Mitä virkaa miehillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla ei ole autoa ja jos tarvin miehistä apua jossakin korjauksessa, niin siihen riittää mun isä. Ei tarvi olla omaa miestä selvitäkseen elämässä.

Minkäs ikänen se isäs on, entäs ku siitä aika jättää?

No se on sen ajan murhe.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei ole autoa ja jos tarvin miehistä apua jossakin korjauksessa, niin siihen riittää mun isä. Ei tarvi olla omaa miestä selvitäkseen elämässä.

Minkäs ikänen se isäs on, entäs ku siitä aika jättää?

No se on sen ajan murhe.

Ex ja siskon mies hoitelee mulla semmosta virkaa. :)

ei mitään, jos mä saisin elämästä 26 vuotta taaksepäin, niin käyttäisin miehiä vain siitos sonneina, ja kun olisin raskautunut, lentäs ukko pellolle sen jälkeen. elatusapuja ei tarviis maksaa, eikä muutenkaan olla lapsesta kiinnostunut

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Mitä virkaa naisilla on?

No joo, lapsia voi tehdä naisen kanssa, mutta siis niinkuin muuten? Mitä naisella tekee?

Se vain narisee ja nurisee, mikään ei ole hyvin, mies ei saisi mennä kaverien kanssa baariin ja mustasukkaisiakin naiset osaa olla.

voi voi. :hug:

B)

Mutta mulle mies edustaa kaveria, arjen jakajaa, ja erityisesti kasvatuskumppania. Olen halunnut perheen ja haluan lapsilleni mahdollisuuden asua molempien vanhempien kanssa, se pistää yrittämään ja jaksamaan. Joskus paremmin joskus huonommin. En tiedä mitä "funktiota" näen miehen kanssa elämisestä kun lapset muuttaa pois, mutta se on sitten sen ajan murhe.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Kyllä se on mukavampi jakaa arjen vastuuta toisen aikuisen kanssa ja kun aina ei kädestä pitäminen riitä, niin kivempi kun se toinen aikuinen on mies.

Kyllä. Kunhan se on aikuinen. :)

Enkös nimenomaan aikuisesta puhunut, tarkotin myös henkisesti aikuista :D

juujuu. Mut siis miehet, jotka on ääliöitä, on just niitä ei aikuisia.

Yhteistyössä