T
tiku ja taku
Vieras
Eli moniko teistä teini äideistä on jo jossain töissä? Mikä ammatti? Itsellä päihdetyöntekijä, valmistuin ku lapsi 3, aloitin ku oli pien.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 19:48 Hay-D kirjoitti:ei oo ammattia ei.. opiskelen ekaa vuotta pukuompelijaks ja kesällä meen tekstiilihoitajan hommiin (eli pesulaan).
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 13:15 etana-elli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 19:48 Hay-D kirjoitti:ei oo ammattia ei.. opiskelen ekaa vuotta pukuompelijaks ja kesällä meen tekstiilihoitajan hommiin (eli pesulaan).
kertoisitko minulle että missä voisi opiskella pukuompeliaksi ja että onko alalla töitä? olen hirveän kiinnostunut kyseisestä ammatista, koska olen suunnitellut hakevani kouluun parin vuodenpäästä kun kuopus on vähän isompi =)
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 13:15 etana-elli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 19:48 Hay-D kirjoitti:ei oo ammattia ei.. opiskelen ekaa vuotta pukuompelijaks ja kesällä meen tekstiilihoitajan hommiin (eli pesulaan).
kertoisitko minulle että missä voisi opiskella pukuompeliaksi ja että onko alalla töitä? olen hirveän kiinnostunut kyseisestä ammatista, koska olen suunnitellut hakevani kouluun parin vuodenpäästä kun kuopus on vähän isompi =)