Mitä vikaa tässä paketissa oli? (huuto.net)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihania vaatteita mutta hinta tosiaan postikulujen takia kova. Eli lisää vaatetta pakettiin.

Ja tulevien kesävauvojen sukupuoli on monilla (suurimmalla osalla) hämärän peitossa. Eli siihen nähden myyntiajankohta vääränlainen.

Mä kanssa luulen, että ajankohta on väärä. Kokeile toukokuun alussa uudelleen.

Kaikki eivät ultrassa halua tietää kumpi on tulossa ja varmaahan se ei ole koskaan. Luulenpa siis, ettei kovin moni uskalla hirveää kasaa vaatetta ostaa, jos käykin niin että tulija on sittenkin poika.. Joten yritä lähempänä kesää!

Olisin huutanut, jos meille olisi tyttö tulossa, mutta poika tulossa, niin ei käynyt. Ainut mikä tuossa ehkä arvelutti on tuo hinta. Siis sinällään olisin kyllä koko paketista voinut sen parikymppiä maksaa, mutta jotenkin vain nuo postikulut tuntuvat kauhean korkeilta, vaikka eihän se ole ilmoittjan vika.
Oikeasti toimii paremmin, kun laittaa paketin hinnan vähän korkeammaksi, ja postikulut pienemmäksi. Ihan typerää, mutta toimii.

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";23407461]Mun mielestä oli ihan kiva paketti, mutta tosiaan ehkä liian aikaisin myynnissä tuleville kesävauvoille. Hinta ei mun mielestä ollut ollenkaan liikaa, alle euron kappale ja ei se myyjän tehtävä ole laskea vaatteiden hintaa postikulujen takia, monesti kun ostajia voi löytää ihan läheltäkin jolloin nouto onnistuu.[/QUOTE]

Ei varmaan olekkaan myyjän tehtävä laskea mitä maksaa postikulujen kanssa, mutta ostaja laskee taatusti mitä paketin ostaminen maksaa...

Ainakin kirpparilla on vielä jäänyt lyhythihaiset bodit pöytiin ja pienimmät hellevaatteet, vaikka isommille jo kesävaatteita ostellaankin. Eli pistä vaan vielä myöhemmin myyntiin uudelleen.

Ei missään nimessä hintavarauksilla kikkailua! Mikään ei vituta enempää kuin joku 0 €n lähtöhinta, euron kototus ja HINTAVARAUS. Siinä saa sitten miettiä, että onko se hv 10 vai 100 euroa :headwall:

Heti se hinta, millä olet valmis paketista luopumaan.

Plus että huutiksessa on omat kikkansa. Lisää otsikkoon sana BAMSE, niin voit jo sillä saada yhden huudon lisää :D. Tuolla on tietyt vaatteet, jotka myy, oli hintapyyntö mitä tahansa :D

Minä odotan tyttöä ensikesäksi, mutta ei kävisi mielessäkään vielä nyt raskauden puolivälissä ostella isommin vaatteita tulevalle vauvalle. Vaikka esikoinen tarvitsikin kokoa 50 ja käytti kokoa 62 vielä puolivuotiaana, en kyllä uskaltaisi minäkään ostaa kovin montaa vaatetta kokoa 50, kun useimmat vauvat eivät tarvitse sitä edes vastasyntyneenä. Toiseksi nuo vaatteet ovat kovin epäkäytännöllisiä vastasyntyneelle. Kuten varmaan itsekin huomasit kun niin moni jäi kokonaan pitämättä, että vastasyntyneellä t-paidat ja legginsit tai shortsit on täysin turhia kapistuksia. Kokeile toukokuussa uudelleen, niin kysyntää voi olla enemmän.

[QUOTE="vieras";23407502]Ei missään nimessä hintavarauksilla kikkailua! Mikään ei vituta enempää kuin joku 0 €n lähtöhinta, euron kototus ja HINTAVARAUS. Siinä saa sitten miettiä, että onko se hv 10 vai 100 euroa :headwall:

Heti se hinta, millä olet valmis paketista luopumaan.

Plus että huutiksessa on omat kikkansa. Lisää otsikkoon sana BAMSE, niin voit jo sillä saada yhden huudon lisää :D. Tuolla on tietyt vaatteet, jotka myy, oli hintapyyntö mitä tahansa :D[/QUOTE]

Mä olen sun kanssa ihan samaa mieltä tosta hintavarauksesta. Vaikka todellakin sillä varmaan sais lisänäkyvyyttä huutojen myötä. Mut ostajana se ärsyttää muakin niin paljon, et tuntuisi hölmöltä itse sortua samaan. Täytyy pitää mielessä että lisäilen otsikkoon noita merkkejä.

[QUOTE="vieras";23407534]Minä odotan tyttöä ensikesäksi, mutta ei kävisi mielessäkään vielä nyt raskauden puolivälissä ostella isommin vaatteita tulevalle vauvalle. Vaikka esikoinen tarvitsikin kokoa 50 ja käytti kokoa 62 vielä puolivuotiaana, en kyllä uskaltaisi minäkään ostaa kovin montaa vaatetta kokoa 50, kun useimmat vauvat eivät tarvitse sitä edes vastasyntyneenä. Toiseksi nuo vaatteet ovat kovin epäkäytännöllisiä vastasyntyneelle. Kuten varmaan itsekin huomasit kun niin moni jäi kokonaan pitämättä, että vastasyntyneellä t-paidat ja legginsit tai shortsit on täysin turhia kapistuksia. Kokeile toukokuussa uudelleen, niin kysyntää voi olla enemmän.[/QUOTE]

No niinpä! Sillä mä laitoinkin ne nyt yksitellen, koska tuskin kukaan tarvitsee vauvalleen noin paljon lyhythihaisia bodeja. Noi legginsit oli kyllä käteviä. Viileitä, mut silti peittäviä =)

[QUOTE="myy";23407489]Ei varmaan olekkaan myyjän tehtävä laskea mitä maksaa postikulujen kanssa, mutta ostaja laskee taatusti mitä paketin ostaminen maksaa...[/QUOTE]

Tottakai ostaja laskee yhteishinnan, niin minäkin lasken jos jotain huudan. Mutta myyjänä haluan tietyn hinnan vaatteista enkä siis myy niitä älyttömän halvalla vain siksi että ostaja joutuu maksamaan postikulut. Joskus on käynyt niin että olen ilmoitusta laittaessani ollut varma etten löydä ostajaa juuri niiden postikulujen takia, mutta kaupaksi onkin mennyt kun on nouto onnistunut.. Olisi noissa tapauksissa harmittanut aika paljon jos hinta olisi ollut alhainen mahdollisten postimaksujen takia.

lyhythihaisilla ei tuossa koossa tee mitään. Möin kirpparilla uusia ja uudenveroisia lahjaksi saatuja 62 hellevaatteita, euro oli maks mitä sain vaatteelta.

Meillä taas juhannuksena 2009 syntynyt tyttö ei käyttänytkään muuta kuin lyhythihaisia ja sitten usein jopa nukuttiin alasti, kun oli niin turkasen kuuma (ulkona 25, sisällä 30). Eli kyllä niille käyttöä on silloin todellakin, kun on helle.

Yhteistyössä