R
raastavaa...
Vieras
Meijän 4v poika on alkanut itkemään päiväkodissa ikäväänsä minua kohtaan. itkut kestävät jopa 4 tuntia ja eivät saa rauhoittumaan ollenkaan. Poika kertoo vain ikävöivänsä niin kovin minua kun kysytään itkun syytä. Itse epäilen että jotain muuta on koska ei tälläistä noin vain yks kaks pamahda ilman mitään varoitteluita. Poikaa on jo aikaisemmin kiusattu pk:ssa josta nostin heti kissan pöydälle ja asia hoitui. Poika ei ole yleensäkään ollut kovin ikävöivää tyyppiä, nyt varsinkin ihmetyttää kun oikein monen tunnin itkuilla ikäväänsä ilmaisee.. Mä olen aika huolestunut nyt enkä oikein tiedä mikä mättää. Rasittaa sekin kun pk:n hoitajat tulevat heti ekana vastaan kun menen poikaa hakemaan että " *huokaus* kyllä oli tänään taas niin rankka päivä meillä että yhtä huutoa vaan" Ei semmonen tunnu musta hyvältä et se kaadetaan oikeen huolella mun niskaan kun mä en edes näe mitä päivän aikana on tapahtunu. Yöt meillä nukutaan 2-3 tunnin erissä ja itketään äitiä myöskin...:/ Haluan selvittää mistä tää yhtäkkinen ikävä johtuu ja näin voimakkaana. Mitään erikoista ei ole meidän elämässä tapahtunu mikä vaikuttas, kaikki oon miettiny et mistä tää johtuis. Onks kellään muulla ollu tämmöstä, kertokaa pliis et tää on joku ikään kuuluva juttu ja ohimenevää???