Mitä voisin tässä tilanteessa tehdä? (seksistä parisuhteessa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rikki"

Vieras
Olen pian ollut mieheni kanssa viitisen vuotta ja yhteinen lapsi löytyy, seksi ei kiinnosta oman miehen kanssa pätkän vertaa. Ei tasan yhtään. Sen sijaan haaveilen päivittäin vieraista miehistä, naapureista, ihan kaikista muista!! Puutteessa olen, tosin sehän on täysin oma valintani, mies kyllä kinuaa jatkuvasti. Mutta sittenkään kun joskus ihan miehen takia suostun, en tyydyty siitä yhtään. En ymmärrä tätä tilannetta yhtään ja tää raivostuttaa mua ihan helvetisti, oon jopa eroa miettinyt, siihen olisi muitakin syitä mutta mutta... OOn ihan sekaisin ajatusteni kanssa... :(

Jos et pysty puhumaan tuosta tilanteesta, niin huonoltahan se näyttää. Oletko miettinyt miksei oma mies kelpaa? Oletko vain kyllästynyt vai eikö hän tyydytä tarpeitasi? Sinuna pohtisin syitä miksi näin on käynyt ja puhuisin niistä miehen kanssa.

En pysty suoraan sanomaan miehelle tästä, sehän olis valtava loukkaus ja ainakin söis mun itsetunnon aika pahasti..kun siinähän se oudoin pointti onkin, ei siinä itse seksissä mitään varsinaista vikaa ole. En usko että helpolla löytäisin "parempaakaan", mutta itse mies ei vaan jotenkin enää sytytä yhtään. en edes muista koska olisin viimeksi oikein himoinnut sitä tai odottanut kuumeissani koko päivän töissä pääseväni sen luokse yms. ei tälläistä enää ole yhtään. tottakai tiedän, että ns. alkuhuuma kyllä karisee ja pienen lapsen vanhempina on haastavampaa löytää kipinää kun kokoajan väsyttää jne. Mutta silti, oonko ihan päästäni sekaisin kun tälläisiä ajattelen, onko kaikilla muilla sellainen mies mitä ihan todella haluaa ja himoitsee, ettei se seksi ole vaan tapa, rutiini tms?

Meillä oli exän kanssa muunlaisia ongelmia. Pahempia mielestäni. Edelleen olen sitä mieltä, että istutat sen miehesi alas hyvällä hetkellä ja otat asian puheeksi. Kerrot ettei vika ole siinä ettei hän osaa tyydyttää sinua. Mutta että sinun nyt vain ei tee mieli. Isompi ongelma tuosta tulee, jos lakaiset sen maton alle ja olet ikään kuin pakosta toisen kanssa.

Käytännön neuvona voisin heittää sellaisen, että olkaa jonkun aikaa kokonaan ilman seksiä. Lähekkäin kuuluu olla ja pitää toista hyvänä, mutta ei saa edetä seksiin saakka. Tällainen voi herättää tunteita ja tuntemuksia, kun ei ole pakotettu tai toisaalta sallittu tiettyyn toimintaan.

Et ole ainoa! Tylsää ja masentavaa, mutta minäkään en omaa miestäni kohtaan tunne seksuaalista vetoa. En minkäänlaista. Kyllä minä häntä rakastan, mutta en "sillä tavalla". Seksiä on harvakseltaan, mies tekee kyllä aloitteita useinkin. Seksissä ei ole mitään vikaa. Minäkin haaveilen toisista miehistä ja näen jatkuvasti uniakin, joissa olen jonkun toisen kanssa. Me ollaan tästä asiasta miehen kanssa jossain määrin puhuttu, olen yrittänyt olla varovainen, koska kuten ap. sanoitkin, kamalan loukkaavaahan tämä toista kohtaan on. En haluaisi erota, meillä on muuten kaikki mallillaan. Onhan tämä kuitenkin iso ongelma ja väärin miestäni kohtaan, kun halut eivät vastaa toisiaan. Ja toki väärin myös itseäni kohtaan, kun en tosiaan KOSKAAN tunne halua ja seksi on muuttunut velvoitteeksi.

