosikäisenä vakavaa anoreksiaa sairastaneet joilla puberteetti jäi tulematta normaaliin aikaan, kuukautiset ja rintojen kehitys tulevat myöhemminkin, mutta luusto ei kehity myöhemminkään jos se ei pääse ajoissa tapahtumaan.

on naisia joilla rasva kertyy enemmän lantiolle kuin muualle kehoon, toisilla taas joka puolelle tasaisesti jne.
Taitaa olla totta. Kyse on ehkä enemmän vyötärön ja lantion suhteesta, kun lantio näyttää leveältä. Vartalonmalli, jossa rasva kertyy lantiolle ja reisiin, on terveellisempi, kuin malli, jossa rasva on keskivartalolla. Sen takia se varmaan joitain miehiä viehättää, ihan siksi, että viestittää terveyttä.
 

Yhteistyössä