Mitä tekisitte tässä tilanteessa? (kaverin mies yritti iskeä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voih

Vieras
Olin pikku jouluilemassa ja selvinpäin.
Mentiin pyörähtää baariin ja siellä näin kaverini miehen.Juteltiin ihan normi asioista ja yhtäkkiä alkoi hänen jutut menemään levottomaksi ja alkoi hiplaamaan ja puhumaan kuinka "maijan" ei tarvitse tietää tästä..

Menin niin hämilleni,etten osannut sanoa mitään (tai lyödä!!)vaan sanoin lähteväni kotiin heippa.
Kävin vessassa ja olin lähdössä pois,kun näin tämän samaisen miehen suutelevan jotain vierasta naista :(

Mulla niin paska mieli,tää pariskunta sai just kesällä toisen lapsensa ja kaverillani puhkes synnytyksen jälkeinen masennus,aika pahana.

Kerronko vai mitä teen? :( Tää mun kaveri on niin kiinni miehessään,ettei varmana kyllä sitä jättäis vaan eiköhän asia menis mun piikkii :(

Sinuna en kertoisi. Pahimmassa tapauksessa kaverisi ei uskoisi sinua vaan miestään, ja teillä menisi välit poikki.
Ihan kaikista pahimmassa tapauksessa kaverisi kyllä uskoisi, mutta jos on jo nyt masentunut niin voisi romahtaa ihan kokonaan.

Anna olla ja toivo, että ystäväsi pääsee eroon tosta niljakkeesta ilman että sun tarvitsee puuttua asiaan.

Mua kummastuttaa mitä miesten päässä oikeen noissa tilanteissa liikkuu, vai ohjaako se muna tosiaan niin pahasti etteivät pysty ajattelemaan kiinnijäämisen riskiä tai seurauksia? Varsinkin jos tääkin mies on touhunnut tollaista jossain lähibaarissa? Itse jouduin viime kesänä tilanteeseen jossa miehen eräs kaveri oli meillä iltaa istumassa mieheni kanssa. Jossain vaiheessa alettiin kaikki kolmistaan kattomaan leffaa, ja mun mies nukahti sohvalle. Ja mitä tekee tää miehen kaveri?? Ehdottaa toki että nyt kun toi ukkos nukahti niin pitäskö meidän siirtyä teidän sänkyyn. :O

Mä en oikeesti osannu siinä tilanteessa muuta ku sanoa että anteeks mitä, ja herättää mieheni. En kertonut miehelle mitä tapahtui heti kun hänet herätin , ja samassa tää kaverinsa ilmoittaa lähtevänsä kotiin ,vaikka alunperin oli sovittu että jää meille yöks. Seuraavana aamuna kun mies ihmetteli minne kaverillaan tuli niin kiire, kerroin mitä tapahtui kun hän nukahti. Mun mies päätti että mä varmaan kuulin väärin, et eihän nyt hänen kaverillaan ois pokkaa tollasta kysyä. Tavallaan ymmärrettävä reaktio, mutta mä oikeesti edelleen ihmettelen et mitä se mun miehen kaveri aatteli et tapahtuis, jos vaikka oisin suostunut? Kuka muka ois niin tyhmä että pettää miestään omassa himassaan kun oma mies nukkuu sohvalla? Entä jos hän ois herännyt kesken panemisen? Lumihankeen oltas lennetty molemmat. Mut ehkä se pillu on sitten vaan niin ihana asia että sen eteen kannattaa riskeerata ihan kaikkil...

Tää on vaan jotenki niin unimaista..Siis tuntuu ettei voi olla totta,että oon tässä tilanteessa :(

Miten pystyn kattomaa kaveriani silmiin kahvipöydässä istuessa ym.

Oon pitäny tätä miestä niin hyvänä,kohtelee kaveriani hyvin ja on hellän oloinen.Tääkö on sen kaksoiselämää?? :(

[QUOTE="hanna";27722145]Mua kummastuttaa mitä miesten päässä oikeen noissa tilanteissa liikkuu, vai ohjaako se muna tosiaan niin pahasti etteivät pysty ajattelemaan kiinnijäämisen riskiä tai seurauksia? Varsinkin jos tääkin mies on touhunnut tollaista jossain lähibaarissa? Itse jouduin viime kesänä tilanteeseen jossa miehen eräs kaveri oli meillä iltaa istumassa mieheni kanssa. Jossain vaiheessa alettiin kaikki kolmistaan kattomaan leffaa, ja mun mies nukahti sohvalle. Ja mitä tekee tää miehen kaveri?? Ehdottaa toki että nyt kun toi ukkos nukahti niin pitäskö meidän siirtyä teidän sänkyyn. :O

