Mitä tulee mieleen 27v miehestä, joka laittaa treffipalstalla ihannenaisen iäksi 16-28?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Muslimimaissa 16 veet ovat äitejä ja naimissa vaik sata vuotiaan kanssa.

joo, ja monissa maissa naitetaan alle kymmenvuotiaita. tekeekö se siitä asiasta hyväksyttävän?

Tekeehän se, jos se on laillista. Mikä sinä olet arvostelemaan muslimien ikiaikaisia tapoja?

Onko muslimeilla oikeus raiskata lapsia? Toivotko itse että muslimimies raiskaa tyttäresi? Sori! Tämä oli poliittisesti epäkorrektisti sanottu...! :ashamed:

Piti sanoa: "Lyön sinulta pään irti korrektisti pe yönä grillin luukulla! Ja kakkaan sisääsi, senkin myös korrektisti!"

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ällöttävää on sekin että nelikymppinen hakee tyttärensä ikäistä naisseuraa netistä.

Komppi tälle!

Olen, kuten nimimerkistä aikuiset osaa laskea, yli 42. Ei terve mies tässä iässä kaipaa tuon ikäisiä. Toki vihreä banaani on kaunis mutta ei se ole kypsä syötäväksi!

Tuon ikäisten tyttöjen äidit ovat toisaalta hyvin NAM! B)

Jaska- : etsitkö itse 27-vuotiaana 16v tyttöystävää? Tuskin! 27v ja 16v EIVÄT ole samalla tasolla missään mielessä. Jos 27v on henkisesti samalla tasolla kuin alaikäinen nuori, on hän jollain tavalla jälkeenjäänyt. Et taida tuntea yhtään 16-vuotiasta, kun ajattelet noin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies66:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Muslimimaissa 16 veet ovat äitejä ja naimissa vaik sata vuotiaan kanssa.

joo, ja monissa maissa naitetaan alle kymmenvuotiaita. tekeekö se siitä asiasta hyväksyttävän?

Tekeehän se, jos se on laillista. Mikä sinä olet arvostelemaan muslimien ikiaikaisia tapoja?

Onko muslimeilla oikeus raiskata lapsia? Toivotko itse että muslimimies raiskaa tyttäresi? Sori! Tämä oli poliittisesti epäkorrektisti sanottu...! :ashamed:

Piti sanoa: "Lyön sinulta pään irti korrektisti pe yönä grillin luukulla! Ja kakkaan sisääsi, senkin myös korrektisti!"

eduskunnan puhemies on 60v. vaimo 30v.
onko mieltymys itseä puolet nuorempaan naiseen joillekin sallittua, joillekin ei? sosiaalinen ja yhteiskunnallinen asema kriteerinä????

Yhteistyössä