Mitä TV-sarjoja seuraatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä katon säännöllisesti, muodin huipulle, unelmien poikamies, salkkarit, kotikatu ja satunnaisesti katon kadonnen jäljillä ja totuuden hetkeä.. Juu telkkari on mulle pelkkää aivolepoviihdettä :D

Mentalist, Harper's Island, Eronnut nainen, Lipstick Jungle, Täydelliset naiset, kadonneen jäljillä, Amazing race, sit noita kilpailuja kuten muodin huipulle, suomen unelmien poikamies, totuuden hetki, top chef, diili, talent suomi, bb... Kohta jatkuu Greyn anatomia ja sit oottelen et House ja Breaking bad jatkuisi taas, kummastakin tulee nyt vaan uusintoja...Ruma bettyäkin vois katella kun jatkuu. Kaikki ruokaohjelmat kiinnostaa myös. Tiedän, katon ihan liikaa telkkaria!

Seuraan TV7:n ohjelmia, useitakin pääasiassa suomalaisia ohjelmasarjoja seiskalta ja valtavirran puolelta Eläinsairaalaa neloselta ja harvakseen Emmerdalea.

Emmerdalea, Top Gear on pakko nähdä, samoin Sydämen asialla. Gavin&Staceyä oon myös katsellu mutten osaa päättää onko se hyvä vai ihan kökkö - siinä rajamailla.
Niin ja maanantai- illan Täydelliset naiset ja Sinkkuelämät tulee katottua myös.

Yhteistyössä