Mitä unta näit viime yönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Mä näin ahdistavia.
Asuin kai äitini kanssa ja oli jouluaatto, joku kuusi oli odottamassa, mutta se katkastiin ja heitettiin pois, ja äitikin hävis. Sitten olin vaan yksin ja katselin jotain punertavaa auringonlaskua.
Sitten siihen tuli yksi luokkakaveri jätkä, joka on aika ällö, sen kyydissä ajoin jonnekin.
Kelloa katsoin kotona ja tunsin miten se lipu kohti aikaa jolloin kaupat menis kiinni. Mutta en saanut itseäni liikkeelle. Siihen tuli joku pultsari, kysyin heittäskö se mut äkkiä kioskille ennen ku ne menee kiinni, klo oli 10 vaille 9 jo... no ei sitten muistaakseni kioskille mentykään ja se ukkeli vaan läksi pois.

Jossain välissä olin lähikaupan ovella ja kaupasta ajettiin iso massa ihmisiä pihalle. Oli se aatto nääs ja kauppa meni kiinni.
Siihen ilmesty joku filmitähti (en nyt muista kuka) ja mun toinen koulukaveri, sellanen nuori jätkä, ja ne pääsi kauppaan laittamalla jonkun pankkikortin seteliautomaattiin.. Minä jäin vaan ulos odottamaan, ja huomasin että jaloissani oli isoja rasvapatteja, sormen mallisia. Revein niitä pois, mutta yksi patti katkesi vain puoliksi ja näytti puolikkaalta sormelta.

Muuta en nyt muista, ja vaikea selittää miten ne asiat loppujenlopuksi meni. :/

Mitäs unta sinä näit?

Minä näin unta, että olin menossa perheen kanssa Mikkelin teatteriin (en ole siellä koskaan ollut), minulla oli päällä vahingossa Nanson pitkä yöpaita, mutta päätin urheasti teeskennellä, että se on juhlamekko. Kuopukseni, joka on jo 11 v, oli unessa pieni, noin parivuotias ja hänellä oli vaaleanpunainen unipupu mukanaan. Sitten olin Lontoon metrossa ja joku mies alkoi siellä väkivaltaiseksi, pelkäsin kovasti, hän oli kuin joku semmoinen hit man, joka hyökkään jossain uhrin kimppuun ja poistuu paikalta. Kun uhri oli kuollut, menin siitä ohitse ja jouduin ravintolaan, jossa tilasin aamiaista, oikein unessa koitin englantia puhua selkeästi ja itkin kamalasti sen uhrin vuoksi, kun tee tuotiin pöytään, teessä oli maitoa, vaikken tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
En mitään...aamulla oli kauhee päänsärky ja tuntu siltä et en ois nukkunutkaan :/

Olitko se sinä joka meni nukkumaan kahdelta ja heräs seitsemältä? :(
Koita nukkua päikkärit jos voit! Muuten menee koko la pilalle. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En mitään...aamulla oli kauhee päänsärky ja tuntu siltä et en ois nukkunutkaan :/

No joo |O
Ei kerkii päikyille..pitää palstailla :D ja illalla on ne tupperit :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

No joo |O
Ei kerkii päikyille..pitää palstailla :D ja illalla on ne tupperit :whistle:

Hyvänen aika. No oot sitten ilmasex huppelissa tän päivän. :xmas:

näin unta miehestä jonka kanssa olen melkein menneisyydessä seurustellut, ja rakastelin hänen kanssaan siinä unessa.

todellisuudessa kieltäydyin tuosta "kunniasta" aikoinaan vaikka rakastunut olinkin silloin. :D

Mä näin unta, että mun ja miehen kaveri (mies) tappoi entisen tyttöystävänsä ja minut jotenkin pakotettiin seurustelemaan tämän miehen kanssa ja mua pelotti ihan hiivatisti, muut kuin minä ei tiennyt et oli surmannut sen tytön ja yritin kaikille salaisesti viestiä asiasta niin etten jää miehelle kiinni kun pelotti :/

Yhteistyössä