Mulla on aina lämmin ruoka. Eli edellisen päivän päivällisen jämiä syön töissä. Mun on pakko syödä päivällä kunnon lämmin ateria, muuten menee iltanaposteluksi.
Joskus harvoin otan kahvipaussille evästä. Jogurtin, banaanin, ompun tai leivän...Niin ja jotkut ottaa leivät, mutta niin, että vasta työpaikalla "täyttävät" ne, ja mikäs siinä, jos vaan viitseliäisyyttä on aamulla pukata kurkkua tuohon kippoon ja tomaattia tuohon kuppiin. leipä on paljon tuoreemman makuinen, kun sen täyttää vasta hiukan ennen syöntiä, eikä niin, että kurkut lilluu leivän välissä aamukuudesta iltapäivä yhden kahvipaussiin asti... :x
Mulla on toiminut hyvin ne valmis kasvissose keitot jotka on pakattu puolen litran tetroihin, kaksi kertaa siitä syö, lisäksi leipää tai vaikka krutonkeja tai sopan joukkoon raejuustoa