S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mitään tuumaile.Jokainen elää kuten itse haluaa.Jos haluaa plkän seksisuhteen niin mikäs siinä.Minä haluan koko miehen.Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2004 klo 23:38 Sisko hopea kirjoitti:Siitä, että olen toinen nainen? Varatun miehen rakastajatar? Otan rajuakin kommenttia vastaan B)
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 08:45 clivia kirjoitti:\En mitään tuumaile.Jokainen elää kuten itse haluaa.Jos haluaa plkän seksisuhteen niin mikäs siinä.Minä haluan koko miehen.Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2004 klo 23:38 Sisko hopea kirjoitti:Siitä, että olen toinen nainen? Varatun miehen rakastajatar? Otan rajuakin kommenttia vastaan B)
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 06:58 kirjoitti:Sehän on sinun oma asiasi. Jos itse et elä parisuhteessa, niin ongelma ei ole silloin sinun vaan tämän miehen, joka pettää vaimoaan. Sinä olet sinkku ja etkä kenellekkään tilivelvollinen.
Näissä "kolmas osapuoli" -keskusteluissa mua ärsyttää se, että aina syyllistetään ja haukutaan sitä toista naista. Aivan kuin mies olisi joku aivoton rassukka, jonka viekas ja katala naikkonen on houkutellut pois perheensä parista!Osoittakaa ihmiset syytöksenne sinne minne ne kuuluvatkin!!
Aika harva mies jos on parisuhteessa ja on vielä lapsiakin pystyy jakamaan vapaa-aikansa rakastastajattarensa kanssa ja käy kotona vaan hoitamassa seksin oman vaimonsa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 11:05 Katti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 08:45 clivia kirjoitti:\En mitään tuumaile.Jokainen elää kuten itse haluaa.Jos haluaa plkän seksisuhteen niin mikäs siinä.Minä haluan koko miehen.Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2004 klo 23:38 Sisko hopea kirjoitti:Siitä, että olen toinen nainen? Varatun miehen rakastajatar? Otan rajuakin kommenttia vastaan B)
Kyseinen tapaus nimeää itsensä rakastajattareksi, mutta entäs sitten kun ei olekaan kysymys seksistä vaan miehesi viihtyisikin toisen naisen kanssa tämän persoonan, ajatusmaailman ja arvojen takia?
Pettäisikö hän silloin, jos sekstailisikin sinun kanssasi, mutta jakaisi kaiken muun tärkeän, vapaa-aikansa, ajatuksensa ja sisäisen elämänsä, sen toisen naisen kanssa? Ja viihtyisi ja kokisi todella elävänsä toisen kanssa ollessaan?
Mistä tällainen ajatus, että toinen nainen haluaa miehenne nimenomaan sänkyyn kanssaan???
Puhut avioliitosta "sopimuksineen"kuin olisi kyse jostakin juridisesta asiasta ainoastaan...Jos rakastajatar/rakastaja tietää että kyse varatusta ihmisestä mahdollisesti lapsineen päivineen,niin aivan varmasti hänellä rakastajana on vastuu tekemisistään:siinä missä pettäjälläkin!Moraali/oikeudenmukaisuus koskee kumpaakin osapuolta.Pitäähän ihmisellä olla perimmäinen omatunto joka sanoo MIKÄ ON KERTAKAIKKIAAN VÄÄRIN???Miksi kähmäillä ja salailla ja naida kulisseissa.Eriasia jos ollaan tosissaan rakastuneita ,silloin pitäisi olla pettäjällä senverran selkärankaa ,että ensin ero sitten vehtailut hyvällä omallatunnolla?ja jos ei omassa liitossa "saa"niin se ei oikeuta silti mihinkään tai ole sen parempi syy vieraissa pomppimiseen ym.yhtä laimeat selittelyt.Ja kyllä rakastajalla oli kyse naisesta tai miehestä täytyy miettiä kaksi kertaa mihin ryhtyy?voisi vaikka miettiä kultaista sääntöä raamatusta:"kohtele lähimmäistäsi niinkuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan"(vaikken mikään yltiöuskonnollinen olekaan)mutta tuo pätee ihmisen kuin ihmisen kohdalla! :\| pitäähän jonkun verran välittää tekojensa mahdollisista seurauksista.... :xAlkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 13:00 miumau-77 kirjoitti:Jep, jep! Jos miehellä ja naisella on sopimus (kuten avioliitto) niin vain he voivat omaa sopimustaan rikkoa, eikä suhteen ulkopuolinen, jolla ei ole sopimusta kenenkään osapuolen kanssa. Naiset ovat usein omiaan syyttelemässä juuri kanssasisariaan ja miehet pääsevät luikahtamaan omasta vastuustaan. "Eihän meidän mies muuten ikinä koskaan, mutta kun nainen viekoittelee". Samoin jos parisuhteessa nainen onkin se, joka pettää miestään, niin kuka on tätä "toista miestä" syyttelemässä avioliiton rikkojaksi. Ei taida olla kukaan? Sitten jos mies on pettänyt naistaan, niin tämä toinen nainen on heti horatsu, lutka yms. Montakohan kertaa on käynyt myös niin, ettei tämä rakas aviomies ole sanallakaan maininnut edes olevansa varattu. Ja vaikka olisikin niin syyttelyt ja moraalipuheet niille, joille ne oikeasti kuuluvat. Jos mies ei tajua omaa vastuutaan perheen isänä ja aviopuolisona, niin turha siihen on sotkea ulkopuolisia "horatsuja" avioliiton rikkojiksi. Niinhän se on vaimollakin, hänenhän täytyy oma vastuunsa tuntea ja vetää rajansa sille mitä touhuaa ja kenenkin kanssa. Mutta siis mitäpä mieltä olen "toisena naisena" olemisesta. No, en oikeastaan juuri mitään mieltä. Itse en halua miestäni kenenkään kanssa jakaa, haluan häneltä rakkautta ja jatkuvaa hellyyttä, sitä että voin luottaa häneen, yhteistä arkea ja juhlaa kaikkine suruineen ja ennenkaikkea iloineen, yhteenkuuluvuutta... :heart: Tuota en voisi saada, jos olisin toinen nainen, joten enpä kyllä kadehdikaan osaasi.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 14:35 Reetta-Liina kirjoitti:Kai niitä vapaita miehiä sulla olis tarjolla.
(Mutta syy on pettäjässä, eli siinä miehessä, tässä tapauksessa).
Älä riko itseäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 14:39 elisa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 14:35 Reetta-Liina kirjoitti:Kai niitä vapaita miehiä sulla olis tarjolla.
(Mutta syy on pettäjässä, eli siinä miehessä, tässä tapauksessa).
Älä riko itseäsi.
huh,ja kyllä se vika on kummassakin.Miksi rakastajatar saa puhtaat paperit?mitä naiiviutta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 15:36 miumau-77 kirjoitti:Puhut avioliitosta "sopimuksineen"kuin olisi kyse jostakin juridisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 15:36 miumau-77 kirjoitti:Liian helppoa ja naiivia on aina kaataa kaikki jonkun kolmannen osapuolen niskaan, kun ei haluta myöntää mitä oma mies on tehnyt tai sitä, että jos suhde on kunnossa, niin ei siihen kukaan kolmas väliin mahdu. Ja tuolla kommentilla en halua syyllistää vaimoa, koska suhteen toimimattomuuteen voi olla monet syyt.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 15:53 Sanna kirjoitti:Omalta osaltani voin vain sanoa, että olemme molemmat tahoillamme naimisissa, on lapset jne. Keskenämme harrastamme paljon muutakin kuin seksiä (sitäkin, erittäin nautittavaa sellaista) kuten käymme matkoilla, lenkillä, hiihtämässä, laskettelemassa, mökillä jne. Lisäksi näemme lähes päivittäin töissä, juttelemme työasioista, tuemme toisiamme kaikessa. Näinkin voi olla. Aikaa on siihen mihin sitä järjestää.