Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokoma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokoma

Vieras
Oltiin ukon kanssa viikonloppuna viettämässä pitkästä aikaa baari-iltaa.Kaikki meni aluksi ihan hyvin,istuskeltiin miehen kanssa kahdestaan.Kunnes kävin baaritiskillä ja palasin takaisin,niin ukko oli saanut vieraakseen paikallisen ukkomiesten metsästäjän.

Ei siinä mitään olin ihan normaalisti koko ajan.Mutta sitten alkoi ihmetyttää kun mieheni ei edes jutellut tai kiinnittänyt mitään huomiota minuun.Vaan oli aivan tämän vampin lumoissa.Koko loppuillan mies istui pöydässämme ja jutteli tämän kanssa.

Kun tuli kotiinlähdön aika,totesin että olipas kiva ilta kun mua et huomannutkaan.Vaan vietit iltasi pahimman vosun kanssa minkä kaikki tietää.Siitähän mies sai kamalan raivarin,huusi ja räyhäsi kävi jopa päälle.Olen luulotautinen jne...

Eli lopputulos oli se että sain haukut ja mitään väärää ei ollut tapahtunut miehen puolelta.

Että oli ihan kiva ilta.....

Ei meillä vaa tuollasta sallittas.. Jos noin kävis, pitäsin varmaan vuoden mykkäkoulua ellen jopa eroa hakis.
Olen ihan mustis ja mies sen tietää, eikä aiheuta mitään syytä joka sais mut tuntemaan oloni "uhatuksi"..

Onko teillä muuten kaikki kunnossa? Voihan olla et miehesi ihan mustasukkasuuteen tähtäsikin tuolla, eipä noista ikinä tiedä..

En osaa omalle kohdalleni oikein edes kuvitella tuollaista tilannetta. Mutta jos nyt sattuisi, niin minä varmaan hyvinkin nopeasti hakeutuisin johonkin miesseuraan keskustelemaan. Nousisin siis tyynesti pöydästä ja lähtisin keksimään tikusta asiaa jollekin miehelle.

Aika hurja ukko kyllä sulla ap. Ja sun täytyy itsestäsi tykätä tosi vähän jos vain istut illan katsomassa miten miehesi on toisen naisen lumoissa. Ei tuommoista pitäisi hyväksyä eikä edes antaa tapahtua :o .

Olisin siinä tilanteessa ottanut jo puheeksi. Kysynyt naiselta mitä hän haluaa/yrittää ja samoin mieheltä. Mun mielestä nää selvitetään just siinä hetkellä. Näissä jutuissa jää monesti tallatuksi kakkoseksi jos ei saa suutansa auki heti.

Vielä lisään sen että olisit vain hakenut itsellisikin seuraa silloin. Ehkäpä mies olisi siinä vaiheessa viimeistään hakenut naisensa seuraan. <-- Jos suhteenne on kunnossa..
Mä en vois ikinä vaan kattoa vierestä tollasta tilannetta. Ei ole kyllä vielä tullu, mutta jos tulis :kieh:

olisin hetken seurannut, ja sitten mennyt väliin sanomaan suorat sanat ja varmaan lähtenyt hiihtelemään toiseen baarii.
mutta jos tilanne olisi päässyt tuohon pisteeseen, nii olisin pitänyt mykkäkoulua ja selvittänyt tilannetta selvinpäin (oletan että ukko oli päihtyneenä?)

Onko miehelläsi tapana olla vaan kohtelias vieraita kohtaan, sillä jos hänellä ei vaan ollut pokkaa sanoa, että suksi ?&%¤!!! Vastasi vaan kohteliaasti sen juttuihin... Mene ja tiedä, kun en ollut näkemässä. Outoa siinä on se, ettei silti ottanut sua huomioon.

Kuulosta niin minun elämältäni.
Minä olen aina se kakkonen jos baarissa joku muu nainen ottaa lähituntumaa mieheeni ja jopa kotonani jouduin nielemään ylpeyteni kun mieheni tanssi ystäväpariskunnan naisen kanssa, valitsivat levyjä päät yhdessä, häipyivät tekemään paukkuja yhdessä jne. MINÄ OLIN VAIN SE EPÄLUULOINEN JA MUSTASUKKAINEN AKKA !

Kiitos vastauksistanne...aloin o itse epäilemään että minä olen ihan oikeasti vain turhan mustasukkainen.Kun kerta mitään sen kummempaa ei kuitenkaan miehen ja naisen välillä tapahtunut..tai en ainakaan nähnyt.

En siis istunut heidän kanssaan.Kun tulin baaritiskiltä ja huomasin vanpin,otin tupakat pöydästä ja juomani ja astelin ulos.Ajattelin että mieheni olisi tullut perässä,mutta näin ei käynyt koko iltana..siis sen jälkeen kun tuo ämmä pöytäämme tuli.Juttelin illan erään ystävän kanssa,jonka miehen tämä naikkonen oli joskus aikanaan vietellyt.Seurasimme yhdessä tilannetta.

