Mitä tulee mieleen 27v miehestä, joka laittaa treffipalstalla ihannenaisen iäksi 16-28?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minkä ikäinen mies on mielestänne sen ikäinen, että on ok laittaa ihannekumppanin alaikärajaksi 16v? Mua ällöttää sekin, jos 20v poika laittaa.

No joku 18-19v. on vielä ok etsiä 16v. Ja, 16v. on teini-ikäinen, ei aikuinen, ei lapsi, vaan teini-ikäinen. Ystäväni oli tuossa iässä jo muuttanut omilleen toiselle paikkakunnalle opiskelemaan(meni vähän ohi aiheen)Ap:n kertoma mies kuulostaa epäilyttävältä, on jo sentään 27 v. ja etsii 16 v.

Itse olin juuri täyttänyt 15 kun aloin seurustelemaan exäni kanssa, hän täytti parin kk:n päästä 23. 8 vuotta oltiin yhdessä ja naimisiinkin mentiin, jälkeenpäin olen tajunnut että koko suhteen ajan mies ohjaili käytöstäni ja päätti asioita puolestani. Silloin ei siltä tuntunut, kun olin niin rakastunut, luojan kiitos exä päätti puolestani senkin, ettei lapsia alettu yrittämään, vaikka olisin silloin halunnut...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muslimimaissa 16 veet ovat äitejä ja naimissa vaik sata vuotiaan kanssa.

joo, ja monissa maissa naitetaan alle kymmenvuotiaita. tekeekö se siitä asiasta hyväksyttävän?

Tekeehän se, jos se on laillista. Mikä sinä olet arvostelemaan muslimien ikiaikaisia tapoja?

joo, ja monissa maissa naitetaan alle kymmenvuotiaita. tekeekö se siitä asiasta hyväksyttävän?

Tämä kysymys ei koskenut pelkästään sitä, onko tuo hyväksyttävää (onhan se periaatteessa), vaan myös vähän laajemmin, mitä siitä tulee mieleen.

Tekeehän se, jos se on laillista. Mikä sinä olet arvostelemaan muslimien ikiaikaisia tapoja?

no tuota.. :) laillinen ja hyväksyttävä ei tarkoita mulle samaa asiaa.

:o :o :o

Ethän ole rasisti?

Mä tapasin 18-vuotiaana jonkun nelikymppisen miehen ravintolassa. Juteltiin ja oli hauskaa.
Mä olin jotenkin haaveillutkin vanhemmasta miehestä, pidin niitä muka älykkäämpänä... :D

No, sänkyyn päädyttiin ja mies paljasti, että kaikki nelikymppiset miehet haaveilee tuon ikäisestä naisesta... Sillon mua alko ällöttää. Mä satuin olemaan vain se se sopivan ikäinen tyttö, joka suostu moiseen... Tosin en mä sitä tapaamista ole silti unohtanut. Kivaahan se oli, vaikka ne jutut sit ällöttikin....

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja .........:
kyllä nyt ainaki 30 vee sais olla ikää. naisella B)

Olitko päätön itse 42 v. ? Näin muistan :)

ihan oikein muistettu :D

Joku 12 vuoden ikäero ei ole mitään. :D

on on, 30 vee on aika nuori vielä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja .........:
kyllä nyt ainaki 30 vee sais olla ikää. naisella B)

Olitko päätön itse 42 v. ? Näin muistan :)

ihan oikein muistettu :D

Joku 12 vuoden ikäero ei ole mitään. :D

on on, 30 vee on aika nuori vielä ;)

No en mä nyt tiedä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vierastod.:
Mä tapasin 18-vuotiaana jonkun nelikymppisen miehen ravintolassa. Juteltiin ja oli hauskaa.
Mä olin jotenkin haaveillutkin vanhemmasta miehestä, pidin niitä muka älykkäämpänä... :D

No, sänkyyn päädyttiin ja mies paljasti, että kaikki nelikymppiset miehet haaveilee tuon ikäisestä naisesta... Sillon mua alko ällöttää. Mä satuin olemaan vain se se sopivan ikäinen tyttö, joka suostu moiseen... Tosin en mä sitä tapaamista ole silti unohtanut. Kivaahan se oli, vaikka ne jutut sit ällöttikin....

Vähän sä olet helppo:D

En lukenut koko ketjua AP postia lukuunottamatta.

16v? ihan normaalia. Ei siis mitenkään luonnotonta.

Outoa on se että ihmisillä on vaikeaa hyväksyä tuota, ihmisillä tarkoitan naisia yleisesti ottaen, toki joku mieskin toitottaa siellä samassa kuorossa koska haluaa näyttää modernilta mieheltä. Eikä halua sanoa poliittisesti epäkorrekteja asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
En lukenut koko ketjua AP postia lukuunottamatta.

16v? ihan normaalia. Ei siis mitenkään luonnotonta.

Outoa on se että ihmisillä on vaikeaa hyväksyä tuota, ihmisillä tarkoitan naisia yleisesti ottaen, toki joku mieskin toitottaa siellä samassa kuorossa koska haluaa näyttää modernilta mieheltä. Eikä halua sanoa poliittisesti epäkorrekteja asioita.

Et voi tosissasi olla sitä mieltä, että on ihan ok, jos 27v aikuinen mies etsii 16v tyttöjä? Onko aikuinen ja alaikäinen nuori mielestäsi kaikin tavoin samalla tasolla? 16v on vielä alaikäinen teini eikä siinä ole mitään normaalia, jos 27v mies on henkisesti sen ikäisen tasolla.

Yhteistyössä