Mitä ulkoista piirrettä toivoisit miehellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naenen-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naenen-

Vieras
Ollaanhan me kaikki enemmän tai vähemmän, toivottavasti kuitenkin enemmän :), rakastuneita miehiimme. Mutta aina saa kysellä ja ajatella - eli minkä ulkoisen piirteen toivoisit olevan miehessäsi, mitä hänessä ei ole? Esimerkiksi jos olet aina toivonut suorahampaista miestä ja oletkin saanut muuten ihanan, mutta vinohampaisen - tai jos olet halunnut pitkän ja karskin, ja oletkin löytänyt lyhyen, ruipelon vaan ah niin ihanan.

Näitä juttuja, mitä ei ikinä sanoisi ääneen, tai ainakaan kovin mielellään. Mutta kyllä näitä kuitenkin ajattelee, vai eikö?

mä löysin miehen jonka ulkonäkö oikeesti vastaa just sitä mitä oon aina halunnu, ihan ekana ihastuinki vaan ja ainoostaan tohon mieheen sen ulkonäön vuoks, se oli just mulle tehty. mut jos nyt jotain niin mun raskauden aikana miehen maha pyöristy melkeen samaa tahtii ku omani ja sitä vois vähän kiinteyttää :D

mä löysin miehen jonka ulkonäkö oikeesti vastaa just sitä mitä oon aina halunnu, ihan ekana ihastuinki vaan ja ainoostaan tohon mieheen sen ulkonäön vuoks, se oli just mulle tehty. mut jos nyt jotain niin mun raskauden aikana miehen maha pyöristy melkeen samaa tahtii ku omani ja sitä vois vähän kiinteyttää :D

hih :D Kirjotinkin just ihan samasta. Ei taidakaan sitte olla harvinainen ilmiö. :D

Täällä on selvästikin symppiksiä miehiä, kun ovat kasvattaneet mahaa vaimokkeidensa mahojen mukana. :D

Mä olen aina tykännyt todella möreä-äänisistä miehistä, ja omalla miehelläni on ns. perusääni, mutta oikein hyvin selviän tämän asian kanssa. :) Pitkätukkaisista miehistä myöskin tykkään, mutta annan omani pitää päänsä ja lyhyen tukkansa siinä. Olen myös tykännyt aina miehistä, joilla on isot silmäluomet (vrt. A. Pacino), mutta ihanat simmut omallani on, vaikka ne silmäluomet eivät olekaan mitenkään erityisen valtavat.

Voisko tuohon mahan kasvuun vaikuttaa se, että teidän ruokatottumukset on ehkä muuttuneet raskauden myötä ja siinä sivussa myös miehenne ovat alkaneet syömään samaa ruokaa kuin te ja lihonneet?

Ulkonäössä ei oo mitään lisättävää tai poistettavaa.
Ihastuin mieheen pelkästään ensin pelkän ulkonäön perusteella; näin miehen seisomassa ikkunan toisella puolela ja heti katsoin että tossa Se on =)

[QUOTE="vieras";23782172]Aivoja.[/QUOTE]

Aika pelottavaa, jos aivot on sun mielestä ulkoinen piirre. Näyttääkö teidän suku ehkä tältä:
6e0b1311faaf53a56d44eb8a4f814e0a.jpg

Voisko tuohon mahan kasvuun vaikuttaa se, että teidän ruokatottumukset on ehkä muuttuneet raskauden myötä ja siinä sivussa myös miehenne ovat alkaneet syömään samaa ruokaa kuin te ja lihonneet?

Mun mies ei suostu syömään vihanneksia ja hedelmiä, mihin mulla on tullut kamala himo raskausaikana, mutta aina kun mulla on nälkä, mieskin änkeää jääkaapille. :D

[QUOTE="vieras";23782395]Suurpiirteisyyttä, huumorintajua ja rennompaa suhtautumista elämään.[/QUOTE]

Jotenkin kun ajattelen millaiselta tuollainen mies näyttää, niin minulle tulee tietty mielikuva :)

Vähemmän turvotusta... Ei kuorsaisikaan niin pahasti ja hengittäminen olisi äijälle helpompaa. Mutta jahka paranee ja pääsee kortisonista eroon, tuokin toteutuu. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";23782395]Suurpiirteisyyttä, huumorintajua ja rennompaa suhtautumista elämään.[/QUOTE]

Ihan samaa toivoisin muuten mäkin! Ennen kun tapasin mieheni, tykkäsin enemmän tummista miehistä(siis tummahiuksisista), mutta vaaleahan toi mun mies on:). En silti ulkoisesti muuttaisi enää mitään.

Ainoa mitä tuolle komistukselleni kaipaisin, olisi tatuointi :) Muuten jaksaa 10v jälkeenkin mahanpohjassa läikähtää kun katsoo, miten ihana se on! Ja ehkä hampaiden valkaisu, mut sekin enimmäkseen siksi, että itse sitä kaipaisi, mua ei kahvitahrat hampaissa haittaa!

Tuuheita hiuksia.

Maha ei haittaa, eikä se että mies on mua lyhyempi. Mut pitkät hiukset vaan sopii miehelle älyttömän hyvin ja kalju taas näyttää sillä ihan kamalalta, joten tosi sääli kun hiukset on alkaneet harvenemaan.