Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipidettä asiaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipidettä asiaan

Vieras
Miehelle tarjottu parempi palkkaista työtä tänään. Palkka nousisi nykyisestään 1000e. Työ olisi keikkatyötä. Vielä ei tarkemmin tiedetä menisikö niin että viikot töitä ja viikonloput kotona vai pidempään töissä ja pidemmät vapaat putkeen.
Mutta kumpi teille tärkeämpää: Rahaa reilusti enemmän käytettävissä vai se että mies viikot kotona?

No mun tilanteessa mies ottais tuon työn koska en itsekään ole päivisin kotona joten mitäpä siitä kostuisin.... paha sanoa jos olisin itse kotona...
Kuitenkin näkisin että normaalisti ihmiset käyvät muutenkin töissä joten kylläpä mä varmaan miehen töihin laittaisin :P (huom MINÄ) :D

Joo, mies on nykyäänkin jo töissä. Työpaikka muutaman kilometrin päässä kotoa.
Mutta nyt tosiaan houkuttelis tuo parempi palkka jo senkin takia että itse olen jäämässä kotiin vauvan kanssa. Mutta toisaalta taas mietityttää se arki kahden lapsen kanssa kotona kun mies kaukana töissä...

No Meillä mies saisi halutessaan ottaa uuden työpaikan.
Kyllä mä hyvin pärjäisin näiden 4 kanssa kotona kun loppujen lopuksi mieskin on lapsille kotona max 3 tuntia päivässä eikä syksyllä ja keväällä sitäkään ja puoli vuotta miehen työpaikka on myös lauantaisin auki.
Mutta totta toinen puoli, kaverin mies teki reissuhommia reilun vuoden ja kaveri sanoi että käytännössä hän on yh.
reissuja piti olla muutama vuodessa mutta mies oli 3 viikkoa muualla ja kävi viikonlopun kotona ja oli taas 3 viikkoa pois.
kuopusvauva vierasti omaa isäänsä.

oikeastaan pitää miettiä miten itse jaksat ja se että kumpaa mies haluaa ennen rahaa vaikka rahakin on nykyään tärkeä pointti kun kaikki on kallista ja hinnatkin nousee entisestään.

Yhteistyössä