Mä en oikeesti osannu siinä tilanteessa muuta ku sanoa että anteeks mitä, ja herättää mieheni. En kertonut miehelle mitä tapahtui heti kun hänet herätin , ja samassa tää kaverinsa ilmoittaa lähtevänsä kotiin ,vaikka alunperin oli sovittu että jää meille yöks. Seuraavana aamuna kun mies ihmetteli minne kaverillaan tuli niin kiire, kerroin mitä tapahtui kun hän nukahti. Mun mies päätti että mä varmaan kuulin väärin, et eihän nyt hänen kaverillaan ois pokkaa tollasta kysyä. Tavallaan ymmärrettävä reaktio, mutta mä oikeesti edelleen ihmettelen et mitä se mun miehen kaveri aatteli et tapahtuis, jos vaikka oisin suostunut? Kuka muka ois niin tyhmä että pettää miestään omassa himassaan kun oma mies nukkuu sohvalla? Entä jos hän ois herännyt kesken panemisen? Lumihankeen oltas lennetty molemmat. Mut ehkä se pillu on sitten vaan niin ihana asia että sen eteen kannattaa riskeerata ihan kaikkil...[/QUOTE]

No ohhoh!!Kyllä sutkin hankalaan asemaan laittoi miehes kaveri.

Uskomatonta tollanen.

Kertoisin. Sekä niistä jutuista että siitä että suuteli toista naista.

Mulle kävi melkein sama ja jätin kertomatta. Kaveri sai kuulla muuta kautta saman, ja oli mulle tosi vihanen kun en kertonu.

mä haluaisin tietää jos mun mies toimisi noin, pitämällä asian salassa suojelet miestä.. musta se ei ole oikein ystävääsi kohtaan. Tietysti hankalaa jos ystävällä on muutenkin vaikea elämäntilanne :/
Voithan sä tietysti antaa sen miehen kuulla kunniansa, mutta tuskin siitä kovin suurta iloa on.

Vaikea tilanne :( Mulla oli vaikea synnytyksen jälkeinen masennus, ja kun nyt mietin sitä tilannetta, niin en usko että mulle olisi kannattanut kertoa jos mies olisi noin tehnyt. Mulla ei ollut miehen lisäksi oikeastaan ketään joka olisi tukenut ja auttanut, ja musta ei olisi ollut yksin huolehtimaan lapsesta. Mies oikeastaan huolehti sekä musta että lapsesta ja kaikista kodin asioista. Ei ollut helppoa aikaa hänellekään.

En kertoisi. Luulen, että et ole tervetullut enää kaverin luo jos kerrot. ei varmasti usko sinua. Näytät vaan sille ukolle kuinka ohuen langanpäässä kiikkuu. ei siinä tarvita kun ilmeitä.

En kertoisi. Luulen, että et ole tervetullut enää kaverin luo jos kerrot. ei varmasti usko sinua. Näytät vaan sille ukolle kuinka ohuen langanpäässä kiikkuu. ei siinä tarvita kun ilmeitä.

Mä luulen kanssa,että välit meiltä menisi :(

Mutta nyt tuudittaudun siihen,että se mies kituu joka kerta,kun kaverini kanssa nähdään!Pelko persiissä olkoo p*askiainen..

Kertoisin jos olisi minun ystäväni mies kysymyksessä, silläkin uhalla että kaveri suuttuisi siitä minulle.
Ja totisesti toivoisin että jokainen ystäväni olisi luottamuksen arvoinen ja kertoisi jos noin kävisi minun selkäni takana.

Mä en kertoisi, ainakaan vielä kun kaveri on huonossa kunnossa henkisesti jo valmiiksi. Saatko yhteyden mieheen ja voisit kysellä häneltä että mikä häntä vaivaa? Raskastahan varmasti miehelläkin on olla kantavana voimana perheessä tällä hetkellä ja varmaan kaipasi jotain irtiottoa siitä, mutta vähän väärällä tavalla siihen lähti.

Uskon kuitenkin että jos nyt kerrot kaverillesi, ottaa hän syntipukiksi sinut ja välinne menevät :( Ja juuri nyt hän varmaan tarvitsisi sinua.

