Mitä äitiysvaatteita hankitte?

Tänään plussanneena ihan täpinöissäni, pakko kysyä äitiysvaatteista. Mitä siis tuli hankittua, oliko joku vaate ylitse muiden? Olisiko tyhmää hankkia jo nyt tässä vaiheessa muutama juttu, jos alennusmyynneistä löytyisi? Nyt on vasta kuitenkin menossa todennäköisesti 5. rv.
 
XXX
Ehdottomasti parhaat ja eniten pidetyt oli lappuhaalarit!
Lisäksi paljon pidetyt oli hyvin istuvat äitiysfarkut. Muutama tunika ja pari äitiyspaitaa.
Nämä riitti mulle.
 
XXX
Ehdottomasti parhaat ja eniten pidetyt oli lappuhaalarit!
Lisäksi paljon pidetyt oli hyvin istuvat äitiysfarkut. Muutama tunika ja pari äitiyspaitaa.
Nämä riitti mulle.
 
Mun
Paola Marian äitiyspaidat ja tunikat on ollu ehdottomasti parhaat hankinnat. Niissä on imetysluukut, joten ne on tosi pitkäikäisiä, kun käyvät sekä raskaana että imettäessä. Ja niissä on mielettömän pehmeät materiaalit... aivan ihania!
 
Mustat siistit äitiyshousut olivat aivan ehdoton työvaate, samoin pari siistimpää äitiyshametta ja mekkoa. Paitoina meni viime vuoden muodin mukaiset kaikenlaiset tunikat isommassa koossa sekä ihan tavallinen trikoinen kietaisumekko, joka mukavasti jousti mahan kasvaessa näyttämättä silti makkarankuorelta. Masutuubit oli kanssa ihan käteviä, etenkin siinä vaiheessa, kun pystyi vielä käyttämään tavallisia housuja nappi löysennettynä vetskari auki masutuubin peittäessä sepaluksen.
 

Yhteistyössä