Mitä vikaa tässä paketissa oli? (huuto.net)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No noille tuon kokosille vaatteille pitää tietää etukäteen kumpi tulee. Kun vauva on syntynyt, kaikki kantavat vaatteita, ei enää siinä vaiheessa kukaan halua käytettyjä vaatteita ostaa huutonetistä ja toinen että tuon kokoset vaatteet on tällähetkelläkin -70% alerekeissä. 50-70 cm vaatteita sai todella halvalla, sitten kun vauvan kanssa lähti liikenteeseen.

Kivoja, siistejä, silitettyjä vaatteita. En löytänyt mitään muuta kuin että ehkä lähtöhinta olisi voinut olla vähän alempi, vaikka 8-10 e, postikulujen kanssa paketti tulee niin kalliiksi että samalla hinnalla löytää vastaavia hyvin kirppikseltä.

Tuolla taitaa kyllä olla ylitarjontaakin vaatteista, ja itse olen huomannut että isot vaatepaketit menee paremmin kaupaksi kuin pienemmät.

Ajankohta joo! Kivoja vaatteita, mutta ne, jotka saa kesävauvoja, eivät välttämättä tiedä vielä sukupuolta ja niin edespäin.. Kokeile touko-kesäkuussa uudestaan, niin varmasti katoaa :)

Vaikea sanoa, ihan hyvältä tuo minusta näytti.

Meneekö tuolla huuto.netissä enää mikään kaupaksi? Mielestäni kovin harvassa kohteessa on huutajia eikä niitä tuotteita oikein tahdo löytää sen hurjan tavarapaljouden seasta.

En ole itse kertaakaan myynyt huutiksessa mitään, mutta tuntuu etten jaksa edes nähdä sitä vaivaa kun eipä nuo paketit ja tavarat tunnu ketään kiinnostavan.

Munkin mielestä ajankohta. Ne vauvat jotka voi käyttää noita vaatteita kesällä on vasta syntymäisillään, ei niiden äidit vielä katsele vauvoilleen ton koon vaatteita. Pistä uudestaan myyntiin toukokuussa niin menee varmasti. Itselläni on 3kk vanha tyttö, ja noi oli musta tosi söpöjä vaatteita, mutta kun kesä koittaa, suurin osa noista on liian pieniä.

niin ja jos sinulla on enemmän vaatteita niin laita isompi satsi ja nostat hieman tietysti hintaa, kun tosiaan nuo postikulut on aika suuret ja ihmiset ei siksi raaski ostaa niitä!

Mites jos kuvaisit vaatteet yhdistelminä, jolloin ne eivät olisi vain kasa yksittäisiä vaatteita. Hinta tuskin on ongelma.

Leikki-ikäisen vaatteissa myin jo kaikki kesävaatteet pois, mutta ehkä vauvaperheissä on vaikeampi orientautua kesään. Moni lisäksi ei pidä lyhythihaisia bodyja ihan 50-60cm koossa. Eli tuote ei ole sen puoleen varmasti hitti. Jotenkin itsekin miellän että ihan vastasyntynyt (50-56cm) tarvitsee helteelläkin hieman vaatetta. Meillä oli hellevaatteet 68cm kokoa muistaakseni eli hitusen isompi jo lapsi.

Ajankohta joo! Kivoja vaatteita, mutta ne, jotka saa kesävauvoja, eivät välttämättä tiedä vielä sukupuolta ja niin edespäin.. Kokeile touko-kesäkuussa uudestaan, niin varmasti katoaa :)

Totta kyllä tuokin. Ajattelin vaan jotenkin, että itse tässä vaiheessa jo tiesin kumpi on tulossa. Mut eihän kaikki sitä edes halua tietää. Laitoin ne nyt yksitellen sinne, katsotaan meneekö niin.

Kuten jo muutama muukin totes niin hinta liian kova postikulujen kanssa. Mä aina lasken noissa paketeissa, et mitä tulis maksamaan postikulujen kanssa per vaate ja tossa oli jo lähtöhintaa n. 1e/kpl joten ei kannata kovin paljoa huutaa.

Kivoja vaatteita, mutta pienet koot menevät niin nopeaa pieneksi.

Kivoja kohteita sinulla muutenkin, mutta esim veloursetin postikulut yli 3€, joka jättää huutamatta. Varmasti tulevat vähemmälläkin.

Hyvä paketti. Koita toisen ja vielä kolmannenkin kerran myydä. Usein käy niin, että paketilla / tuotteella ei ole moneen viikkoon yhtään ostajaa, sitten kun yksi huutaa, tulee monta perässä huutajaa. Kai siinä on jotain psykologiaakin ja suomalaisten kateutta :D. Eli jos tuokin on paketista kiinnostunut, täytyyhän sen hyvä olla :D.
Laita vaan uudelleen myyntiin, älä heti heitä kirvestä kaivoon :D.

Jos haluat jotain lisävinkkiä, niin kohdekuvaukseen HETI KOKO paketista kuva, ei yhdestä bodysta. Itse suosin myös isoja kuvia, näkee heti, mitä on tarjolla, eikä tarvitse jokaista pikkukuvaa yksitellen klikkailla auki.

En tiedä onko mulla sit vähän huono tapa se, että hinnoittelen kaikki kohteeni niin että jos tulee yksikin huuto, niin olen tyytyväinen. Sitä sais varmaan enemmän näkyvyyttä laittamalla alempi lähtöhinta ja hintavaraus, mut mun mielestä se hintavaraus on niin tyhmä juttu!

Mun mielestä oli ihan kiva paketti, mutta tosiaan ehkä liian aikaisin myynnissä tuleville kesävauvoille. Hinta ei mun mielestä ollut ollenkaan liikaa, alle euron kappale ja ei se myyjän tehtävä ole laskea vaatteiden hintaa postikulujen takia, monesti kun ostajia voi löytää ihan läheltäkin jolloin nouto onnistuu.

Yhteistyössä