F
"fani"
Vieras
Mä tykkään. Mutta,musta se on ihmissuhde-draama jonka tapahtumaympäristö on sairaala. Eli ei niinkään "sairaalasarja".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mua lukemattomat asiavirheet kyllä ärsyttivät niin, että en ole seurannut sarjaa paria jaksoa pidemmälle. Tiedän kyllä, että kyse ei ole mistään dokumentista vaan viihdesarjasta, mutta tätä mainostettiin silloin alkuun niin kovasti juuri sillä, kuinka todenmukaisuuteen on panostettu, näyttelijöitä prepattu ja käsikirjoitusta hiottu niin, että se vastaisi mahdollisimman paljon todellista sairaalaelämää. Ja siinähän ei ole kyllä onnistuttu minusta lainkaan.
Mua lukemattomat asiavirheet kyllä ärsyttivät niin, että en ole seurannut sarjaa paria jaksoa pidemmälle. Tiedän kyllä, että kyse ei ole mistään dokumentista vaan viihdesarjasta, mutta tätä mainostettiin silloin alkuun niin kovasti juuri sillä, kuinka todenmukaisuuteen on panostettu, näyttelijöitä prepattu ja käsikirjoitusta hiottu niin, että se vastaisi mahdollisimman paljon todellista sairaalaelämää. Ja siinähän ei ole kyllä onnistuttu minusta lainkaan.
Te hoitoalan ihmiset joita sarjan "asiavirheet" ärsyttää - oletteko kiinnittäneet huomiota mitkä asiat menee "oikein"? Esim joo tippa ei tipu,oikeasti ei samat ihmiset työskentele sekä polilla että leikkaussalissa jne,mutta käsittääkseni hoitotoimenpiteet ja termit on oikeita tilanteeseen nähden.
Aivan. Haloo se on kuitenkin draama/viihdesarja, jossa kuitenkin näyttelijöiden työ on se mitä seurataan. Sairaalatapahtumat/toimenpiteet toimii lähinnä illuusiona. Dokumenttiluonteinen ohjelma olis sitten ihan oma lukunsa.
Mua Syke on pari kertaa koskettanut, niinkuin viimeksi se pajupillit tehnyt papparainen, joka kuoli. Draaman vuoksi ainakin itse sitä katson.
kuustosen näytteleminen vain ei nappaa, miksi pitää olla koko ajan naama peruslukemilla ja suu tiukassa viivassa? Ihme tyyli näytellä...
Sanotaan näin että kova on yritys. Siinä on tuotannon porukka tapittanut kaikkia maailman sairaalasarjoja ja yrittänyt tuoda sitä Suomeen. Sarja on silti vain keskinkertainen tai jos rehellisiä ollaan, niin hieman keskivertoa jopa huonompi. Mutta yrityksenä täysi kymppi. On haettu niminäyttelijää ja kerronnassa draamaa. Mutta ei vielä olla sillä missä haluttaisiin olevan.