mitä tuumaisit tästä (miehellä salainen ystävä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmätyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmätyhmä

Vieras
ovat pitäneet yhteyttä lähes päivittäin, enimmäkseen mieheni toimesta. puheluja tekstiviestejä. mies tukenut naista vaikeassa elämäntilanteessa, mutta myös mieheni puhunut esim omista työasioistaan naiselle (ei puhu niitä mulle)...

asia paljastui kun satuin ystävystymään tämän saman naisen kanssa. mieheni kiertelee ja kaartelee, kaunisteli esim sitä kuinka usein ottaa yhetyttä...

molemmat vakuuttavat ettei tunteita ole pelissä eikä mitään ole tapahtunut, juteltu vaan. sen oikeastaan uskonkin, mutta minua häiritsee että mieheni on tämän salannut ja ei puhunut täyttä totta. tutustuivat miehen työn kautta... jollakin lailla tunnen itseni petetyksi ja tosi tyhmäksi. itse kun olen miestäni kohtaan niin lojaali etten pidä itselläni miespuolisia ystäviä, muuta kuin ystäväperheissä...

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmätyhmä:
itse kun olen miestäni kohtaan niin lojaali etten pidä itselläni miespuolisia ystäviä, muuta kuin ystäväperheissä...

Minen tajua miten se ystävän sukupuoli siihen lojaaliuuteen liittyy? Ei pidä ottaa henk. koht. loukkauksena, jos mies ei sulle kaikkea kerro. Jos ovat töissä tutustuneet, varmaan miehen helpompi purkaa niitä työjuttuja tälle henkilölle kuin sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmätyhmä:
itse kun olen miestäni kohtaan niin lojaali etten pidä itselläni miespuolisia ystäviä, muuta kuin ystäväperheissä...

Minen tajua miten se ystävän sukupuoli siihen lojaaliuuteen liittyy?

Niinpä, samaa ihmettelin.

Kyllä mua tollanen salaaminen ihmetyttäis ja loukkaiskin, jos ei olis hyvää selitystä. Mun mies tosin on sellanen, että raportoi mulle kutakuinkin kaiken ihan omasta tahdostaan ja alotteestaan (kiinnosti mua tai ei :whistle: ), joten erityisesti ihmettelisin salailua. Ite en välttämättä hoksaa kaikkea oleellistakaan kertoa heti, mut kyl ne sit ajallaan tulee ilmi... Tarkotuksella en salaa mitään.

Siinä ei o loukkaavaa, että puolisolle ei juttele kaikkea vaan purkaa tiettyjä huolia jollekin toiselle. Vastakkaista sukupuolta oleva ystävä on siitä hyvä, että voi antaa sellasia näkökulmia, joita samaa sukupuolta oleva ystävä ei pysty. Mies ja nainen kun ajattelee ja kokee asiat ihan eri tavalla. Esimerkiks jos mulla ois ongelmaa parisuhteessa ja kysyisin naispuoliselta ystävältä neuvoja, saisin siltä naisnäkökulman jonka mukaan toimiminen ei todennäkösesti toimi. Miespuoliselta saisin miesnäkökulman, ymmärtäisin paremmin mieheni asemaa ja todennäkösemmin saisin ongelman ratkastua.

Ei tuossa miehes ystävystymisessä välttämättä mitään kummosia tunteita ole eikä muutakaan epämäärästä. Ehkä miehes hämmenty sen takia sun ja sen naisen ystävystymisestä, kun on ite sille avautunu... Saattaa siis pelätä, että nainen kertoo sulle miehes sille luottamuksella puhuneita asioita. Eikä niissä asioissa siis välttämättä o mitään ihmeellistä mitä sun tartteis tietää... Ehkä mies ei haluu huolestuttaa sua huolillaan. Ite ainakin kerron jotkut asiat vaan ystävälle enkä miehelleni, koska en haluu sen suotta murehtivan mun huolia.

minustakin on outoa että asiasta ei ole voinut olla sulle rehellinen. Samahan se on ystävä kumpaa sukupuolta vaan mutta jos tosiaan kaveri jutuista on kyse niin miksi niistä ei olisi sulle mitään maininnut?

Minusta vastaavaa kokeneena se on pettämistä, jos toinen salailee jotain oli se sitten ihmissuhde tai mitä tahansa. Itse en ainakaan sitä hyväksy. Tietysti jotain salaisuuksia saa olla, mutta kokonainen ihmissuhde on aika iso juttu varsinkin kun yhteydenpito on päivittäistä ja minusta on omituista, jos siitä ei voi vaimolle kertoa.

