Mitä yöpöydällä?

Footballers Wife

Aktiivinen jäsen
26.06.2005
2 238
0
36
Mitä sulla on tällä hetkellä yöpöydällä? Mulla on kätten ulottuvilla ikean digiherätyskello, jossa isot numerot ja valonäyttö. Country homes & interiors -lehti, Kodin helpot tekstiilit -kirja, kuusi ponkkaria, kynä ja laturi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 09:57 Footballers Wife kirjoitti:
Mitä sulla on tällä hetkellä yöpöydällä? Mulla on kätten ulottuvilla ikean digiherätyskello, jossa isot numerot ja valonäyttö. Country homes & interiors -lehti, Kodin helpot tekstiilit -kirja, kuusi ponkkaria, kynä ja laturi.

Meillä kun on tämä tietsikkapyötä makkarissa, niin tavaraahan löytyy...mutta sellaisia omia tavaroita on pari kirjaa, Lehtolaisen pokkari, silmälasit, pointsit taulukko, muutama hiusnipsi ja kännykkä.

Pino lukemattomia aikakauskehtiä: Sport, K&T, Meidän perhe (pian tulee uudet, mutta en ole vielä ehtinyt tutustua näihinkään..)Pino lastenkirjoja ja se pino kasvaa joka ilta parilla kirjalla, kun ne eivät kulkeudu itsestään takaisin hyllyyn ;) . Pari hiuspampulaa..

Mun yöpöydällä siis tuolilla, joka ajaa yöpöydän asemaa, on lamppu, Henning Mankell Wallander-pokkari på svenska, kuva pojastani nalleraameissa, kuva minusta ja miehestä kehyksessä. Herätyskello puuttuu vielä.

Kivoja kamoja teillä, meidän poju tuhoaisi noista varmaan suurimman osan... :whistle: Minulla on nyt kelloradio (jonka ajan juniori käy päivittäin säätämässä uudelleen) ja pojan neuletöppöset kylmien öiden varalta. Vaihtelevasti pöydältä löytyy myös itkuhälytin, pojan vesipullo, tutti, kännykkä ja aina silloin tällöin pieni pitsinen kukkapöytäliina (tällä hetkellä en edes tiedä mihin se on kuskattu ;) )

Hauska kysymys. :) Sellanen musta viishaarainen kynttelikkö, kehyksissä kuva edesmenneestä rakkaasta koirastani, herätyskello, korvatulpat, joskus puhelin. Tällä hetkellä siellä taitaa olla myös erinäinen kasa dubloja ja nukketalon asukkaita syömässä kakkua. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 09:48 vieras kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on ponkkari?Tarkoittaako pokkareita?

Itselläni on kirjoja, mutta ei pokkareita, en tykkää halvoista pehmeekantisista.

Hiusrenksu. Mikähän se on oikealta nimeltään...? Ponkkarilla tarkoitan ponihäntää ja myös sitä kumilenkkiä, millä ponkkarin saa nopeasti tehtyä. =)

Yhteistyössä