Mitä tykkäisitte? Mies kulkee avojaloin ja jalkapohjat mustina!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suoraansanottuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mies käyttäisi sisällä sisäcrocseja? Jos kerran jalkansa pesee, niin ei kai niistä enää mitään likaa irtoa?
Ja kai ne jalat "mustiksi" jää jos kovettumia ja kuivat jalat on, muttei niistä enää mitään sontaa irtoa, jos ne pestyt on. Miehelläni on aina mustat kädet, kun tekee rasvaisia korjaushommia. Ne todellakin pinttyy käsiin ja kädet on aina mustat vaikka kuinka niitä hinkkaisi ja raspaisi. Onhan se sottaisen näköistä, mutta minkäs teet.

Paljain jaloin käveleminen on ihanaa. Mutta likaisilla koivilla ei ole kiva mennä sänkyyn, eli jalkojenpesu saisi olla ennen nukkumaanmenoa.

Viimeksi muokattu:
Kyllä mä ymmärrän että haluaa kesäisin kulkea paljain jaloin, tykkäähän lapsetkin siitä. Harvemmin itse olen kun tykkään viileillä lattioilla kuitenkin pitää sukkia. Se ei olekaan ongelma vaan ne saamarin mustat jalkapohjat!!!! En edes tajua miten ne voi olla niin mustat aina, jos kerta väittää ne pesseensä!!! Ehkä sitten ei pesekään kunnolla? En ole ollut kyttäämässä vaan luotan että jos aikuinen sanoo pesseensä niin pesee kans ja puhtaaksi!

Vaikka jäisikin hiukan tummentumia jalkaan, niin turha niitä on enempää hinkkailla, koska pikainen pesu saippualla ja pesusienellä pitäisi riittää poistamaan sellaisen lian, joka voi vielä tarttua johonkin. Pelkkä jalkapohjien väri ei ole ongelma, jos irtonainen lika on pesty pois.

[QUOTE="noo";28732588]Mitä jos mies ottaisi sitten lattianpesun puuhakseen? Ja lakanan vaihdon?[/QUOTE]

Ei ole ottanut eikä ota.

Paljasjalkaisuus (lue: paskajalkaisuus) jatkuu yhä. Ehkä sukat vihdoin kelpaavat kun talvi alkaa ja lunta sataa. Sinne on siis vielä piiiitkä aika.

On nyt nukkunut lastenhuoneen lattialla jo muutaman yön. Hermostuin kun näin sen paskaset mustat jalkapohjat sängyssämme, kysyin että ootkos jalat pessyt kun on niin mustat. Sanoi ettei ole. Sanoin ettei tarttte sitten samassa sängyssä nukkua ennenkuin pesee ne, joten suuttui ja otti peiton marttyyrimaisesti kainaloonsa ja marssi lastenhuoneen lattialle :D Eipä ole ollut kiire jalkoja pesemään vieläkään tietääkseni ja tyytyväisenä olen nukkunut sängyssä yksin. Eipähän tartte kuunnella jokaöistä korinaakaan ;) Pysykööt siellä jos kova lattia on mukavampi.

Jotkut miehet on vaan ikuisia kakaroita. Niiten mielestä on kivempi riidellä kuin muuttaa tapojaan ettei oma ego kärsi ;)

Ilmeisesti se pesu miehellä takoittaa sitä, että huljuttaa pari sekkaa koipea suihkun alla. Harja ja saippua äijälle, niin ei irtoa lattioihin enää. Ja anna itse poistaa tahrat lattiasta. Ja aina kun on mustat jalkapohjat, niin tyyppi nukkuu muualla. Johan se puutteen takia saattaa muuttaa tyhmää tapaansa.

[QUOTE="Sirkkeli";28981629]Ilmeisesti se pesu miehellä takoittaa sitä, että huljuttaa pari sekkaa koipea suihkun alla. Harja ja saippua äijälle, niin ei irtoa lattioihin enää. Ja anna itse poistaa tahrat lattiasta. Ja aina kun on mustat jalkapohjat, niin tyyppi nukkuu muualla. Johan se puutteen takia saattaa muuttaa tyhmää tapaansa.[/QUOTE]

Luultavastikin juuri sitä peseminen tarkoittaa :D vähän sama juttu kuin mitä on saanu vääntää käsien pesun kanssa. Avaa hanan ja hiukan huljauttaa kättä alla, siinä se. Luulin yhdessä vaiheessa jo että olis edes sen tapansa muuttanut mutta kuulin lapsilta ettei se pese vessan jälkeen kunnolla käsiään. Ei ihme että kaapin ovet on sen jäljiltä mustat, tahraiset, rasvaiset. Ja kukahan se siivoaa lopulta kun ei enää jaksa katsella.

ei se muuta tapojaan, ei minkään epäkohdan suhteen. Ainoa vaihtoehto on kuolema tai ero ja toivon että jompikumpi tapahtuu lähitulevaisuudessa sillä tällainen elämä ei ole mua varten :/

Se musta jalkapohja tarkoittaa just sitä että lika on niin pinttynyt niihin kovettumiin jotka ei lähde kuin kunnon raspaamisella mutta sehän on nyt selvä että laiska ja saamaton paskakasa ei sellasta jaksa tehdä kuin ehkä pari kertaa vuodessa. Se tulee vielä tuolla keinoin saamaan kunnon infektion koska sairastaa diabetesta mut omapahan on mokansa.

