Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
Mies ei kuulemma mene mun kanssa kihloihin/naimisiin eikä toista lasta hankita ennen kuin mulla on vakituinen työpaikka. Mitäs se nyt tolla meinaa? Onhan mulla työpaikka ja työsopimukset tehdään aina vuodeksi eteenpäin. mitään virkaa ei ole edes mahdollista saada tässä työssä. Muutenkin olen pitkään ollut sellainen ikuinen opiskelija ja edelleenkin tykkään vaihtaa työpaikkaa vähän väliä jos vaan on mahdollista.

Myöhästä pierasta, kun paskat on jo housussa, mutta jos pidät naimisiin menoa tärkeänä, niin ei kannata alkaa lapsia pukata ennen kuin on naimisissa. On niin yleinen tämä tarina, että lapset on tehty ja sitten mies ei haluakaan naimisiin, kun vihdoin olisi varaa niihin unelmahäihin...

[QUOTE="Hmmm";22790153]Myöhästä pierasta, kun paskat on jo housussa, mutta jos pidät naimisiin menoa tärkeänä, niin ei kannata alkaa lapsia pukata ennen kuin on naimisissa. On niin yleinen tämä tarina, että lapset on tehty ja sitten mies ei haluakaan naimisiin, kun vihdoin olisi varaa niihin unelmahäihin...[/QUOTE]

joskus niitä lapsia vaan tulee suunniteltua aikaisemmin.. Itseasiassa ennen en pitänyt naimisiin menoakaan tärkeänä. Eikä se nytkään ole mikään pakko. Mua vaan häiritsee tuo sen ehto. No saapi pian huomata jäävänsä ilman häitä ja toista lasta.. Ei sillä itsellänsäkään ole virkaa.. Kenkäähän voi saada nykyään melkeen millon vaan...

Mies ei kuulemma mene mun kanssa kihloihin/naimisiin eikä toista lasta hankita ennen kuin mulla on vakituinen työpaikka. Mitäs se nyt tolla meinaa? Onhan mulla työpaikka ja työsopimukset tehdään aina vuodeksi eteenpäin. mitään virkaa ei ole edes mahdollista saada tässä työssä. Muutenkin olen pitkään ollut sellainen ikuinen opiskelija ja edelleenkin tykkään vaihtaa työpaikkaa vähän väliä jos vaan on mahdollista.

Haluaa varmistaa ettei koko elämäänsä joudu sinua elettämään...? Naimisissa olevilla on puolison elättämispakko (siis pakko pitää puoliso leivänsyrjässä kiinni jos puoliso itse ei kykene/halua sitä tehdä), avopuolisoa ei ole pakko elättää vaikka tämä sössisi elämänsä kuinka pahasti tahansa.

Sano miehelle että et mee sen kanssa naimisiin ennen kuin laihduttaa kymmenen kiloa ja omistaa kiinteän sixpackin. Lisäksi pihassa tulee olla uusin Audi ja sulle rajaton käyttöoikeus miehen luottokortteihin.

Kait mä olen miehen mielestä lusmuna ollut. kun ensin opiskelin 5vuotta, jäin äitiyslomalle ja olin kotona siihen asti että lapsi oli 2,5v. sen jälkeen opiskelin vielä vuoden ja valmistuin. Nyt olen ollu 2v työelämässä.

Yhteistyössä