Meillä on isompiakin lapsia, joten on arki vähän erilaista kun jos olis vaan tää yksi 2v. Esim. tänään:
- aamulla kun tyttö heräs hän tuli mun kainaloon, luettiin yhdessä kirjaa ja sit aamupalat jne.
- kun oltiin lähdössä ulos lapsi löysi veljensä kanssa tyhjän pahvilaatikon ja sitten leikkivät varmaan lähes 2 tuntia sillä, leikkasivat ja teippasivat ja piirsivät siihen jne...
-mentiin ulos, mä tein pihahommia ja lapset hajotti jäätä lätäköistä ja teki hiekkalaatikolla hommia ja hyppi trampalla ja auttoi mua laittamaan puita kottikärryihin.
- sitten mentiin metsäretkille, ensin pyöräiltiin (tytöllä sellainen pikkupyörä missä apupyörät ja missä työntökeppi) pyöräiltiin noin kilsa ja sitten mentiin kallioille (kotonakin on metsää mutta tonne halusivat mennä) Sitten pyöräiltiin takas.
-sitten tehtiin yhdessä ruokaa (äkkiä vaan nuudeleita ja kinkkusuikaleita ja salaattia) kun kaikilla oli jo hurja nälkä. Syötiin ja sitten lapsi meni päikkäreille.
-Päikkäreiden jälkeen halus pelata, MUUTEN monet 2v tykkää ja osaa jo pelata esim. lottoja, muistipelejä jne. Ainakin meidän tytön lempipuuhaa on pelata. Ja kun valitsee kivoja pelejä (ja suht nopeita) niin se on mustakin hauskaa hommaa yhdessä.
- sit söivät välipalaa -en edes muista nyt mitä
- illalla menin kauppaan vaan hänen kanssaan, hän tykkää käydä kaupassa ja yhden lapsen kanssa se on ihan juhlaa =) Vähän väliä tyttö tule syliin, yleensä tykkää tehdä kaikkea mitä aikuinenkin, eli annan tehdä mahd.paljon kaikkea: tyhjentää tiskikonetta, antaa pyykkejä, painaa nappeja (kaupassa, hississä, tiskikoneen jne) jne. Välillä katsoo telkusta kaapoa, kirjoja tykkää lukea ja piirtää ja värittää ja askarrella.
- nYT leikkii isompien kanssa koiraa...