Mitä tienaa myymäläpäällikkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Utelias"

Vieras
Tiedän, olen utelias. Mut mulla on tuttava joka antaa olettaa että hän tienaa paljon. On vaateketjun myymäläpäällikkö. Mitä myymäläpäälliköt oikeesti tienaa? Jäi kiinnostaa, en kehdannut kuitenkaan suoraan kysyä vaikka antoikin olettaa että kova palkka on... Ja mitään korkeakoulututkintoa hänellä ei ole!

Mahdoton sanoa, toiset tienaa mitättömän vähän ja toiset reilusti.

Usein myös sidottu tulokseen, joten menestyvän liikkeen pomo tienaa huomattavasti enemmän kuin saman ketjun huonosti myyvän liikkeen pomo.

Hmm. On kyllä menestyvä ketju. Mutta musta on outoa että on tuossa asemassa ilman mitään koulutusta... Vaikka eipähän ennenkään joka paikkaan pitkiä koulutuksia vaadittu...

Peruskoulupohjainen myymäläpäällikkö-kaverini tienaa parin tonnin luokkaa, työviikkokin vain n. 30h. Ei ole vaateliike. Tiedän, että ko ketjussa vaihtelee palkat eri myymäläpäälliköiden välillä kuitenkin paljonkin.

Tunnen alan ja voin sanoa ettei vielä rikastu vaikka jonkinlaisen toimeentulon saakin. Palkka parhaimmillaan vähän yli 3000 kuussa. Tietysti monet pitää tätäkin kovana liksana.

Alkuperäinen kirjoittaja myymäläpäällikkö;28732305:
Tunnen alan ja voin sanoa ettei vielä rikastu vaikka jonkinlaisen toimeentulon saakin. Palkka parhaimmillaan vähän yli 3000 kuussa. Tietysti monet pitää tätäkin kovana liksana.

Nokyllä mulle kelpais ite myymäläpäällikkö merkonomin koulutuksella hesassa 5 vuotta. Iso urheiluketju ja palkka 2400.