[QUOTE="aapee";24744752]En pysty suoraan sanomaan miehelle tästä, sehän olis valtava loukkaus ja ainakin söis mun itsetunnon aika pahasti..kun siinähän se oudoin pointti onkin, ei siinä itse seksissä mitään varsinaista vikaa ole. En usko että helpolla löytäisin "parempaakaan", mutta itse mies ei vaan jotenkin enää sytytä yhtään. en edes muista koska olisin viimeksi oikein himoinnut sitä tai odottanut kuumeissani koko päivän töissä pääseväni sen luokse yms. ei tälläistä enää ole yhtään. tottakai tiedän, että ns. alkuhuuma kyllä karisee ja pienen lapsen vanhempina on haastavampaa löytää kipinää kun kokoajan väsyttää jne. Mutta silti, oonko ihan päästäni sekaisin kun tälläisiä ajattelen, onko kaikilla muilla sellainen mies mitä ihan todella haluaa ja himoitsee, ettei se seksi ole vaan tapa, rutiini tms?[/QUOTE]

Mulla oli joskus suhteessa sellainen vaihe,ettei seksi vaan napannut. Sitten sovittiin kumppanin kanssa yhdessä, että kahteen viikkoon ei edes halata toisiamme, eikä todellakaan panna.
Ja sen kahden viikon aikana puhuttiin sitäkin enemmän meidän suhteen alkuajoista, tapailusta, seurustelusta ja siitä, mistä toisessa tykättiin, mihin ihastuttiin .. ja puhuttiin siitä seksistäkin, ekasta kerrasta, ekoista kerroista.. kaikesta mitä oltiin tehty ja kokeiltu, kaivettiin se suhteen alkuaika esiin.
Ja oli muuten ihana olla sohvalla ja katsella kun toinen siinä lähellä jotain ruokaa laittoi ja muistella kaikkea mennyttä ja löytyi se intohimokin siinä uudelleen.
Ei sun pidä sun miehelle sanoa,että haluat muita, mutta että suhde ei enää tunnu uudelta ja intohimo on kadonnut, ja että haluat löytää tien takaisin..

[QUOTE="aapee";24744752]En pysty suoraan sanomaan miehelle tästä, sehän olis valtava loukkaus ja ainakin söis mun itsetunnon aika pahasti..kun siinähän se oudoin pointti onkin, ei siinä itse seksissä mitään varsinaista vikaa ole. En usko että helpolla löytäisin "parempaakaan", mutta itse mies ei vaan jotenkin enää sytytä yhtään. en edes muista koska olisin viimeksi oikein himoinnut sitä tai odottanut kuumeissani koko päivän töissä pääseväni sen luokse yms. ei tälläistä enää ole yhtään. tottakai tiedän, että ns. alkuhuuma kyllä karisee ja pienen lapsen vanhempina on haastavampaa löytää kipinää kun kokoajan väsyttää jne. Mutta silti, oonko ihan päästäni sekaisin kun tälläisiä ajattelen, onko kaikilla muilla sellainen mies mitä ihan todella haluaa ja himoitsee, ettei se seksi ole vaan tapa, rutiini tms?[/QUOTE]

Mulla on,mä todellakin haluan miestäni eikä mua vähääkään kiinnosta seksi kenenkään muun kanssa.

Oletko kokeillut tyydyttää miestäsi strap onilla? Tai julmetun suurella suonikkaalla mustalla hieromasauvalla perseeseen ja suuhun? Meillä ainakin palasi näillä konsteilla himot.

Oletko kokeillut tyydyttää miestäsi strap onilla? Tai julmetun suurella suonikkaalla mustalla hieromasauvalla perseeseen ja suuhun? Meillä ainakin palasi näillä konsteilla himot.

