Mitä 14v pojalle ja 13v tytölle lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Veera
  • Ensimmäinen viesti
Tirppis
13 v tytölle Demi-lehti puoleksi vuodeksi, 20 e lahjakortti urheilu- tai levyliikkeeseen, otsalamppu, Nalle Puh-pehmolelu, yöpaita, villasukat tai lapaset, Marimekon pussukka, Adidas-deodoranttilahjapakkaus, collegehuppari, hiusten suoristusrauta, pyyhe, pussilakanapakkaus jne jne. Tässä sellaisia, mitä meidän 14 v tyttö ottaisi ilomielin vastaan.
 
Tirppis
..Ja lisään vielä viiden lapsen äitinä, että on tosi ihanaa, kun kummit kysyvät, mitä lapsi haluaisi tai tarvitsisi lahjaksi. Kiva saada sellaista, mitä haluaa, eikä jotain epämieluisaa nurkkiin pyörimään. Silloin vain harmittaisi, että kummilla on mennyt rahaa aivan hukkaan.
 
Jos lapset asuvat jossain isommassa kaupungissa / sellaisen lähellä, niin tosi kiva ja ainakin minun vanhempieni kummilasten suosion saavuttanut vakilahja on sarjalippu elokuviin. Niitä myydään viiden ja kahdeksan pakkauksessa, lasten tai heidän vanhempiensa läheisyydestä riippuen voi sitten päättää, kuinka monta lippua on sopivasti ja sujauttaa ne vaikka hauskan elokuva-aiheisen kortin väliin. Ei tule turhaa tavaraa nurkkiin, eikä toisaalta häviä lahjarahat karkkiin tai kännykkälaskuihin...
 
määä
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
mulla on sama ongelma 10v tytön kanssa. En keksi mitään lahjaa.. Tänään katoin sellaista tanssimattoa mikä vain laitetaan tv:n kii. Siinä on 8eri tanssia... tykkäisköhän tuo 10v sellasesta...
itse ostin meidän tytölle 10v. tanssimaton joululahjaksi. kavereilla kuulemma on ja tyttö oli käymässä kavereillaan ja tykkäsi kovasti siitä. toivoi joululahjaksi.
 
määä
Alkuperäinen kirjoittaja Minilla:
Jos lapset asuvat jossain isommassa kaupungissa / sellaisen lähellä, niin tosi kiva ja ainakin minun vanhempieni kummilasten suosion saavuttanut vakilahja on sarjalippu elokuviin. Niitä myydään viiden ja kahdeksan pakkauksessa, lasten tai heidän vanhempiensa läheisyydestä riippuen voi sitten päättää, kuinka monta lippua on sopivasti ja sujauttaa ne vaikka hauskan elokuva-aiheisen kortin väliin. Ei tule turhaa tavaraa nurkkiin, eikä toisaalta häviä lahjarahat karkkiin tai kännykkälaskuihin...
käy vaikka ei asuisikaan isomassa kaupungissa jos paikkakunalla on r.kioski sieltä saa

Finnkinon joululahjaliput

* 4 lipun paketti 29,80 e (à 7,45e)

* Myyntiaika 21.11. - 24.12.08
(teattereista 23.12. saakka)

* Liput voimassa 25.12.08 - 26.4.09

Voit ostaa joululiput perinteisinä paperilippuina
tai voit ladata ne kätevälle Movie Cardille!


Joululippuja voi ostaa kautta maan kaikista Finnkinon elokuvateattereista sekä R-kioskeilta, Stockmann-tavarataloista, Suomalaisesta Kirjakaupasta ja Anttilan TopTen-myymälöistä.
Huom! Movie Card -paketit vain Finnkinon teattereista.

Finnkinon teatterit ovat kiinni jouluaattona, mutta vielä silloinkin ehdit hankkia joululahjaliput pukinkonttiin muista yllämainituista myyntipaikoista!

Täydennä lahjaasi leffaeväillä!

Voit liittää lahjapakettiin leffalippujen oheen myös joulu-snacks-liput. Lipulla saa Finnkinon teattereista 0,4 l juoman sekä 1,5 l popcornit. Yhden joulu-snacks-lipun hinta on 3,50e ja voimassaoloaika sama kuin joululipuilla eli 25.12.08 - 26.4.09. Lippuja myydään yksittäin, joten voit ostaa haluamasi määrän. Snacks-liput vain Finnkinon teattereista!
 
13-v-tyttö
Itse olen 13-vuotta täyttävä tyttö, ja sanon, että ainakin lahjakortit käy laatuun! Saa ostaa sellasia vaatteita joista itse pitää. Hajuvedet, kynsienhoitotuotteet ja maalaus/piirustustarvikkeet on mieleen. Riippuu ihan mistä ne tykkää. Pojalle veikkaan, että joku peli, tai kirja, jos tykkää lukea. Tytöllekkin käy joku kiva kirja. :)
 
IJIJW
13-vuotiaalle käy lahjakortit vaateliikkeisiin, tai pussilakanasetit, tai hajuvedet yms. kauneustuotteita. Tai sitten sarjaliput elokuvateatteriin, joka on kaiken ikäisille sopiva lahja. Hiustenhoitotuotteet, lakat, tai välineet, kuten suoristusraudat, kihartimet tai kuivaajat. Joululahjaksi kelpaisi jopa nuortenhuoneisiin sopivat verhot, yms. laavalamppuja, tai pöytälamppuja.
 

Yhteistyössä