mitä vittua! miu pitäis maksaa dna:lle 500 euroa et saan avatuksi liittymän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joSSSu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

joSSSu

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
5 248
0
36
eikä kyl varmana ole luottotiedot menny!!! ei ainakaan ole tullu karhukirjeitä eikä mitään!

tuossa sanotaan että asiakaskohtainen liittymämääränne on ylittynyt!??? wtf???

yritin siis siirtää elisalta dna:lle miun ja miehen liittymät.... siis miu nimissä on miehen liittymä, hänellä merkintä kyllä! johtusko se siitä?

Kuinka vanha olet ja kuinka monta liittymää sulla on?

Minusta niillä on joku ikäraja, oiskohan 25 vuotta, että sen jälkeen ei enää kysellä vakuuksia vaikka oiskin liittymiä vaikka 6.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka vanha olet ja kuinka monta liittymää sulla on?

Minusta niillä on joku ikäraja, oiskohan 25 vuotta, että sen jälkeen ei enää kysellä vakuuksia vaikka oiskin liittymiä vaikka 6.

no mie olen 23-vuotias.... oikeesti meinas sydän pysähtyä että ei kai miulla ole menny luottotiedot mut ei kyl voi koska ei ole tullut mistään karhua ja saan tilatuksi viel tilillekkii

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Soita sinne et tarkastavat sun tiedot, tiedän tapauksia et ei o meinattu myydä tms ihmiselle siks ku on kaimana joku totaalisen vastuuton tyyppi. Kyl ne dna:l kertoo syyn ku sinne soittaa

mie en usko et miulla on paljoakaan kokonimikaimoja,,,, :|

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Onko sulla monta liittymää sun omistuksessa?

2

Hm. Ei pitäisi mennä vakuusmaksua kahdesta liittymästä... Oletko joskus avannut jollekin liittymän ja siitä ois jäänyt omistussuhteen muutos tekemättä? Äidille, isälle, veljelle, siskolle jne?

2

Hm. Ei pitäisi mennä vakuusmaksua kahdesta liittymästä... Oletko joskus avannut jollekin liittymän ja siitä ois jäänyt omistussuhteen muutos tekemättä? Äidille, isälle, veljelle, siskolle jne?

en ole. miulla on dna:lle mokkulaliittymä myös, otetaanko seki laskuihin? sit olis 3

mun isällä on kanssa niin että kun se omistaa omansa lisäksi lasten + lastenlasten liittymiä yhteensä 5, niin seuraavaan liittymään ois joutunu jotain vakuuksia, niin ne otti sen äitin nimiin. Helpoimmalla pääset kun otat puolisosi nimiin uuden haluamasi liittymän

2

en ole. miulla on dna:lle mokkulaliittymä myös, otetaanko seki laskuihin? sit olis 3

kyllä. mä puhuin tossa edellisessä vastauksessani just mokkulasta. siis se oli se uusi mikä otettiin äidin nimiin

Tottakai otetaan. No nyt mä en muista, mikä se liittymien raja oli... Joko 3 tai 5, eli sitten varmaan tuo kolme.

5 ainakin dna: lla. tiedän kun isäni omistaa 5 liittymää, kuudes piti avata äidin nimelle

Tottakai otetaan. No nyt mä en muista, mikä se liittymien raja oli... Joko 3 tai 5, eli sitten varmaan tuo kolme.

oolrait, eli jääpi sit dna:lle ottamatta... ei kai ne sulje sit elisalta niitä liittymiä kuitenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

5 ainakin dna: lla. tiedän kun isäni omistaa 5 liittymää, kuudes piti avata äidin nimelle

Mutta isäsi ei varmasti ole alle 25-vuotias, ja dna:lla on raja myös siihen ja muistelen että se on tuo 3.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

Mutta isäsi ei varmasti ole alle 25-vuotias, ja dna:lla on raja myös siihen ja muistelen että se on tuo 3.

aijaa. tollasta ikärajaa en tienny olevan.

oolrait, eli jääpi sit dna:lle ottamatta... ei kai ne sulje sit elisalta niitä liittymiä kuitenkaan?

No ei siirtoa tapahdu, kun vakuutta ei makseta. Eli sopimus raukeaa.

Varsinkin jos sulla on palvelupaketteja, eli suomeksi kytkyjä tulee helposti vakuusmaksu, koska olet niin nuori. Esim. Elisakin antaa vain yhden palvelupaketin alle 26 vuotiaille.
Dna antaa hieman enemmän. Mutta käyttäjiä täytyy myös olla, esim. alaikäisiä lapsia yms...

Yhteistyössä