Mitä tulee mieleen jos äp-pakkauksen toppapuku ainoa talvipuku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmmm.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei ollut esikoisella muuta. Minä tykkäsn tosi paljon silloin siitä 2003 vaaleanvihreästä ja käytinkin sitten tosiaan sitä. Kahdella seuraavalla olenkin käyttänyt sitten ostettuja haalareita ja niitä on tainnut olla useampiakin.

Meillä oli KAKSI äitiyspakkauksen toppapukua vauvalla. Toinen oli edellisvuoden pakkauksesta -saatiin se. Mutta ei me sitä toista tarvittu ku ehkä pari kertaa ku toinen oli pesussa. Eikä mua ainakaan hävettäny yhtään käyttää sitä vauvalla. Eikä tule hävettämään jatkossakaan. Hyvä puku oli.

mullakin oli käytössä äp-toppikisia. Aika ikävää, että ajatellaan huonompina jotka käyttää. Sorry, musta vauva ei tarvii reimatecii kun ei se lumessa möngi, vauva kuitenkin pääsääntösesti on siellä vaunuissa, pussissa tai liinan sisällä..

Mä käyttäisin mielelläni tota ä-pakkauksen haalaria kun on niin nätti mut taitaa olla liian iso ku vauva syntyy joulukuussa :/ Esikoisen kanssa oli niin että ekana talvena oli äp haalari liian iso ja seuraavana pieni.. Ajatteleeko joku tosiaan et sillon on köyhä jos käyttää äp vaatteita? Miks sitten edes ottaa pakkausta.

Itse juuri mietin mitä vaatteita talveksi pitää ostaa.
Kiusaus olisi ostaa kaikkia kivoja toppatamineita, mutta oikeasti ei kannata! Se äp puku on hyvä ja helppo pukea ym.
Turhaa törsäystä ja luonon kuormittamista ostella enempää kuin on tarvis. Muutenkin tämä kulutushysteria on ihan järjetöntä, joten sanon alkuperäiseen kysymykseesi, että ajattelen fiksuksi sen ihmisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ei kai pikkuvauva sen kummoisempaa pukua tarviikaan. Oma poika on nyt 4kk ja todennäköisesti käyttää ensi talven ajan äp-pukua, vaikka olisi varaa ostaa toinenkin puku.

Meilläkin näin kaikkien kolmen kohdalla.

tulee mieleen ,että melko järkevää. Mihin tarvitaan kahta tai useampaa pukua? Ei me puolivuotiasta talvella viety kuin neuvolaan, vaunuissa sillä oli villavaatteet ja makuupussi.

ja kuopus käytti SAMAA äp:n pukua, siis vieläpä lilaa pojalla, kuvitelkaa!
En siis ottanut kuopuksella pakkausta kun sitä vauvatarviketta oli jo riittävästi, omia ja saatuja.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä käyttäisin mielelläni tota ä-pakkauksen haalaria kun on niin nätti mut taitaa olla liian iso ku vauva syntyy joulukuussa :/ Esikoisen kanssa oli niin että ekana talvena oli äp haalari liian iso ja seuraavana pieni.. Ajatteleeko joku tosiaan et sillon on köyhä jos käyttää äp vaatteita? Miks sitten edes ottaa pakkausta.

Sama täällä! Just hain pakkauksen ja on tosi kiva tuo puku, mutta varmasti ekan talven iso, kun uhkaa vielä syntyä etuajassa :( Toivon vaan, että ens talvena on sit sopiva! Oletko löytänyt jostain jo pienempää pukua? kun tuntuu, ettei niitä ole missään.

kylläpä jotkut ovat pinnallisia. siis meinään jos pitää arvostella yhden puvun perusteella. onhan se egologisempaakin käyttää ilmaiseksi saatu puku. ekan talven pärjää yhdelläkin puvulla.

Meillä ehtii mennä pieneks se pakkauksen toppapuku. Meillä tyttö synty maaliskuussa ja ehti jopa vähän sitä käyttääkkin. Mut joudun mennä toppapuku ostoksille. Mun mielestä kaikki tavarat oli hyviä tossa pakkauksessa, tykkäsin ja niillä pääsi hyvään alkuun. Tosin kaikki ne oli meijän kirpulle isoja ne vaatteet, synty kuitenkin aika pieni kokosena =)

Yhteistyössä