mitä viedä??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylään menossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kylään menossa

Vieras
hyviä ja edullisia viemisiä tuoreelle 3v isosiskolle ja pikkuveljelle??
Mitä te ootte vieneet kun ootte ensimmäisen kerran käyneet vauvaperhettä katsomassa, jossa on myös isompisisarus.Karkkia ei isosisko syö, joten se ei käy.
 
- Muovailuvahaa
- uus kirja tai laulu cd
- nuken vaatteita tai muita hoitovälineitä
- new baby1 nro vaippapaketti isolle siskolle (saa omille nukeille vaihtaa vaippoja)
 

Yhteistyössä