Mitä voi tehdä jos tulee semmoinen tilanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Eli mun on pakko tänne kirjottaa tää mun vitutus pois, mun nykyisen avopuolison jonka kanssa oon seurustellut kohta 4v ja naimisiin mennään heinäkuussa niin voiko tehdä mitään ilmoitusta sen exästä joka on ahdistellut tuota mun nykyistä ja sen entistä poikakaveria -07 jvuodesta -08 vuoteen, eli aloin seurustelemaan tuolloin 2007 maaliskuussa ja tämä ämmä haukkui mut netissä ihan lyttyyn ja on muutenkin yrittänyt noina vuosina erottaa mut ja ukon valehtelemalla että hän on raskaana.

Mua niin ärsyttää tuommonen akka joka ei voi jättää rauhaan, penko mieheni numeron aina jostaki ja jouduin sit vaihtaan miehelle uuden numeron kaks kertaa, nytten ei ole kohta 3v kuulunut mitään siitä ämmästä paitsi nytten laittoi mulle kaveripyynnön facebookiin jonka hylkäsin, mulla ei oo sille ämmälle mitään sanottavaa enään, tietääkseni oon sanonu sille jo kaikki tarvittavan.

Nyt sitten pelkään että se alkaa taas ahdistelemaan mua tai mun miestä, mitä voi tehdä jos niin käy?? Mitä esim. poliisilaitoksessa ne tekee jos kävisin esim. kertomassa tilanteesta? En halua että se tulee taas mun ja miehen välejä yrittään erottamaan.

Sillä ämmällä on niin prkl:een vaikee olla jättämättä meitä rauhaan, kokoajan haluaisi olla tekemisissä mun kanssa yms, mutta mä en sen.

Ylireagoit. Jos se ei ole melkein kolmeen vuoteen ollut missään yhteydessä, niin anna olla. Miten niin se koko ajan haluu olla tekemisissä sun kanssa, jos ei ole kolmeen vuoteen mitään kuulunu.

Siis paneskeliko sun mies sua ja exää samaan aikaan, jos kerran nainen sanoi olevansa raskaana? Eli silloin siihen tarvisi olla teoreettinen mahdollisuus siis vaikka valehteli koko jutusta. :0

[QUOTE="vieras";22909135]Siis paneskeliko sun mies sua ja exää samaan aikaan, jos kerran nainen sanoi olevansa raskaana? Eli silloin siihen tarvisi olla teoreettinen mahdollisuus siis vaikka valehteli koko jutusta. :0[/QUOTE]

No mun mies sillon 2kk meän seurustelun kestosta kävi panemassa sitä sen entistä mun selän takana ja kerto sitten kesäkuussa mulle, sen entinen tuli raskaaksi sitten elokuussa 07 joten ei voinut olla mun miehen lapsi koska ne oli ollu sängyssä toukokuussa -07, mutta se ämmä valehteli että se olis muka ollut mun miehen vaikke voinu mitenkään olla mahdollista. Kuitenkaan ei enään puhunut miehelle mitään kun lapsi oli syntynyt toukokuussa -08 noista elatusmaksuista tai isyystodistuksesta yms.. Sen jälkeen ei kuulunu enään ämmästä mitään ja selvis että sen lapsen isä oli ihan joku muu kuin mun mies.

Yhteistyössä