Mitä tuo Armin putous hahmo koittaa oikeen esittää...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just on sellainen tukka, kun mulla vuonna 85. Pitkä etutukka, ei ehkä just noin pitkä, mutta silmien päällä kuitenkin. Paksu suoraan eteenpäin kammattu tukka. Ja takatukak tasapitkäksi leikattu pötkylä. Ja noi farkut ja college alla, ihan niin kuin Matti Nykäselläkin.

Ja toi liikkuminen. On ihan kuin erään entisen työkaverini. Hän ei todellakaan ollut maan hiljainen vaan tiesi mitä halusi ja toimi sen mukaan.

Ihan live-elämästätämä hahmo. Ja näin tamperelaisena kyllä uppoaa. Ja ehkä oon myös oikeata ikäluokkaa.

[QUOTE="jode";27990170]Hohhoijaa, joku ex-kiusattu taas otti nokkiinsa asiasta josta ei millään voi ottaa nokkiinsa jos omistaa aivot.[/QUOTE]

Enkä edes ollut kiusattu sillon, vaan semmoinen normaali väliinputoaja eli ei kiusattu tai kiusaajakaan.

En voi tietää millaista on ollut olla -80 luvun teini, koska olen syntynyt 1990.

Oon siis ollut 2003 - 2009 vuosien teini :)

Juu, kasariteini Mansesta ilman muuta. Meilläpäin jotkut tytöt laittoivat tumman rajauksen silmiin ja joillain oli kunnon telkkariruudut silmälaseina.

Aika on muuttunut, 80-luvulla oli erilainen meno kuin nykyään.

[QUOTE="vieras";27990256]Ihana! Sanna-Raipeja koko kuva täynnä :D Mulla on vähän samannäköinen luokkakuva ysikytluvun alusta :D[/QUOTE]

Tuossa luokkakuvassa on Sanna-Raipea nuorempi ikäluokka. Mutta se kolahti meikään.

[QUOTE="vieras";27990266]Aika kuiva huumorintaju saa olla, jos mikään ei ohjelmassa saa nauramaan. :D[/QUOTE]

Ei saa ei, tosin Jukka Rasila mua naurattaa ihan muuten vaan.

Pidän kyllä yleisesti ihmisten huumorintajua erilaisena kuin itselläni, enkä ymmärrä sitä, joten voi hyvin olla, että huumorintajuni on kuiva. :D
Mun jutuille kyllä nauretaan, mutta hyvin mahdollista, että nauravat enemmänkin mulle kuin jutuilleni, eos.

Mä kyllä tajuan sen, itse 82 syntynyt.
Mut sitä mä en ymmärrä että mitä hauskaa siinä on? Saako se oikeesti jonkun nauramaan? Onks toi vuoden paras sketsihahmo? Oikeesti?
Hienosti tehty hahmo, mutta ei se HAUSKA ole, vähän huvittava vaan.

[QUOTE="vieras";27990486]Ei nuo hahmot yksinään kaikki niin hyviä ole. Se, että porukassa on erilaisia hahmoja tekee kokonaisuudesta hyvän.[/QUOTE]

Joo, mutta ollakseen hyvä sketsihahmo hahmon pitää pärjätä omillaan.. Ajattelee vaikka Marja Tyrniä, ei tarvinnut hullua joukkoa ympärilleen. Tai munamies, tai Luttinen.
Vaikka tunnistan hahmon ja pidän sitä huvittavana, ei se kyllä mitään nauruja saa aikaiseksi.. miettikää toi Sanna-raipe esiintymässä yksinään jossain (vrt vaikka Marja Tyrni). Eihän sitä kukaan menis kattoon.. Joo, en tajua ollenkaan tota hypetystä sen ympärillä.

Mä kyllä tunnistin heti Sanna-Raipesta oman sisäisen teinini :D Vähän ujo, sulkeutunut, hitaastilämpeevä :) Se eilinen tanssishow sai mut kyllä nauramaan. Aukeeko sit parhaiten tamperelaisille, en osaa sanoa.

[QUOTE="vieras";27991084]Mä kyllä tunnistin heti Sanna-Raipesta oman sisäisen teinini :D Vähän ujo, sulkeutunut, hitaastilämpeevä :) Se eilinen tanssishow sai mut kyllä nauramaan. Aukeeko sit parhaiten tamperelaisille, en osaa sanoa.[/QUOTE]

Minustakin se tanssiesitys oli hauska, kun S-R oli niin sulkeutunut, mutta välillä veti ihan täysillä. Muiden tanssiesityksistä ei oikein irronnut mitään (paitsi Sarasvuon). Aukeaa kyllä tuo hahmo tällaiselle pohojalaisellekin.

En tajua, miten hahmo voidaan yhdistää johonkin koulukiusattuun. Tuollaisiahan suurin osa nuorista on aikuisten seurassa ja joutuessaan esiintymään. Se on taas ihan eri asia, miten kavereiden kanssa ollaan. Jos ajatellaan vaikka Jani-Petteriä, niin hänhän oli taas ihan päinvastainen (tykkäsi vitsailla aikuisten kanssa), vaikka ilmiselvästikin oli koulukiusattu.

Yhteistyössä