Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti Nuhanenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neiti Nuhanenä

Vieras
Tänään pitäisi reissuun lähteä, laskettelukeskuksesta mökki varattu. Pari päivää olen itse ollut kuumeessa ja kunnon räkätauti pukkaa nyt päälle. Lapsi odottaa innolla reissua, kun on puhuttu kylpylästä, pulkkamäestä, makkaranpaistosta jne. Mies on la-illan/yön ja osan päivää töissä tuolla paikassa, joten minulle aika paljon kasaantuis lapsen viihdyttäminen. Mutta tässä kunnossa ei pulkkamäkeä kiivetä eikä kylpylässä hilluta. Annanko lapselle oikein kunnon pettymykokemuksen ja jäädään kotiin vai mennäänkö kotiin ja toivotaan, että olo ois jo huomenna parempi? Siellä on kyllä myös lapsen isoja serkkuja, jotka jonkin verran voivat hänen kanssaan touhuta, mutta esim kylpylään ei taida olla viejää...mökki on aika hyvin varusteltu, että varmaan sielläkin viihtyy ihan ok...

Sitä mää itsekin ajattelin, että jos vaan vetäis Buranaa tarpeeksi usein, että kuume pysyy alhaalla ja sinne vaan. Harmittaa kyllä, oli puhetta, että nuo lapsen serkut olis tulleet la-iltana lapsenvahdiksi, niin olisin päässyt miehen mukaan töihin. Se nyt ainakin saa jäädä, mieluummin pötkötän kynttilänvalossa sohvalla :D. Jos lauantaina sais käytyä siellä pulkkamäessä ja kylpylässä, niin hyvä olis. Tai pulkkamäki voi olla jo tänään tai sunnuntaina...katotaan nyt.

Pystyiskö mies hoitamaan sen kylpyläkäynnin? Ja niiltä serkuilta ja heidän vanhemmiltaan voisi kysyä, pystyvätkö katsomaan mäessä ja muissa riennoissa teidän lasta, jos sinä et jaksakaan osallistua? Ei sitten tule mitään urputusta jälkikäteen, että on heille lapsi sysätty vahdittavaksi.

Yhteistyössä