Mutta meillä kaikilla on erilainen käsitys pettämisestä ja yleensäkin erilainen toleranssi mitä puolisolta siedämme, joten jos sinusta tuntuu petetyltä niin sitten sinua on petetty eikä sitä voi muut "määrätä".

Kokemusta tosiaan vastaavasta on, ja neuvoni on, että keskustelet asiasta miehesi kanssa ja kerrot suoraan mitä haluat suhteeltanne ja miltä sinusta tällainen salaystävä tuntuu jne.

Myy-80. Sen verran oon jutustas erimieltä että minusta sekin olisi loukkaavaa jos mieheni uskoutusi asioissaan jollekkin ystävälle kuin minulle vaimolle. Meillä ainakin yksi tärkeä asia liitossa on se että jaetaan asioita keskenämme.

mun mielestä siinä piilee ihastumisen vaara jos jakaa vastakkaista sukupuolta olevalle ystävälleen henk.koht (vaikeita) asioita joita ei voi puolisolle kertoa. kun kokee saavansa ymmärrystä tukea toiselta, syttyy myös tunteet helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:
Minusta vastaavaa kokeneena se on pettämistä, jos toinen salailee jotain oli se sitten ihmissuhde tai mitä tahansa. Itse en ainakaan sitä hyväksy. Tietysti jotain salaisuuksia saa olla, mutta kokonainen ihmissuhde on aika iso juttu varsinkin kun yhteydenpito on päivittäistä ja minusta on omituista, jos siitä ei voi vaimolle kertoa.

Mutta meillä kaikilla on erilainen käsitys pettämisestä ja yleensäkin erilainen toleranssi mitä puolisolta siedämme, joten jos sinusta tuntuu petetyltä niin sitten sinua on petetty eikä sitä voi muut "määrätä".

Kokemusta tosiaan vastaavasta on, ja neuvoni on, että keskustelet asiasta miehesi kanssa ja kerrot suoraan mitä haluat suhteeltanne ja miltä sinusta tällainen salaystävä tuntuu jne.

miten asia teidän kohdalla ratkesi? ymmärsikö mies että koit asian loukkaavana? jatkuiko miehesi ystävyys entisellään ja onko se sulle ok?

olen puhunut ja puhunut miehelle, mutta hän ei koe tehneensä mitään väärää. mulle se ystävyys ei ole isoin ongelma vaan todellakin miehen salailu LOUKKAA

, mutta nythän te olette kaikki kolme ystäviä, joten varmasti voitte puhua tästäkin asiasta =) Tuntuu kyllä vaan oudolta, se miten "satuit" ystävystymään juuri tämän naisen kanssa... Mutta maailmasa sattuu ja tapahtuu erikoisempiakin asioita...

Alkuperäinen kirjoittaja Ihme juttu:
, mutta nythän te olette kaikki kolme ystäviä, joten varmasti voitte puhua tästäkin asiasta =) Tuntuu kyllä vaan oudolta, se miten "satuit" ystävystymään juuri tämän naisen kanssa... Mutta maailmasa sattuu ja tapahtuu erikoisempiakin asioita...

tämä on kyllä minustakin outoa! miten sä sit siihen tutustuit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miten asia teidän kohdalla ratkesi? ymmärsikö mies että koit asian loukkaavana? jatkuiko miehesi ystävyys entisellään ja onko se sulle ok?

Meillä oli paljon muitakin juttuja mukana, mutta loputulema on se, että nykyään mies ymmärtää esitellä kaikki uudet ystävänsä mullekin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Ystävyys ei ole jatkunut entisellään, mutta enemmän se varmaan johtuu siitä, että ollaan muutettu pois paikkakunnalta ja mies on vaihtanut työpaikkaa jne. Mutta toisaalta, varmaan silläkin oli vaikutusta, että mies "jäi kiinni", eihän sitä tiedä millainen romanssi ko. jutusta olis kehittynyt, jos se olis jäänyt kokonaan multa salaan. Kuten joku tossa kirjoittikin, niin läheisistä ystävyyssuhteista voi kehittyä jotain muutakin ajan kanssa kun avaudutaan toisille.

