mitä tuo tiputteluvuoto tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pönttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pönttö

Vieras
:D hitsi mikä kysymys, mutta siis oikeasti en tiedä mitä se on. eli tiputteleeko se joka päivä vai vaan sillon tällön ja kuinka paljon? kun meen nyt laittamaan kierukkaa niin saanko varautua kulkemaan koko kesän pikkuhousunsuojan kanssa, joka päivä?

jos joku viitsii kertoa tämänkin asian tälle pöntölle niin kiitos!

just sitä se tarkottaa et tiputtelee, tippa sillon, toinen tällöin. tai lorauttaa kerralla päivän satsin ja sit on loppu päivän vuotamatta.. pitää ehkä muutaman päivän taukoa ja tiputtelee kolme viikkoa.. sitä mulla tässä on ollu kohta 3kk..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
just sitä se tarkottaa et tiputtelee, tippa sillon, toinen tällöin. tai lorauttaa kerralla päivän satsin ja sit on loppu päivän vuotamatta.. pitää ehkä muutaman päivän taukoa ja tiputtelee kolme viikkoa.. sitä mulla tässä on ollu kohta 3kk..

voi räkä! toihan kuulostaa kauhealta! :O onkohan tässä järkeä laittaa kierukkaa näin kesää vasten?

kehtaako sitä mennä uimaan, rannalle, kylpylään sitten ollenkaan? :/

Mulla hormoonikierukka ja se tiputtelu on kyllä tosi vähäistä et kyllä kehtaa mennä. Eikä se välttämättä ole edes verta vaan ruskeilla mennään. Mulla eka tiputteli pari viikkoo ja sit tullu kuukauden välein sellaset niukat menkat tai tyyliin kuten koivunkäpy sanoi et kerralla kaikki ja sit ei mitään. Joten tyytyväisempi olen tähän tilanteeseen ku aijempaa. Pitäs puolen vuodenkäytön jälkeen tasaantua jos aluks sekasi. Ainoa vaan mitä inhoan on nää muut "mukavuudet" mitä siittä seuras lo

No mulla ei itselläni ole kokemusta kuin kuparisesta (ja siitä vain hyvää sanottavaa) mutta ystäväni laittoi hormonikierukan kesää vasten, ja sanoi kyllä, että olihan se vähän kurjaa koko kesä kävellä side pöksyissä, kun tosiaan tiputteli sen muutaman kuukauden.

eehh... nyt alkaa vähän epäilyttää... mutta kai mä käyn sen nyt laittamassa kun vihdoin sain ton ajan varattua.

mitäs hiphei tarkoitat noilla muilla "mukavuuksilla"?

tukan rasvottuminen ja finnit.. Mulle siitä ei mainittu mitään sillo ku kyselin mut jälkeenpäi ku tarkastuksessa mainitsin ko asioista niin sanottiin et se on ihan normaalia.. et suurella osalla käy niin mut tasottuu puolenvuoden jälkeen.. Mulla ei koskaan ole ollu mitään finnioireita... no mut kukkiihan se perunamaakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
tukan rasvottuminen ja finnit.. Mulle siitä ei mainittu mitään sillo ku kyselin mut jälkeenpäi ku tarkastuksessa mainitsin ko asioista niin sanottiin et se on ihan normaalia.. et suurella osalla käy niin mut tasottuu puolenvuoden jälkeen.. Mulla ei koskaan ole ollu mitään finnioireita... no mut kukkiihan se perunamaakin :D

no voi kikkare... mulla on ennestään jo oikein kunnon aikuisakne-iho! :O ja rasvanen tukka...

:D mihin helkutan soppaan mä olen nyt itteäni tunkemassa? mahdan näyttää suohirviöltä kesän loppuun mennessä...

Jos sulla valmiiks niin on niin tuskin huomaat eroa... voihan se tulla vähäisenä tai jättää tulematta sulle. mä vaan huomasin ku ei ole murkkuikäsenäkään naamaan oikein mitään tullu, muutama sillo tällö ja nyt tuli paljo... nauroin terkalle et mä saan kokee nyt sen puperteetti iän uudestaan mitä mulla ei finnien kannalta koskaan ollu :D

Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
Jos sulla valmiiks niin on niin tuskin huomaat eroa... voihan se tulla vähäisenä tai jättää tulematta sulle. mä vaan huomasin ku ei ole murkkuikäsenäkään naamaan oikein mitään tullu, muutama sillo tällö ja nyt tuli paljo... nauroin terkalle et mä saan kokee nyt sen puperteetti iän uudestaan mitä mulla ei finnien kannalta koskaan ollu :D

kiitos lohdutuksesta, todella toivon että kävis noin kun sanot. tämän enempää rasvaa mä en enää siedä pääni alueella...

mutta jos oikein hurjasti käy niin laitan elokuussa tänne "karseimman näköinen palstalainen" -ketjun ja voitan sen varmasti! :D

Juu saat sitte mun pisteet :D
Mut muuten suosittelen kovasti kierukkaa. Olen ollu tosi tyytyväinen ja sit ku ei tartte muistaa mitään... ja menkat on niukentunu kuten luvattiin =)

Yhteistyössä