Mitä tommonen uni tarkoita?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Näin viime yönä isä ja hän kertoi että hänellä on ikävä ja että hän ikävöi minun äitiä.Mä sanoin että tuu käymään mutta hän sanoi ettei voi :o
Mutta mä tiedän sen vaan että hän on aina rakastanut mun äitiä yli kaikkea ja kun äiti lähti hän ei halunut ketään muuta ja äidin kuvia oli aina hänen huoneissa

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
hmm...en ole ajattellut :D mä olen ajattelut tilanko pöytä vai ei ja sitten vielä vauvaa ja esikoista miten menee lääkärillä :|

Mä en itse voi yhtään muistaa mitä kelailen ennen nukahtamista ja kaikkea ei voi muistaakaan, koska ajatukset menee varmaan aika pumpuliksi ennen nukahtamista.
Mutta en voi tietysti väittää vastaan, jos olet itse sitä mieltä että et ole isääsi ajatellut.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä vaan ajttelen että voiko olla jotain ei luonnollista kun joskus vainajat oikeasti voivat tuoda viestit unin kauta? :/ Vai sekin on keksitty?

Eipä kukaan pysty sanomaan totuutta siitä pystyvätkö vainajat ottamaan yhteyttä. :hug:
Alitajunta voi joskus esittää sanottavansa kierossa muodossa ja voikin olla että jos untasi alettaisiin käydä läpi niin siitä voisi paljastua ihan muita merkityksiä.

Yhteistyössä