Mitä tulee mieleen 27v miehestä, joka laittaa treffipalstalla ihannenaisen iäksi 16-28?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli siis 11 vuotta nuorempi on ok, mutta pari vuotta vanhempi ei kelpaa, tai ei ainakaan ole ihanne. Moni 24-28v laittaa noilla palstoilla ihannenaisen alaikärajaksi 16v, ällöttävää! Tuntuu, että halutaan just ja just suojaikärajan ylittänyt...erään tuttuni miespuolinen kaveri oli sanonut, että tuo saattaa johtuu siitä et miehet haaveilee sen 16v:n olevan vielä neitsyt :x Mitä teille tulee mieleen? MIKSI yli kaksikymppinen äijä etsii tarkoituksella alaikäisiä tyttöjä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli siis 11 vuotta nuorempi on ok, mutta pari vuotta vanhempi ei kelpaa, tai ei ainakaan ole ihanne. Moni 24-28v laittaa noilla palstoilla ihannenaisen alaikärajaksi 16v, ällöttävää! Tuntuu, että halutaan just ja just suojaikärajan ylittänyt...erään tuttuni miespuolinen kaveri oli sanonut, että tuo saattaa johtuu siitä et miehet haaveilee sen 16v:n olevan vielä neitsyt :x Mitä teille tulee mieleen? MIKSI yli kaksikymppinen äijä etsii tarkoituksella alaikäisiä tyttöjä?

muakin kiinnostas

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Mulle tuli mieleen vaan hyi ja yök.

MIKSI IHMEESSÄ?

No se tuli mieleen. Jos mun 16-vuotias tytär siis LAPSI (ei oo tytärtä eikä ton ikäisiä poikiakaan) toisi jonkun 27-vuotiaan AIKUISEN MIEHEN kotiin ja esittelisi poikaystävänään niin lähtisi kyllä ukkeli niskapersotteella helvetin äkkiä pihalle.

Niin itsellä on ikää toi 27 ja kyllä siis mun mielestä 16-vuotiaat on aivan lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minkä ikäinen mies on mielestänne sen ikäinen, että on ok laittaa ihannekumppanin alaikärajaksi 16v? Mua ällöttää sekin, jos 20v poika laittaa.

No minkäikäinen tahansa voi minun puolestani laittaa alarajaksi 18-20, mutta 16 on vähän jo siinä tässä.

Tulee mieleen joku oksettava, hikinen peräkammarinpoika. Joka ei ole naista koskaan nähnytkään ja kuvittelee että olis mielenkiintoinen MIES jonkun teinitytön mielestä. YÖK!!!!

MIKSI IHMEESSÄ?

Ai miksi? :o Mautonta ja ällöttävää laittaa juuri ja juuri sen ikäinen, että on suojaikärajan ylittänyt...hyväksikäyttöähän se on, jos 27v mies etsii 16v tyttöjä. 27v miehen luulisi kaipaavan naista, joka on henkisesti samalla tasolla, yhtä kypsä. Huolestuttavaa, jos 27v mies on alaikäisen tytön tasolla.

Yököttäviä lapsen metsästäjiä ja lähinnä pedofiileja sellaset aikuiset miehet jotka tuon ikäisiä metsästää ja juu toki jo sakkoiän ylittänyt on 16v mutta silti :x :x

Ei kuulosta ihan fiksulta.. Karkottaa tuolla 16wee jutulla, kuten monet ovat itsekin todenneet, monet varteenotettavat järkevät aikuiset neidot kauas pois.

Onneksi harva 16-vuotias (ainakaan Suomessa) ei laita mitään treffi-ilmoituksia.... Luojan kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Tulee mieleen, ettei joko etsi vakavaa suhdetta, tai sitten pitää ainakin jonkinlaisena "jos sittenkin tärppäisi" -haaveena tuota nuorinta päätä tuossa skaalassa.

16 vuotiaalla ja 27 vuotiaalla voi olla ihan tasapainoinen suhde, riippuu aivan ihmisistä joku saattaa 16 vuotiaana olla 10kertaa aikuisempi kuin joku 26 vuotias niin se vaan on rakkaus ei katso ikää ja tavallisesti miehet etsivät hieman nuorempaa naista se on ihan luonnon sanelema juttu... Ennemmin mies on vakavissaan itseäään nuoremman kanssa kuin vanhemman...

Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
Tulee mieleen, ettei joko etsi vakavaa suhdetta, tai sitten pitää ainakin jonkinlaisena "jos sittenkin tärppäisi" -haaveena tuota nuorinta päätä tuossa skaalassa.

16 vuotiaalla ja 27 vuotiaalla voi olla ihan tasapainoinen suhde, riippuu aivan ihmisistä joku saattaa 16 vuotiaana olla 10kertaa aikuisempi kuin joku 26 vuotias niin se vaan on rakkaus ei katso ikää ja tavallisesti miehet etsivät hieman nuorempaa naista se on ihan luonnon sanelema juttu... Ennemmin mies on vakavissaan itseäään nuoremman kanssa kuin vanhemman...

16v on lapsi :headwall: ja 27v joka etsii sen ikäistä seuraa etsii siis seuraa lapsista ja on siis pedofiili.

MIKSI IHMEESSÄ?

Ai miksi? :o Mautonta ja ällöttävää laittaa juuri ja juuri sen ikäinen, että on suojaikärajan ylittänyt...hyväksikäyttöähän se on, jos 27v mies etsii 16v tyttöjä. 27v miehen luulisi kaipaavan naista, joka on henkisesti samalla tasolla, yhtä kypsä. Huolestuttavaa, jos 27v mies on alaikäisen tytön tasolla.

Onko käynyt mielessä, että alaikäinen tyttö voi olla paljon kypsempi kuin moni vanhempi. Täähän riippuu ihan elämänkokeuksista 16 vuotias on voinut esim. tulla äidiksi ja elää täysin omillaan ja itsenäisesti kun taas 27 vuotias voi asua vielä kotona ja pröystäillä iskän autolla

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
16v on lapsi :headwall: ja 27v joka etsii sen ikäistä seuraa etsii siis seuraa lapsista ja on siis pedofiili.

Ei, pedofiili on ihminen, joka on seksuaalisesti kiinnostunut ei vielä murrosikään ehtineistä lapsista. Muullakin tapaa voi olla kiinnostunut liian nuorista (kuten juuri murrosikään tulleista), mutta se ei ole pedofiiliaa. Eikä 16 vuotias sinänsä liian nuori välttämättä, mutta vähän vanhemmat naiset ei tosiaan välttämättä innostuisi ilmoituksesta.

MIKSI IHMEESSÄ?

Onko käynyt mielessä, että alaikäinen tyttö voi olla paljon kypsempi kuin moni vanhempi. Täähän riippuu ihan elämänkokeuksista 16 vuotias on voinut esim. tulla äidiksi ja elää täysin omillaan ja itsenäisesti kun taas 27 vuotias voi asua vielä kotona ja pröystäillä iskän autolla

No niin just tämä tuli mieleen. Että joku vähintäänkin peräkammarinpoika ja säälittävä tapaus siellä on oltava, että haluaa 27-vuotiaana jonkun melkein lapsen (oli sitten miten kypsä vaan) eukokseen... Ei vaan voi olla kaikki inkkarit kanootissa sillä 27-vuotiaalla.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Joo miehet voivat etsiä HIEMAN nuorempaa NAISTA, mutta se ei ole 16-v tyttö. Mihin ihmeeseen perustuu tuo että mies on vakavissaan ennemmin nuoremman kanssa kun vanhemman?! Kiinnostaisi saada perustelut mielipiteelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen 16-vuotiaana seurustellut 28-vuotiaan kanssa. Se oli seurustelua eikä mitään hyväksikäyttöä, mihinkään mua ei pakotettu.

No, miä alotin seurustelemaan 17-vuotiaana 32-vuotiaan kanssa, ja ihan tasapainoinen suhde oli alusta asti. Ny oon 24 ja mies täyttää kohta 39. Ja sama mies siis kyseessä. Ei kyllä tavattu treffipalstalla, vaan samassa työpaikassa. Eikä minulla ollut sillon aikomustakaan ihastua niin paljon vanhempaan mieheen, mutta kyllä vuan ihastuin. Siitä se sitten lähti.

Uusimmat

Yhteistyössä