mitä unta näit viime yönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
mä näin unta että olin synnyttämässä ja sain tyttö kaksoset. lääkäri laitto mulle siinä unessa epiduraalin ja vauvojen nimeksi tuli lovi ja viiru:) heräsin siihen kun oikeesti pää heilu ja oli maha kipee... oisinpa raskaana:)

Olin töissä ja se oli täynnä lapsia, jotka pitivät siellä diskoa. Yritin selvitä kaikista tekemättömistä hommistani, mutta en vain saanut kaaosta kuriin. Kukaan asiakkaista ei kuunnellut pyyntöjäni ja yksi alkoi huutamaan minulle etten arvosta heitä ja ettei siedä sitä, että olen jatkuvasti kyyläämässä mitä he tekevät. Haukkui minua ja sätti kovaäänisesti. Lähdin jatkamaan hommiani leipiintyneenä jatkuvaan haukkuun.

Yritin paniikissa soittaa ambulanissia kovissa kivuissa olevalle asiakkaalle, koska näytti siltä, että hänellä olisi aivoissa jotain. Makasi lattialla, piti päätään ja ulvoi. Lopulta kävi ilmi, että asiakas vain näytteli kipeämpää kuin oli. Olin jo vihainen ja väsynyt.

Lopussa lapset, jotka olivat tuhonneet lähes koko työpaikkani hyvittivät pahat tekonsa ajamalla lasiovien läpi. Nousivat ylös vertavuotavina ja naama syvillä haavoilla.

Mahtava uni taas, hohhoijaa.

Lapset onnistuivat tuhoamaan lähes koko talon,

Mä olin viime yönä jonkun ison sairaalan kellarikerroksessa joka olikin vanha hotellihuone, jossa kummitteli. Valot vilkku ja ovi aukes itsekseen. Koirani juoksi ovesta puruluun perään ja joku kummitus (vanha mies) vei sen.

Toissayönä näin unta, että joku mies kävi kuristamaan mua jossain vanhassa navetassa ja mä tapoin sen jonkun paikalle sattuneen ohikulkijan kanssa ja paistoin mustikkapiirakan kanssa uunissa. Se mies sulautu siihen piirakkaan ja tarjoilin sen piiraan sen miehen vaimolle.

Sairaita unia. Toivottavasti ensi yönä jo normaaleita unia taas...

Yhteistyössä