Ihmiset ovat nykyään niin sallivaisia, ettei mitään tolkkua. Pettämistapauksetkin on ihan älyttömiä ja niihin on jopa tullut aika suvaitsevainen asennekkin täällä meilä Suomessa.
Mun mielestä ei ole ok salaiset ystävät. Mikä se sellainen ystävä on, joka on salainen ensinnäkin? Miksi se pidetään salassa? Jokin mättää. Ja hälytyskellojen pitäisi soida, se on ihan normaalia.
Mitäs mieltä mies olisi, jos sulla olisi salaisia "ystäviä"? Kävisit vaikka vähän risteilyllä ja ulkomailla salaisten ystävien kans? En oikein ymmärrä, miksi pitää olla niin saaterin suvaitsevainen..sitten tulee se avioero, koska ei viittity vähän aiemmin jo sanoa, että rajojen yli mentiin. Rajoista pitää keskustella! Sen tähden noita avioeroja tulee jatkuvalla syötöllä, koska kaikki pitäisi sallia ja sitten kun loppupeleissä rysähdetään viimeistään sen rajan yli, niin se oli siinä. Pitää tarttua jo aiemmin ongelmiin.
Mun mielestä eräs vanha mummeli sano hyvin pitkän parisuhteen salaisuudesta. Se on se yhdessä vietetty aika ja yhdessä jaetut asiat. Ei niin, että lähdetään poika- tai tyttöporukalla rellestämään ulkomaille tai risteilyille..tai baariin...lapin reissuille. Vaan lähdetään sinne YHDESSÄ, voihan sielä ystäviä mukana olla. Hän kovasti ihmetteli nykymenoa ja sanoikin, että sen tähden niitä pettämisiä tapahtuu, koska päästetään se toinen lähtemään reissuillensa..Ja noistahan on käytännössä mahdoton jäädä kii, jos ei itse itseään käräytä. Ja kukaan järkevähän ei niin tekisi, jos haluaa parisuhteen jatkuvan silti, vaikka pitää omat pienet kivansa.
Ei sun päälle kuulu astua parisuhteessa ja sun selän takana toimia. Sinä olet yhtä kuin parisuhde myös ja miehen pitää hyväksyä, että sinua tulee kunnioittaa. Jos on selän takana ystävättäriä, niin eihän se nyt jumaliste ole oikein! Miksi ne pitää salaisina pitää, varsinkin jos viestinpito on tosiaan jokapäiväistä? Eikö olisi normaalia mainitia jotain? Erikoista ja ei tosiaankaan normaalia. Mistäs sinä tiedät, mitä hän tekee selkäsi takana? Entä onko teidän ystävystyminen loppupeleissä vahinko tämän naikkosen kanssa? Vai onko hän tarkasti laskelmoinut, että aikoopi itse tehdä suhteen eteen jotain ja ns. käräyttää miehen, koska miehellä ei siihen ollut munaa? Mistä tiedät?
PUhu nyt sen miehen kanssa ja pistä kuriin ja nuhteeseen. Jos te ette ole samalla aaltopituudella, niin siitä pitää sitten osata luopua. Pitäis jo heti käydä nää keskustelut ja jos ja kun ne on käyty, niin niitä tulisi sitten noudattaa (yhteisiä pelisääntöjä).
Kyllä, loukkaantuisin erittäin paljon. Ja niin loukkaantuisi kyllä miehenikin. Miestäni on entinen pettänyt ja itse asiassa toinenkin entinen..niissä on aina yhteistä se, että se joku on "ystävä" ja hänen kanssaan viestitellään joka pv ja yritetään pitää salassa. Hälytyskellojen tosiaankin pitää tuollaisesta soida ja asialle tehdä jotakin. Jos miehellä ei ole vastausta, niin eikö se sitä tarkoita, että siinä on jotain muutakin? Kiertely ja kaartelu ei oikein kuulosta hyvälle.