?
...
Vieras
[QUOTE="tyttönen";22243504]Olen pahoillani että olen teidän veromarkkoja tuhlannut. Minulla on ammatti ja vain vähän työkokemusta. Sitten olen lapsia tehnyt 4kpl n. 3 vuoden välein. Ja nyt kun pieninkin on pian 3-vuotias, niin en ole palaamassa vielä töihin. Jään kotiin lapsien kanssa. He ovat kuitenkin vielä melko pieniä ja minä haluan olla heidän kanssan. Töihin ehdin muutaman vuoden kuluttuakin.
.[/QUOTE]
Eikö sinua oikeasti pelota palata töihin, kun olet ollut reilusti yli kymmenen vuotta ulkona työelämästä? Siis oikeasti, itseäni hirvittää jo vajaan parinkin vuoden kotona olo, pelkästään sen tähden, että mistä kaikesta on tippunut kärryiltä tässä ajassa. Samoin pelottaisi se, että ei varmaan ole kovin haluttua tavaraa työmarkkinoilla, jos on noin kauan ollut kotona.
.[/QUOTE]
Eikö sinua oikeasti pelota palata töihin, kun olet ollut reilusti yli kymmenen vuotta ulkona työelämästä? Siis oikeasti, itseäni hirvittää jo vajaan parinkin vuoden kotona olo, pelkästään sen tähden, että mistä kaikesta on tippunut kärryiltä tässä ajassa. Samoin pelottaisi se, että ei varmaan ole kovin haluttua tavaraa työmarkkinoilla, jos on noin kauan ollut kotona.