P
pönttö
Vieras
jos joku viitsii kertoa tämänkin asian tälle pöntölle niin kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:just sitä se tarkottaa et tiputtelee, tippa sillon, toinen tällöin. tai lorauttaa kerralla päivän satsin ja sit on loppu päivän vuotamatta.. pitää ehkä muutaman päivän taukoa ja tiputtelee kolme viikkoa.. sitä mulla tässä on ollu kohta 3kk..
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Laitatko hormonikierukan vai kuparikierukan?
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:tukan rasvottuminen ja finnit.. Mulle siitä ei mainittu mitään sillo ku kyselin mut jälkeenpäi ku tarkastuksessa mainitsin ko asioista niin sanottiin et se on ihan normaalia.. et suurella osalla käy niin mut tasottuu puolenvuoden jälkeen.. Mulla ei koskaan ole ollu mitään finnioireita... no mut kukkiihan se perunamaakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:Jos sulla valmiiks niin on niin tuskin huomaat eroa... voihan se tulla vähäisenä tai jättää tulematta sulle. mä vaan huomasin ku ei ole murkkuikäsenäkään naamaan oikein mitään tullu, muutama sillo tällö ja nyt tuli paljo... nauroin terkalle et mä saan kokee nyt sen puperteetti iän uudestaan mitä mulla ei finnien kannalta koskaan ollu![]()