Mitä verkostomarkkinointijuttuja on nyt meneillään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Olen saanut jo kolmelta kaverilta mystisen viestin, että ovat mukana jossain mielenkiintoisessa liiketoiminnassa, antaneet numeroni eteenpäin jollekin "liiketuttavalle" jonka pitäisi soittaa, ja toivovat tapaavan kyseisen tuttavan.

Vielä ei ole kukaan soittanut :) Kuulostaako kenellekään tutulta, mikä bisnes tässä mahtaa olla kyseessä?

Voi olla entisiä kavereita mullakin :) Ihan uteliasuudesta vaan mietin, onko tämä nyt Amwayta tms. vai onko jotain tuoreempia tai uudempia verkostoja vetämässä!

[QUOTE="...";26350505]Olis aika äkkiä entisiä kavereita, jos antaisivat mun numeron lupaa kysymättä yhtään kelleen... Varsinkaan jollekin epämääräistä bisnestä pyörittävälle.[/QUOTE]

Ei kyllä saa edes jakaa toisen numeroa ilman lupaa!!!

No meiätkin kutsuttiin kaverin luokse kuulemaan joku "vastustamaton tarjous". Siellä ootti joku pukupelle joka puhu meiät pyörryksiin. Kolmevitosena (?) kuulema aikoo jäädä eläkkeelle ja nytkin tekee töitä silloin kun huvittaa... Joo ei lähetty mukaan. Onneksi koska netistä luettiinkin lähinnä negatiivisia kommentteja.

No meiätkin kutsuttiin kaverin luokse kuulemaan joku "vastustamaton tarjous". Siellä ootti joku pukupelle joka puhu meiät pyörryksiin. Kolmevitosena (?) kuulema aikoo jäädä eläkkeelle ja nytkin tekee töitä silloin kun huvittaa... Joo ei lähetty mukaan. Onneksi koska netistä luettiinkin lähinnä negatiivisia kommentteja.

Niinhän ne aina, mut miksi sitten ei kaikki myyjät ole jo suurinpiirtein miljonäärejä kun lupailevat kuut taivaalta kysyn vaan. Ihan täyttä huuhaata jolla elää vaan alle prosentti myyjistä, muut saavat takkiinsa.

Jos joku menee mun numeron jollekin saatanan pyramidihuijarille antamaan niin se kaverisuhde on sitten siinä. Joskus aikanaan monet yritti saada mukaan ties mihin touhuihin, ikinä en mennyt ja olen helvetin tyytyväinen siitä.

Joka ikinen niistä jotka 10-15 vuotta sitten aikoivat vakaasti rikastua on jättänyt leikin sikseen. Mutta höynäytettäviähän tässä maailmassa piisaa.

Yhteistyössä