Itse vaadin silloin aikanaan mieheltä vastaavassa tilanteessa, että jatkossa hänen on kerrottava mulle kaikki mitä hän tekee naispuolisten ystäviensä kanssa, koska minä koen sen pettämisenä enkä pysty luottamaan mieheen, joka salailee tuollaisia asioita eli joko kertoo minulle kaiken, tai sitten meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta.

Näähän on tosiaan niin henkilökohtaisia juttuja, joillekin tuommoiset puolison salaystävät voi olla ihan ok, mutta itsehän me päätämme mitä omalta parisuhteeltamme haluamme!

Ihmiset ovat nykyään niin sallivaisia, ettei mitään tolkkua. Pettämistapauksetkin on ihan älyttömiä ja niihin on jopa tullut aika suvaitsevainen asennekkin täällä meilä Suomessa.

Mun mielestä ei ole ok salaiset ystävät. Mikä se sellainen ystävä on, joka on salainen ensinnäkin? Miksi se pidetään salassa? Jokin mättää. Ja hälytyskellojen pitäisi soida, se on ihan normaalia.

Mitäs mieltä mies olisi, jos sulla olisi salaisia "ystäviä"? Kävisit vaikka vähän risteilyllä ja ulkomailla salaisten ystävien kans? En oikein ymmärrä, miksi pitää olla niin saaterin suvaitsevainen..sitten tulee se avioero, koska ei viittity vähän aiemmin jo sanoa, että rajojen yli mentiin. Rajoista pitää keskustella! Sen tähden noita avioeroja tulee jatkuvalla syötöllä, koska kaikki pitäisi sallia ja sitten kun loppupeleissä rysähdetään viimeistään sen rajan yli, niin se oli siinä. Pitää tarttua jo aiemmin ongelmiin.

Mun mielestä eräs vanha mummeli sano hyvin pitkän parisuhteen salaisuudesta. Se on se yhdessä vietetty aika ja yhdessä jaetut asiat. Ei niin, että lähdetään poika- tai tyttöporukalla rellestämään ulkomaille tai risteilyille..tai baariin...lapin reissuille. Vaan lähdetään sinne YHDESSÄ, voihan sielä ystäviä mukana olla. Hän kovasti ihmetteli nykymenoa ja sanoikin, että sen tähden niitä pettämisiä tapahtuu, koska päästetään se toinen lähtemään reissuillensa..Ja noistahan on käytännössä mahdoton jäädä kii, jos ei itse itseään käräytä. Ja kukaan järkevähän ei niin tekisi, jos haluaa parisuhteen jatkuvan silti, vaikka pitää omat pienet kivansa.

Ei sun päälle kuulu astua parisuhteessa ja sun selän takana toimia. Sinä olet yhtä kuin parisuhde myös ja miehen pitää hyväksyä, että sinua tulee kunnioittaa. Jos on selän takana ystävättäriä, niin eihän se nyt jumaliste ole oikein! Miksi ne pitää salaisina pitää, varsinkin jos viestinpito on tosiaan jokapäiväistä? Eikö olisi normaalia mainitia jotain? Erikoista ja ei tosiaankaan normaalia. Mistäs sinä tiedät, mitä hän tekee selkäsi takana? Entä onko teidän ystävystyminen loppupeleissä vahinko tämän naikkosen kanssa? Vai onko hän tarkasti laskelmoinut, että aikoopi itse tehdä suhteen eteen jotain ja ns. käräyttää miehen, koska miehellä ei siihen ollut munaa? Mistä tiedät?

PUhu nyt sen miehen kanssa ja pistä kuriin ja nuhteeseen. Jos te ette ole samalla aaltopituudella, niin siitä pitää sitten osata luopua. Pitäis jo heti käydä nää keskustelut ja jos ja kun ne on käyty, niin niitä tulisi sitten noudattaa (yhteisiä pelisääntöjä).

Kyllä, loukkaantuisin erittäin paljon. Ja niin loukkaantuisi kyllä miehenikin. Miestäni on entinen pettänyt ja itse asiassa toinenkin entinen..niissä on aina yhteistä se, että se joku on "ystävä" ja hänen kanssaan viestitellään joka pv ja yritetään pitää salassa. Hälytyskellojen tosiaankin pitää tuollaisesta soida ja asialle tehdä jotakin. Jos miehellä ei ole vastausta, niin eikö se sitä tarkoita, että siinä on jotain muutakin? Kiertely ja kaartelu ei oikein kuulosta hyvälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihme juttu:

joo, ihmeellistä kyllä, mutta sekin mun ystävystyminen tapahtui miehen työn kautta. tapasin hänet sitten jossain muualla joskus ja juttelimme ja kun taas tapasimme juttelimme uudelleen, vähitellen ystävystyimme.

kolmestaan ei voida puhua tästä aiheesta koska mies ei suostu! ja paljon enempää en tältä naiselta haluais kysellä etten saattais häntä kiusalliseen välikäteen. mut jos mies ei ala puhua mulle, ei kai sit jää paljon vaihtoehtoja...

