hei muut palstalaiset: mitä ajattelette äidistä, joka kirjoittaa noin?Alkuperäinen kirjoittaja Rehellinen mielipiteeni:Että on surkean säälittävä eikä pärjää itse. Avuton äiti.
Aika rankkaa tekstiäAlkuperäinen kirjoittaja Rehellinen mielipiteeni:Että on surkean säälittävä eikä pärjää itse. Avuton äiti.
No mutta miksei silti voisi hyödyntää apua, jos sellaista on tarjolla. Mulla taas herää epäilys, jos joku kategorisesti kieltäytyy tarjotusta avusta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että neuvolassa ollaan erehdytty. Näinkin voi käydä.
hävettää sen puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja nakku:hei muut palstalaiset: mitä ajattelette äidistä, joka kirjoittaa noin?Alkuperäinen kirjoittaja Rehellinen mielipiteeni:Että on surkean säälittävä eikä pärjää itse. Avuton äiti.
Miksi hyödyntää apua, jos sellaista ei tarvitse? Silloinhan vie joltakin sellaiselta sen avun pois, joka todella tarvitsee sitä. Avusta saa aina kieltäytyä, ei autettava ole mikään passiivinen objekti, joka vain lojuu autettavana. Siellä neuvolassakin on vain ihmisiä töissä, jotka tekevät virhearviointeja. Sitä sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta miksei silti voisi hyödyntää apua, jos sellaista on tarjolla. Mulla taas herää epäilys, jos joku kategorisesti kieltäytyy tarjotusta avusta...
jeps, myötähäpeähän tuollaisesta sivistymättömyydestä nouseeAlkuperäinen kirjoittaja z:hävettää sen puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja nakku:hei muut palstalaiset: mitä ajattelette äidistä, joka kirjoittaa noin?Alkuperäinen kirjoittaja Rehellinen mielipiteeni:Että on surkean säälittävä eikä pärjää itse. Avuton äiti.
Inhottava ihminen, oikein puistattaa ajatuskin.Alkuperäinen kirjoittaja nakku:hei muut palstalaiset: mitä ajattelette äidistä, joka kirjoittaa noin?Alkuperäinen kirjoittaja Rehellinen mielipiteeni:Että on surkean säälittävä eikä pärjää itse. Avuton äiti.