Mitä vielä vaadittaisiin elämääsi,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
että olisit tyytyväinen ja onnellinen?

Ulkoisesti oma elämäni näyttää varmasti helvetiltä monen mielestä. Mutta oikeastaan olen silti tyytyväinen elämääni. Tai en tiedä onko tämä paikkakunta se, mihin haluan jäädä, vai palata kotikaupunkiini.

Mä olen ihan tyytyväinen ja onnellinen, mutta kaksi asiaa tekisi minusta vieläkin tyytyväisemmän ja onnellisemman.

- Jos voisin poistaa parilta läheiseltä ihmiseltä heidän sairautensa

- Jos rahaa olisi enemmän

-Terveyttä läheisille
- Saisin mieluisan työpaikan
- Mies saisi mieluisen työpaikan
- Omakotitalo
- Pari lasta
- Pääsisin veloista

Onhan tossa noita. Oon kyllä ihan onnellinen nykyisinkin ja kivaa, että elämässä on vielä paljon saavutettavaa :D

Haluaisin vielä päästä kouluun ja toivoisin että mies vakinaistaisi paikkansa töissä ja talous helpottuisi. En voi kyllä väittää ettenkö olisi onnellinen näinkin, nämä ovat enemmänkin toiveita kuin vaatimuksia onnellisuuteen. :)

Haluisin saada yhen asunnon jota tänään käytiin katsomassa. Kun astuttiin sisään, niin mulle tuli tunne, että nyt tulin omaan kotiin :). Sanoin ton miehelle kun keskusteltiin asiasta ja mies sano, että hälle tuli sama tunne. Mietitään nyt ihan rauhassa, mutta kun me halutaan se. Siis oli aivan ihana asunto, just semmonen mistä olen joskus haaveillu ja nyt käytiin sitä kattomassa.

No olisi ihana saada oma lapsi, mutta meneehän tuo elämä ilmankin.

Minulla on kaikki onnen avaimet ja rakennusaineet käsissäni.. onnellisemmaksi tulisin, jos vaan osaisin nähdä sen selvemmin. että minulla on kaikki jo. =)
Toki minäkin haluaisin voida keventää muutaman läheisen ihmisen taakkaa ja parantaa heidän sairautensa ka ehkä vähän lihavampi lompakko ja laihempi lompakon kantaja olisi kanssa bonusta onnelleni.

[QUOTE="vieras";26812164]että olisit tyytyväinen ja onnellinen?

Ulkoisesti oma elämäni näyttää varmasti helvetiltä monen mielestä. Mutta oikeastaan olen silti tyytyväinen elämääni. Tai en tiedä onko tämä paikkakunta se, mihin haluan jäädä, vai palata kotikaupunkiini.[/QUOTE]

Tyytyväinen ja hetkittäin onnellinen olen nytkin.
Täydelliseksi elämäni tekisi kuolemani.

Sitä odotellessa...

:)

Olen onnellinen ja tyytyväinen. Aina toki on varaa parantaa, mutta se ois ihan hifistelyä kuten paikkojen löytäminen lopuille muuttotavaroille tms. Myö ollaan kaikki terveitä, oomme nyt olleet 50 päivää naimisissa, töitä on, opinnot sujuvat kuin rasvattu molemmilla, lapset ovat suht kivuttomasti hitsautuneet yhteen, sain tehtyä sopparin kuntosalille tänne suunnalle ja aamuaurinko moikkailee ikkunan takana.

-taloudellisesti ajatellen: velat pois kokonaan, parempi palkkainen työ
-muuttaisin ihan mieluusti takaisin sinne,mistä olen tullutkin.Mutta koskapa lapsillani on juuret,ystävät,elämänpolun alku....täällä,niin en voi repiä heitä itrti.Muutanpahan sitten kun kukin lapsista on omillaan,ehkä.
-kuopuksen "ongelmat" voisin ottaa pois..tuntuu niin pahalle seurata sivusta kun toinen koittaa ja yrittää,silminnähden turhautuu,pettyy--ja jotkut kiusaa vielä!

Yhteistyössä