Luulen, että suuri syy salailuun on mustasukkaisuus. Jos toinen on mustasukkainen, ei edes ihan normaalia kanssakäymistä voi tapahtua vastakkaisen sukupuolen kanssa, ilman että turhat mustasukkaisuusepäilyt tulee kuvioihin.
Siksi pitää salata kaikki.
Mitä tuohon tulee, että toista ei pitäisi "päästää" tyttö-tai poikaporukassa minnekään, niin sehän on ihan äärettömän typerä ajatuksenakin!
En minä halua miestäni mun parhaitten ystävieni kanssa tyttöjen iltaan, eikä sinne halua mieskään! Eikä miehen harrastus-, kala-, peli-, tms. porukka kaipaa mitään muijaa kyttäämään ja kuuntelemaan niiden miehisiä örinöitä, enkä itsekään tuntisi oloani hyväksi siellä. Meillä on naisten kesken kivoja kulttuurimatkoja, joista meidän miehet ei välittäisi tippaakaan.
Sitten meillä on myös yhteiset reissumme, tosin liian harvoin, koska lapsenvahteja (niitä ystävällisiä mummeleita) on niin harvoin saatavilla.
Mutta meidän suhteessa pelaakin luottamus puolin ja toisin. Pystytään elämään toistemme rinnalla ja pitämään yllä hyvää parisuhdetta ja samalla olemaan myös erillisinä toisistamme. Olen ollut mustasukkaisessa suhteessa aiemmin ja tietty itsenäisyys ja vapaus suhteessa on äärimmäisen hyvä asia. Ei ole tarvetta salailuunkaan, jos ei aina tarvitse epäillä ja selitellä, puolin tai toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja mä luulen että suuri syy:
Luulen, että suuri syy salailuun on mustasukkaisuus. Jos toinen on mustasukkainen, ei edes ihan normaalia kanssakäymistä voi tapahtua vastakkaisen sukupuolen kanssa, ilman että turhat mustasukkaisuusepäilyt tulee kuvioihin.
Siksi pitää salata kaikki.
Mitä tuohon tulee, että toista ei pitäisi "päästää" tyttö-tai poikaporukassa minnekään, niin sehän on ihan äärettömän typerä ajatuksenakin!
En minä halua miestäni mun parhaitten ystävieni kanssa tyttöjen iltaan, eikä sinne halua mieskään! Eikä miehen harrastus-, kala-, peli-, tms. porukka kaipaa mitään muijaa kyttäämään ja kuuntelemaan niiden miehisiä örinöitä, enkä itsekään tuntisi oloani hyväksi siellä. Meillä on naisten kesken kivoja kulttuurimatkoja, joista meidän miehet ei välittäisi tippaakaan.
Sitten meillä on myös yhteiset reissumme, tosin liian harvoin, koska lapsenvahteja (niitä ystävällisiä mummeleita) on niin harvoin saatavilla.
Mutta meidän suhteessa pelaakin luottamus puolin ja toisin. Pystytään elämään toistemme rinnalla ja pitämään yllä hyvää parisuhdetta ja samalla olemaan myös erillisinä toisistamme. Olen ollut mustasukkaisessa suhteessa aiemmin ja tietty itsenäisyys ja vapaus suhteessa on äärimmäisen hyvä asia. Ei ole tarvetta salailuunkaan, jos ei aina tarvitse epäillä ja selitellä, puolin tai toisin.

niin, mutta kun minä en ole todellakaan mustasukkaista tyyppiä. miehni on ollut jopa työmatkalla naispuolisen työtoverinsa kanssa (yöpyivät toki eri huoneissa) eikä siinä ole ollut mitään ongelmaa.. en ole mustasukkainen syyttä, todellakaan!!! tämä miehen salailu saa sensijaan minut epäilemään. jos mies olisi kertonut, asiassa tuskin olisi ongelmaa

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Myy-80. Sen verran oon jutustas erimieltä että minusta sekin olisi loukkaavaa jos mieheni uskoutusi asioissaan jollekkin ystävälle kuin minulle vaimolle. Meillä ainakin yksi tärkeä asia liitossa on se että jaetaan asioita keskenämme.

