Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riippuu mistä sä tykkäät. Jos vaikka jätskistä, laita esim. rahkaa ja mansikoita niin tulee tosi hyvää. Helppo herkkuja on muunnella.
Jos jotain kevyttä haluat niin jätä viinirypäleet ja pähkinät syömättä..
Kasviksia ja kermaviilidippiä suosisin. Poppareissa on hirveesti hiilaria.
Muutamassa ruokalusikallisessa maissinjyviä onkin ihan hirveästi hiilihydraatteja.
yksi meidän suolainen napostelusuosikki on extrapalvikinkku- tai kalkkuna. Tai sit grillihärkää. Tai ihan mitä vaan vähärasvaista täyslihaleikkelettä. Siihen päälle sipaisu sinappia tai piparjuurituorejuustoa tai chilitahnaa tai mistä tykkää ja suuhun.
Eikö napustelu ja syöminen häiritse elokuvaan keskittymistä? Eli eikö kannata keskittyä syömiseen erikseen ja katsoa sitten sen jälkeen tai sitä ennen elokuvaa? Hyvät elokuvat ovat sellaisia, että niihin kannattaa keskittyä. Tietysti, jos katsoo mitäänsanomatonta hömppää, niin...vaikka leffailtaan ?
Itse tykkään napostella jotakin leffaa katsoessa.
Viime aikoina oon tehny kasvislautasen ja kevytdippiä.
Poppareita, ei ole lihottavia jos sitä haet. Kuituahan niissä on aika mukavasti.
Viinirypäleet eivät todellakaan ole terveellisiä ja pähkinöitä ei kuulu syödä kuin muutama per päivä.
Eikö napustelu ja syöminen häiritse elokuvaan keskittymistä? Eli eikö kannata keskittyä syömiseen erikseen ja katsoa sitten sen jälkeen tai sitä ennen elokuvaa? Hyvät elokuvat ovat sellaisia, että niihin kannattaa keskittyä. Tietysti, jos katsoo mitäänsanomatonta hömppää, niin...
Mä kasaan usein pienestä määrästä jäätelöä (max 200 grammaa) ja banaanista tai muista hedelmistä tai marjoista annoksen ja nautin sen hitaasti. Tai sit syön vaikka Paula-suklaavanukkaan. Siinä ei oo kamalasti kaloreita.
Eikö napustelu ja syöminen häiritse elokuvaan keskittymistä? Eli eikö kannata keskittyä syömiseen erikseen ja katsoa sitten sen jälkeen tai sitä ennen elokuvaa? Hyvät elokuvat ovat sellaisia, että niihin kannattaa keskittyä. Tietysti, jos katsoo mitäänsanomatonta hömppää, niin...