Ei ole ottanut eikä ota.

Paljasjalkaisuus (lue: paskajalkaisuus) jatkuu yhä. Ehkä sukat vihdoin kelpaavat kun talvi alkaa ja lunta sataa. Sinne on siis vielä piiiitkä aika.

On nyt nukkunut lastenhuoneen lattialla jo muutaman yön. Hermostuin kun näin sen paskaset mustat jalkapohjat sängyssämme, kysyin että ootkos jalat pessyt kun on niin mustat. Sanoi ettei ole. Sanoin ettei tarttte sitten samassa sängyssä nukkua ennenkuin pesee ne, joten suuttui ja otti peiton marttyyrimaisesti kainaloonsa ja marssi lastenhuoneen lattialle :D Eipä ole ollut kiire jalkoja pesemään vieläkään tietääkseni ja tyytyväisenä olen nukkunut sängyssä yksin. Eipähän tartte kuunnella jokaöistä korinaakaan ;) Pysykööt siellä jos kova lattia on mukavampi.

Jotkut miehet on vaan ikuisia kakaroita. Niiten mielestä on kivempi riidellä kuin muuttaa tapojaan ettei oma ego kärsi ;)

Onko tää vitsi? Joko miehesi on selkärangaton vässykkä kun ei tollasta pirttihirmua kohtaan puolusta itseään tai sitten on luovuttanut.
Meillä ollan puolet vuodesta avojaloin, koira aina tassuttelee "avojaloin", en tosiaankaan kuuraa lattioita joka päivä, vaikkei jalkoja ja tassuja olisikaan pesty. Huh. En kyllä ymmärrä kuinka hirveän mustat ne jalat on jos vanha parkettikin heti niistä tummuu. Mun jalat on muuten aika tummat vaikka olis ihan putipuhtaat. Sori.

Onko tää vitsi? Joko miehesi on selkärangaton vässykkä kun ei tollasta pirttihirmua kohtaan puolusta itseään tai sitten on luovuttanut.
Meillä ollan puolet vuodesta avojaloin, koira aina tassuttelee "avojaloin", en tosiaankaan kuuraa lattioita joka päivä, vaikkei jalkoja ja tassuja olisikaan pesty. Huh. En kyllä ymmärrä kuinka hirveän mustat ne jalat on jos vanha parkettikin heti niistä tummuu. Mun jalat on muuten aika tummat vaikka olis ihan putipuhtaat. Sori.

:D Vai pirttihirmu mä olen kun en kestä jatkuvaa paskaa joka puolella. Ok, ihan vapaasti sitten. Mua ei paljaat jalat haittaisi muuten mutta lika mua haittaa jos sitä ei koskaan itse vaivaudu putsaamaan pois!
Kyllä meillä koiratkin kävelee ja likaa tulee niistäkin. En tod. kuuraa lattioita joka päivä ja kestän paljonkin sotkua, en ole siivousfanaatikko. Mutta jossain menee minunkin rajani!

Minä se tässä olen vässykkä kun olen jaksanut sietää tätä ja miljoonaa muuta asiaa vuosien varrella ja sitä häpeän syvästi ;(

[QUOTE="hmmm";28981650]..Eli olisiko sun ketutuksen syyt nyt sittenkin jossain muualla kuin jalkapohjissa...?[/QUOTE]

Ei ihan noinkaan voi sanoa. Ketutuksen syy on jalkapohjat + monta muuta asiaa jotka ärsyttävät ja vaikeuttavat elämää. Yhdistän ne ongelmat välinpitämättömyyteen, ikäänkuin tässä kodissa ei eläisi muita kuin hän jonka ei tarvitse ottaa muita huomioon. Sen kun vaan jatkaa totuttuun tyyliinsä kuin pahin juntti. Tulee vielä huomaamaan jääneensä täysin yksin ja ettei tuollaista kukaan muu katsele kuin tämmöinen idiootti.

En minäkään käytä kesäisin sukkia lainkaan, käytän avokkaita ja välillä ilman kenkiä. Käyn joka ilta suihkussa ennen sänkyyn menoa, silti saattavat olla jalkapohjat mustat vaikka saippualla pesen. Eli ei lähde, vaan pinttyy kun koko kesän hipsuttaa ilman kenkiä :)

Enkä todellakaan pese jalkoja joka kerta kun sisälle tulen, ei tulisi mieleenkään. Enkä suostuisi jos puolisoni moista ehdottaisi. Elämästä voi tehdä myös hankalaa..

Yäks! Kaverin mies on sellainen, että se harvemmin pitää sukkia. Meillekin se tulee kylään ilman sukkia. Sen varpaat on ällöttävä näky. Likaisetkin ne jalat aina on. :x
Olen maininnut asiasta pari kertaa ja se mies vaan naurahtelee ja kaveri pyörittelee silmiään kun häntäkin hävettää. :D