No eihän kaikista asioista tarvi puolisolle uskoutua! Joistakin asioista on helpompi opuhua ystävälle ja tosiaan joittenkin asioitten purkamisella saattaa turhaan huolestuttaa puolison. Jos kuitenkin keskustelu toimii ja pystyy jakamaan monia asioita, en ite ainakaan nää ongelmaa. En mä odota, että mies mulle kaikkea kertos ja mieskin hyväksyy sen, että joistakin asioista avaudun ystävälleni. Ihan toimiva ja terve suhde meillä on, ei turhaa salailua vaikka ihan kaikkea ei toisillemme jutellakaan. :)

Jos sulla luottamus puolisoa kohtaan edellyttää ihan kaiken puhumista sulle, niin puhu miehes kanssa... Kerro miltä susta tuntuu. En tiä muuttaako se mitään, mut ainakin saat miehen näkökulman asiaan.

Mä toistan edelleen, että pettämisasiat ovat niin henkilökohtaisia juttuja, että KUKAAN MUU KUIN ITSE EI VOI MÄÄRITELLÄ MIKÄ ON PETTÄMISTÄ TAI MUUTEN SALLITTUA OMASSA PARISUHTEESSA.

Joten minusta on ihan turha täällä väitellä siitä, onko ap liian mustasukkainen vai ei vai muuten oikeassa vai väärässä. Tunteet ovat aina oikeassa, ja vain ap tietää omat tunteensa...

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:

No eihän kaikista asioista tarvi puolisolle uskoutua! Joistakin asioista on helpompi opuhua ystävälle ja tosiaan joittenkin asioitten purkamisella saattaa turhaan huolestuttaa puolison. Jos kuitenkin keskustelu toimii ja pystyy jakamaan monia asioita, en ite ainakaan nää ongelmaa. En mä odota, että mies mulle kaikkea kertos ja mieskin hyväksyy sen, että joistakin asioista avaudun ystävälleni. Ihan toimiva ja terve suhde meillä on, ei turhaa salailua vaikka ihan kaikkea ei toisillemme jutellakaan. :)

Jos sulla luottamus puolisoa kohtaan edellyttää ihan kaiken puhumista sulle, niin puhu miehes kanssa... Kerro miltä susta tuntuu. En tiä muuttaako se mitään, mut ainakin saat miehen näkökulman asiaan.

Mieheini on minulle rakkaani, puolisoni ja ehkä sitten myös paras ystäväni. Me jaamme asiat keskenämme. Kuten joku aijemmin ketjussa sanoikin teemme itse rajat suhteellemme. Jos teillä homma toimii nuin että asiat voi jakaa ennemin ystävän kuin puolison kanssa niin se on teidän tapa, mutta niin ei tarvitse olla kaikilla. Itse en keksi millään sellaista asiaa, jonka voisin jakaa ystävän kanssa mutta en mieheni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja tjaa:
Ihmiset ovat nykyään niin sallivaisia, ettei mitään tolkkua. Pettämistapauksetkin on ihan älyttömiä ja niihin on jopa tullut aika suvaitsevainen asennekkin täällä meilä Suomessa.

Mun mielestä ei ole ok salaiset ystävät. Mikä se sellainen ystävä on, joka on salainen ensinnäkin? Miksi se pidetään salassa? Jokin mättää. Ja hälytyskellojen pitäisi soida, se on ihan normaalia.

Mitäs mieltä mies olisi, jos sulla olisi salaisia "ystäviä"? Kävisit vaikka vähän risteilyllä ja ulkomailla salaisten ystävien kans? En oikein ymmärrä, miksi pitää olla niin saaterin suvaitsevainen..sitten tulee se avioero, koska ei viittity vähän aiemmin jo sanoa, että rajojen yli mentiin. Rajoista pitää keskustella! Sen tähden noita avioeroja tulee jatkuvalla syötöllä, koska kaikki pitäisi sallia ja sitten kun loppupeleissä rysähdetään viimeistään sen rajan yli, niin se oli siinä. Pitää tarttua jo aiemmin ongelmiin.

