Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Juu tao tao :heart: :heart:
ja sitten se Jaki ja Nuka ja Elämän kevät
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Ruusun aika ehdottomasti! Miksihän sitä ei uusita...??? Vasta katoin kaikki metsolat dvd:ltä, ihania oli... niin ja paluu edeniin.... on kanssa niin ihqu...
Alkuperäinen kirjoittaja 1972:Vastaan taas samalla tavalla kuin ennenkin: Robin Of Sherwood 80-luvulta.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Juu tao tao :heart: :heart:
Tao tao ? minkä ikäinen oot ?
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Alkuperäinen kirjoittaja 1972:Vastaan taas samalla tavalla kuin ennenkin: Robin Of Sherwood 80-luvulta.
Juu se robin oli mun mielestä niiiiiin ihanan söpö :heart:
Mun pikkusisko muistaa vieläkin sen Robinin isän kun siinä sarjassa ilmestyi siellä metsässä Robinille usvan keskeltä ja sillä oli sellaiset sarvet...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:metsolat,Ruusun aika,puhtaat valkeat lakanat jne
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Juu tao tao :heart: :heart:
Tao tao ? minkä ikäinen oot ?
Mun pikkusisko sitä katsoi aina ja mä myös vaikka olin jo jonkun ikänen en muista tarkkaan milloin se tuli mutta musta se oli niin kiva ohjelma :snotty:
Nyt olen kohta 34v.
Alkuperäinen kirjoittaja 1972:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Alkuperäinen kirjoittaja 1972:Vastaan taas samalla tavalla kuin ennenkin: Robin Of Sherwood 80-luvulta.
Mun pikkusisko muistaa vieläkin sen Robinin isän kun siinä sarjassa ilmestyi siellä metsässä Robinille usvan keskeltä ja sillä oli sellaiset sarvet...![]()
Ja minun suosikki oli Robinin veli Much ja niin ihanan kaunis Marion.Ja se usvan keskellä oleva henkilö oli Herne the Hunter, ei siis isä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Mie muistan itte töllänneeni tao taotase oli ihana. Nykyajan panskoilla on vaan pokemonit
Tsaarin kuriirihan tuli just Yle teemalta... Siinä ei tosin iskeny ku se musiikki, se jäi helposti kumisemaan päähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Mie muistan itte töllänneeni tao taotase oli ihana. Nykyajan panskoilla on vaan pokemonit
Tsaarin kuriirihan tuli just Yle teemalta... Siinä ei tosin iskeny ku se musiikki, se jäi helposti kumisemaan päähän.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Mie muistan itte töllänneeni tao taotase oli ihana. Nykyajan panskoilla on vaan pokemonit
Törmään :headwall: sinuun taas =) minkä ikäinen oot jos olet tao taota töllänneenä ollut =)
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Alkuperäinen kirjoittaja 1972:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Alkuperäinen kirjoittaja 1972:Vastaan taas samalla tavalla kuin ennenkin: Robin Of Sherwood 80-luvulta.
Ja minun suosikki oli Robinin veli Much ja niin ihanan kaunis Marion.Ja se usvan keskellä oleva henkilö oli Herne the Hunter, ei siis isä.
Ai oli :snotty:miten ihmeessä mulla oli jäänyt mieleen että isä..mut hyvä kun nyt selvisi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Mie muistan itte töllänneeni tao taotase oli ihana. Nykyajan panskoilla on vaan pokemonit
Törmään :headwall: sinuun taas =) minkä ikäinen oot jos olet tao taota töllänneenä ollut =)
Kolmikymppinenhän mie
Join pinacoladaa ja kattelin tao taota penaskana :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja piushka:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Mie muistan itte töllänneeni tao taotase oli ihana. Nykyajan panskoilla on vaan pokemonit
Kolmikymppinenhän mie
Join pinacoladaa ja kattelin tao taota penaskana :kieh:
Mulla esikko 25v onko tao tao tosiaankin noin vanha juttu. Apua miten mää vanhenen =)