Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mulla ei ole autoa ja jos tarvin miehistä apua jossakin korjauksessa, niin siihen riittää mun isä. Ei tarvi olla omaa miestä selvitäkseen elämässä.
Minkäs ikänen se isäs on, entäs ku siitä aika jättää?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mulla ei ole autoa ja jos tarvin miehistä apua jossakin korjauksessa, niin siihen riittää mun isä. Ei tarvi olla omaa miestä selvitäkseen elämässä.
Minkäs ikänen se isäs on, entäs ku siitä aika jättää?
No se on sen ajan murhe.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Mitä virkaa naisilla on?
No joo, lapsia voi tehdä naisen kanssa, mutta siis niinkuin muuten? Mitä naisella tekee?
Se vain narisee ja nurisee, mikään ei ole hyvin, mies ei saisi mennä kaverien kanssa baariin ja mustasukkaisiakin naiset osaa olla.
voi voi. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Kyllähän se kiva sängynlämmittäjä on. Ja ymmärtää tietokoneiden päälle... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Kyllähän se kiva sängynlämmittäjä on. Ja ymmärtää tietokoneiden päälle... :heart:
Onk hyvä meisseli?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihan oikeesti, jotkut miehet on ihan idiootteja.monet, tosi monet.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihan oikeesti, jotkut miehet on ihan idiootteja.monet, tosi monet.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihan oikeesti, jotkut miehet on ihan idiootteja.monet, tosi monet.
Suurin osa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ja miten suuret luulot joillain on...
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Kyllä se on mukavampi jakaa arjen vastuuta toisen aikuisen kanssa ja kun aina ei kädestä pitäminen riitä, niin kivempi kun se toinen aikuinen on mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Siitä puhe mistä puute... Joo on
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Kyllä se on mukavampi jakaa arjen vastuuta toisen aikuisen kanssa ja kun aina ei kädestä pitäminen riitä, niin kivempi kun se toinen aikuinen on mies.
Kyllä. Kunhan se on aikuinen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Kyllä se on mukavampi jakaa arjen vastuuta toisen aikuisen kanssa ja kun aina ei kädestä pitäminen riitä, niin kivempi kun se toinen aikuinen on mies.
Kyllä. Kunhan se on aikuinen.![]()
Enkös nimenomaan aikuisesta puhunut, tarkotin myös henkisesti aikuista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:BTW, yllättävän avointa miesvihaa tällä palstalla saa harjoittaa :/