Mun mielestä eräs vanha mummeli sano hyvin pitkän parisuhteen salaisuudesta. Se on se yhdessä vietetty aika ja yhdessä jaetut asiat. Ei niin, että lähdetään poika- tai tyttöporukalla rellestämään ulkomaille tai risteilyille..tai baariin...lapin reissuille. Vaan lähdetään sinne YHDESSÄ, voihan sielä ystäviä mukana olla. Hän kovasti ihmetteli nykymenoa ja sanoikin, että sen tähden niitä pettämisiä tapahtuu, koska päästetään se toinen lähtemään reissuillensa..Ja noistahan on käytännössä mahdoton jäädä kii, jos ei itse itseään käräytä. Ja kukaan järkevähän ei niin tekisi, jos haluaa parisuhteen jatkuvan silti, vaikka pitää omat pienet kivansa.

Ei sun päälle kuulu astua parisuhteessa ja sun selän takana toimia. Sinä olet yhtä kuin parisuhde myös ja miehen pitää hyväksyä, että sinua tulee kunnioittaa. Jos on selän takana ystävättäriä, niin eihän se nyt jumaliste ole oikein! Miksi ne pitää salaisina pitää, varsinkin jos viestinpito on tosiaan jokapäiväistä? Eikö olisi normaalia mainitia jotain? Erikoista ja ei tosiaankaan normaalia. Mistäs sinä tiedät, mitä hän tekee selkäsi takana? Entä onko teidän ystävystyminen loppupeleissä vahinko tämän naikkosen kanssa? Vai onko hän tarkasti laskelmoinut, että aikoopi itse tehdä suhteen eteen jotain ja ns. käräyttää miehen, koska miehellä ei siihen ollut munaa? Mistä tiedät?

PUhu nyt sen miehen kanssa ja pistä kuriin ja nuhteeseen. Jos te ette ole samalla aaltopituudella, niin siitä pitää sitten osata luopua. Pitäis jo heti käydä nää keskustelut ja jos ja kun ne on käyty, niin niitä tulisi sitten noudattaa (yhteisiä pelisääntöjä).

Kyllä, loukkaantuisin erittäin paljon. Ja niin loukkaantuisi kyllä miehenikin. Miestäni on entinen pettänyt ja itse asiassa toinenkin entinen..niissä on aina yhteistä se, että se joku on "ystävä" ja hänen kanssaan viestitellään joka pv ja yritetään pitää salassa. Hälytyskellojen tosiaankin pitää tuollaisesta soida ja asialle tehdä jotakin. Jos miehellä ei ole vastausta, niin eikö se sitä tarkoita, että siinä on jotain muutakin? Kiertely ja kaartelu ei oikein kuulosta hyvälle.

Tämä teksti olisi voinut tullaan suoraan mun näppikseltä eli Peesi!!

Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:

En viitsi lainata kun on niin pitkä teksti, mutta olen tasan samaa mieltä tuon "tjaan" kanssa !!
Näin se juuri on. Nykyään on menty jo niin pitkälle, että meitä sellaisia pareja, jotka tykkäämme viettää aikaa yhdessä ja esim harrastaa seksiä vain keskenämme ja kahdestaan, pidetään outoina !
Nykyäänhän pitäisi olla vähintäänkin se kolmas pyörä sängyssä ?? Ja jos sellaiseen ei ole valmis, haukutaan tiukkapipoksi :o

Käsittämätöntä.

Me vietämme lähes kaiken vapaa-aikamme yhdessä, teemme matkat yhdessä, hoidamme kotia ja puutarhaa yhdessä, mies tekee raskaat työt ja mä nypin ja nyherrän. Olemme tehneet pihasta ja talostamme upean kokonaisuuden, yhdessä. Ja yhdessä olemme siitä ylpeitä. Seksi sujuu, ihan kahdestaan. Meillä se ei ole arkipäiväistä, ainakaan aina. Piristämme toisiamme usein pikkujutuilla. Meillä on oikeasti todella mukavaa yhdessä. Toki meilläkin on ystäviä, mutta ei mitään salaystäviä. En käsitä minkä ihmeen takia pitäisi sallia moinen ?? Jos se kerran pitää salata, niin silloin siinä on jotain, joka ei päivänvaloa siedä.

Jokainen määrittelee itse millaisessa suhteessa tahtoo elää, mä en ainakaan hyväksyisi moista, kuten ap:n mies teki.
Ja tuo mummo joka oli tuolla tjaalle kertonut mielipiteitään, juu, fiksu mummo ! :)

Yhteistyössä