Mitä töihin otetaan evääksi tai jos mukaan ruokarasia niin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä syön lähes aina töissä lämpimän aterian :) .

Joskus harvoin otan kahvipaussille evästä. Jogurtin, banaanin, ompun tai leivän...Niin ja jotkut ottaa leivät, mutta niin, että vasta työpaikalla "täyttävät" ne, ja mikäs siinä, jos vaan viitseliäisyyttä on aamulla pukata kurkkua tuohon kippoon ja tomaattia tuohon kuppiin. leipä on paljon tuoreemman makuinen, kun sen täyttää vasta hiukan ennen syöntiä, eikä niin, että kurkut lilluu leivän välissä aamukuudesta iltapäivä yhden kahvipaussiin asti... :x
 
Mulla on toiminut hyvin ne valmis kasvissose keitot jotka on pakattu puolen litran tetroihin, kaksi kertaa siitä syö, lisäksi leipää tai vaikka krutonkeja tai sopan joukkoon raejuustoa
 

Yhteistyössä