Kun kotiin lähdettiin ja asiasta miehelle sanoin,veti herneet niin nenuun etten ole koskaan aiemmin niin kiukkuisena häntä nähnyt.Ja ihana asiallisesti kysyin..kai joku oikeius mullakin on.Lopuksi mies karjui,sanoi ettei jaksa mua enää ja lähti lätkimään.Jäin yksin sitten tallustelemaan kotia..ilman puhelinta ja avaimia.Mies oli kyllä kotona kun tulin...mutta asia ei selvennyt yhtään.

Eilen sitten selvinpäin kyselin mitä olivat puhuneet ja vastaukset oli huuhaata.Ei kuulemma tiedä miksi niin käyttäyty ja suuttui.Sanoi mua rakastavansa jne.Mutta jotenki en tiedä uskoisko.Katsotaan nyt miten menee.

On vain miehen niin helppo haukkua luulotautiseksi kun joskus aikanaan olin todella mustasukkanen...joskus aiheestakin toki.Mutta aina on ollut samat lauseet,olen luulotautinen jne.En tiedä,jotenkin tuntuu että joku kriisi tässä on edessä...kuitenkin niin monta vuotta yhdessä oltu ja nyt tämän vuoden aikana on ollu ihmeellisiä riitoja.

Päässä ei nyt oikein pyöri mitään muuta kun se että onko mies tosissaan enää mun kanssa vai ei.Hankalaa tuo puhuminen on,kun mies sulkeutuu aina tällasissa asioissa.

:( kurja tilanne.toivotaan että saatte asian puitua ! tollaset tilanteet ei oo koskaan mukavia kellekään. oisin varmaan kans vetäny herneet nenään jos mun mies ois toiminu noin, ja asiasta ois kyllä käyty keskustelua myöhemmin hyvinkin paljon.

jos oot rekkautunu mokoma ( jonka tunnen livenä ) , niin oon tosi pahoillani sun puolesta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
:( kurja tilanne.toivotaan että saatte asian puitua ! tollaset tilanteet ei oo koskaan mukavia kellekään. oisin varmaan kans vetäny herneet nenään jos mun mies ois toiminu noin, ja asiasta ois kyllä käyty keskustelua myöhemmin hyvinkin paljon.

jos oot rekkautunu mokoma ( jonka tunnen livenä ) , niin oon tosi pahoillani sun puolesta :hug:

Kyllä olen ihan harmaa mokoma vain,en viitsi omalla nikillä täälä tätä puida kun tuttuja on niin monia täälä.

Vaikea kuvitella moista tapahtuvaksi. oikeastaan kun lukee näitä juttuja, alkaa ihmetyttämään sekin, että miksi pari ylipäätään lähtee viettämään baari-iltaa. Jotenkin olen kuvitellut, että muutkin parit olisi niinkuin me, että kun lähdetään kahdestaan rentoutumaan, niin mennään syömään, pidetään kädestä kiinni, ehkä voidaan vaikka tanssia yhdessä.

Siis jotta se aika ois yhteistä, rentoutumiseen ja suhteen kunnossapitoon varattua aikaa.

Jos minulle olisi noin käynyt, että mies olisikin ollut jonkun toisen seurassa meidän yhteisenä iltana, olisin kyllä tois suuttunut ja olisi paha mieli. Vaikka se onkin naurettavaa, niin olisin etsinyt seuraa itselleni. ei se varmaan olisi edes hyvältä tuntunut. Itku kurkussa olisin varmasti ollut koko illan. :'(

Ap, tee miehellesi selväksi, että asiat on puhuttava nyt halki. Ei ole kenenkään mielenterveydelle hyväksi elää tuollaisessa tilanteessa. Sinun ei ole mikään pakko sulattaa mieheltäsi tuollaista käytöstä ja sitä, että sitten hän heittäytyy puhumattomaksi, kun asioista pitäisi puhua. Hyvähän se on piiloutua puhumattomuuden taakse... |O

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Vaikea kuvitella moista tapahtuvaksi. oikeastaan kun lukee näitä juttuja, alkaa ihmetyttämään sekin, että miksi pari ylipäätään lähtee viettämään baari-iltaa. Jotenkin olen kuvitellut, että muutkin parit olisi niinkuin me, että kun lähdetään kahdestaan rentoutumaan, niin mennään syömään, pidetään kädestä kiinni, ehkä voidaan vaikka tanssia yhdessä.

Siis jotta se aika ois yhteistä, rentoutumiseen ja suhteen kunnossapitoon varattua aikaa.

Jos minulle olisi noin käynyt, että mies olisikin ollut jonkun toisen seurassa meidän yhteisenä iltana, olisin kyllä tois suuttunut ja olisi paha mieli. Vaikka se onkin naurettavaa, niin olisin etsinyt seuraa itselleni. ei se varmaan olisi edes hyvältä tuntunut. Itku kurkussa olisin varmasti ollut koko illan. :'(

Meillä oli pitkästä aikaa vapaata lapsista.Kotona ensin saunottiin,syötiin hyvin ja sitten haluttiin baariin mennä muutamalla käymään,kun muutamaan vuoteen olla käyty missään.Eli ei mikään tavallinen baarireissu mun mielestä.Jos se nyt ylipäätään liittyy mitenkään tähän asiaan.

Olo on aika kurja...

Yhteistyössä