Eli kaverit on muuttanu uuteen omakotitaloon jonka itse rakennuttivat. Ollaan su menossa siellä käymään ekaa kertaa ja tuntuu et jotain pitäs uuteen kotiin viiä. Pää vaan lyö tyhjää, joten auttakaa äitiä hädässä ja vinkatkaa mitä sinne vois viiä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-u:Kynttilät (esim pilarikynttilä) ja kynttilälyhdyt on mun mielestä aina toimiva lahja!
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-u:Kynttilät (esim pilarikynttilä) ja kynttilälyhdyt on mun mielestä aina toimiva lahja!
Millanen on pilarikynttilä?
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-u:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-u:Kynttilät (esim pilarikynttilä) ja kynttilälyhdyt on mun mielestä aina toimiva lahja!
Millanen on pilarikynttilä?
Eli siis ns. pöytäkynttilä, löytyy erikokoisina mut sanotaan et n. 20cm korkea ja halkasijaltaan 10senttiä..
Riippuu minkä ikäisiä ihmisiä tuttavasi on, itse en näin "päälle parinkympin"voi sietää kukkia tahi vaaseja. Mutta kuten sanoin, erilaisia ollaan.
![]()