N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä mä ymmärrän että haluaa kesäisin kulkea paljain jaloin, tykkäähän lapsetkin siitä. Harvemmin itse olen kun tykkään viileillä lattioilla kuitenkin pitää sukkia. Se ei olekaan ongelma vaan ne saamarin mustat jalkapohjat!!!! En edes tajua miten ne voi olla niin mustat aina, jos kerta väittää ne pesseensä!!! Ehkä sitten ei pesekään kunnolla? En ole ollut kyttäämässä vaan luotan että jos aikuinen sanoo pesseensä niin pesee kans ja puhtaaksi!
Ei ole ottanut eikä ota.
Paljasjalkaisuus (lue: paskajalkaisuus) jatkuu yhä. Ehkä sukat vihdoin kelpaavat kun talvi alkaa ja lunta sataa. Sinne on siis vielä piiiitkä aika.
On nyt nukkunut lastenhuoneen lattialla jo muutaman yön. Hermostuin kun näin sen paskaset mustat jalkapohjat sängyssämme, kysyin että ootkos jalat pessyt kun on niin mustat. Sanoi ettei ole. Sanoin ettei tarttte sitten samassa sängyssä nukkua ennenkuin pesee ne, joten suuttui ja otti peiton marttyyrimaisesti kainaloonsa ja marssi lastenhuoneen lattialleEipä ole ollut kiire jalkoja pesemään vieläkään tietääkseni ja tyytyväisenä olen nukkunut sängyssä yksin. Eipähän tartte kuunnella jokaöistä korinaakaan
Pysykööt siellä jos kova lattia on mukavampi.
Jotkut miehet on vaan ikuisia kakaroita. Niiten mielestä on kivempi riidellä kuin muuttaa tapojaan ettei oma ego kärsi![]()
Onko tää vitsi? Joko miehesi on selkärangaton vässykkä kun ei tollasta pirttihirmua kohtaan puolusta itseään tai sitten on luovuttanut.
Meillä ollan puolet vuodesta avojaloin, koira aina tassuttelee "avojaloin", en tosiaankaan kuuraa lattioita joka päivä, vaikkei jalkoja ja tassuja olisikaan pesty. Huh. En kyllä ymmärrä kuinka hirveän mustat ne jalat on jos vanha parkettikin heti niistä tummuu. Mun jalat on muuten aika tummat vaikka olis ihan putipuhtaat. Sori.
Minä se tässä olen vässykkä kun olen jaksanut sietää tätä ja miljoonaa muuta asiaa vuosien varrella ja sitä häpeän syvästi ;(