Sä hoet tätä samaa jokaisessa seksiongelmiin liittyvässä ketjussa, toistat itseäsi kuin rikkinäinen gramofoni. Luulet varmaan olevasi hauska? No ihan tiedoksi, olet väin tylsä ja nolo.

Minua ei kiinnostanut seksi kahteen vuoteen laspen syntymän jälkeen ja mies kunnioitti sitä pitkin hampain. Sieltä se halukkuus hiljalleen heräsi ja nyt kun lapsi on neljä seksi on parempaa kuin koskaan aikaisemmin. Minä en kyllä himoinnut ketään muutakaan eikä siinä ero käynyt mielessäkään.

Jos ei mies kiinnosta niin täytyy olla jotain muutakin vialla. Tai sitten ei kuulu parisuhteeseen. Mut ennen kaikkea jos panee vaikkei huvita niin vikatkin halut menee. Että se voi olla se suurin syy. Ei kukaan halua miestä joka panee halutonta naista.

Olen ehkä itsekin samantyylisessä tilanteessa.
Meillä on parinkymmenen vuoden yhdessä olo takana sekä useampi lapsi.

Meillä on ihana perhe ja elämäkin, mutta monista todella tärkeistä asioista on tullut kiistaa ja näin ollen into toiseen on hiipunut. Olenkin puhunut lähipiirilleni ja miehelleni, etten kohta tiedä mikä hänessä on hyvää.
Tämä johtunee varmaankin siitä, että meillä on toisaalta pinnan alla todella tulehtuneet välit erimielisyyksien takia. Eikä mitään koskaan puhuta kunnolla loppuun tai käsitellä loppuun.

Minä en nyt kuitenkaan kuolaile toisten miesten perään tai hae mitään seksiseuraa, mutta kieltämättä välillä huomaan ajattelevani, että olisiko asiat toisin, jos olisin jonkun toisen kanssa.

Ilmeisen tavallista kai tällainen kun näitä eri palstoilla aina aika-ajoin pulpahtelee.

Jospa juttelisit miehen kanssa ja selvittäisit miksi ei seksi kiinosta, ehkä oot kyllästynyt
mieheen tai teijän seksiin. Keksikää jotain uutta.
Niin ja älä siis puhu miehelle mitään siitä, että haluut ja unelmoit muista miehistä.

Meillä ei seksi ole rutiinia ja kyllä mie todellakin himoitsen miestäni ja seksiä hänen kanssaan.

Olen ehkä itsekin samantyylisessä tilanteessa.
Meillä on parinkymmenen vuoden yhdessä olo takana sekä useampi lapsi.

Meillä on ihana perhe ja elämäkin, mutta monista todella tärkeistä asioista on tullut kiistaa ja näin ollen into toiseen on hiipunut. Olenkin puhunut lähipiirilleni ja miehelleni, etten kohta tiedä mikä hänessä on hyvää.
Tämä johtunee varmaankin siitä, että meillä on toisaalta pinnan alla todella tulehtuneet välit erimielisyyksien takia. Eikä mitään koskaan puhuta kunnolla loppuun tai käsitellä loppuun.

Minä en nyt kuitenkaan kuolaile toisten miesten perään tai hae mitään seksiseuraa, mutta kieltämättä välillä huomaan ajattelevani, että olisiko asiat toisin, jos olisin jonkun toisen kanssa.

Ilmeisen tavallista kai tällainen kun näitä eri palstoilla aina aika-ajoin pulpahtelee.

Kirjoitat mun elämästä! Siis ihan sama tilanne. Ja hankalaa, kun periaatteessa kaikki on hyvin, muttei sitten kuitenkaan ole. Eikä ole ketään kenen kanssa puhua. Miehen kans ei enää jaksa, tappeluksi se kuitenkin menee eikä auta mitään :(

Yhteistyössä