Voisiko miehelle sanoa että näit mitä hän teki ja että et nyt kerro ystävällesi, mutta toivot että mies miettisi tekemisiään. Ja että sinua on turha yrittää iskeä enää?

[QUOTE="a p";27722304]Mä luulen kanssa,että välit meiltä menisi :(

Mutta nyt tuudittaudun siihen,että se mies kituu joka kerta,kun kaverini kanssa nähdään!Pelko persiissä olkoo p*askiainen..[/QUOTE]

Enpä usko, että on pelko persiissä. Eihän se muuten olisi sinuakaan lähennellyt, jos olisi peloissaan, että kaverisi saisi tietää. Luulen, että mies tietää hyvin, että kaverisi on niin kiinni hänessä, ettei koskaan jättäisi. Arvelee varmasti olevansa korvaamaton. Silloin on helppo touhuta, kun ei tule mitään seuraamuksia.

Niin onko kaverillesi aiemmin tullut tietoon mitään miehen sivujuttuja?

En kertoisi. Luulen, että et ole tervetullut enää kaverin luo jos kerrot. ei varmasti usko sinua.

En kertois itsekkään. Mutta ehkä enemmänkin koska se ei ole "iso juttu", siis tuo iskeminen. Sellasia jotkut miehet vain on. Hankalempaa ehkä tuo että on nähnyt ihan suutelua, se nyt on vakavempaa.

Ja jos joku on nähnyt sen iskemisen, niin mitä sitten? Ethän sinä varmasti tehnyt mitään muuta kuin torjuit koko ajan? Et sinä ainakaan (kai) tehnyt mitään väärin siinä tapauksessa. Itse ehkä olisin siinä lopulta ärähtänyt miehelle että jos ei tuommoinen lopu niin soitan heti vaimolle!

[QUOTE="vieras";27722397]Enpä usko, että on pelko persiissä. Eihän se muuten olisi sinuakaan lähennellyt, jos olisi peloissaan, että kaverisi saisi tietää. Luulen, että mies tietää hyvin, että kaverisi on niin kiinni hänessä, ettei koskaan jättäisi. Arvelee varmasti olevansa korvaamaton. Silloin on helppo touhuta, kun ei tule mitään seuraamuksia.

Niin onko kaverillesi aiemmin tullut tietoon mitään miehen sivujuttuja?[/QUOTE]

Niin,en tiedä sitten kaduttaako sitä miestä ollenkaan ja pelkääkö edes kiinni jäämistä..
Ei ole mun tietääkseni kaveri tietoinen tuollaisesta,uskon kyllä että olisi sanonut.

[QUOTE="Vieras";27722444]Hei haloo! Mies oli vaan niin känässä ja tuskin lähti panemaan kunhan suuteli..oot vaan niinkuin ei mitään..[/QUOTE]

Joo, kännissähän saa tehdä mitä vaan... huoh...

Makin oon kylla sita mielta ettei kannata kertoa. Joko mies on "vaan" niin kannissa, tai sitten tekee tuota enemmankin. Mutta en usko, etta sun kertomiset ainakaan mitaan hyvaa voi saada aikaan. En alkaisi myoskaan miesta moralisoimaan, eikohan tieda itsekin ettei ole kivasti tehty. Toisaalta taas pariskunnilla on niin erilaiset rajat pettamisen ym. suhteen. Se mika toiselle pariskunnalle olisi "anteeksiantamatonta ja eron paikka", saattaa toiselle olla vaan "merkityksetonta baarikayttaytymista".

[QUOTE="Vieras";27722444]Hei haloo! Mies oli vaan niin känässä ja tuskin lähti panemaan kunhan suuteli..oot vaan niinkuin ei mitään..[/QUOTE]

Ällöttävää tuollainen kaljan syyttäminen joka asiasta. Kai sillä ihmisellä vielä sentään omat aivot on, vaikka kännissä olisi. Suuteleminenkin voi joissain piireissä olla pettämistä, ja parhaan kaverin iskeminen astetta pahempaa sikailua.

Kuitenkin, muuten kertoisin, mutta kun kaverisi on kerran masentunut, niin enpä ottaisi riskiä. Voisi olla arvaamattomia seurauksia.

En kertois itsekkään. Mutta ehkä enemmänkin koska se ei ole "iso juttu", siis tuo iskeminen. Sellasia jotkut miehet vain on. Hankalempaa ehkä tuo että on nähnyt ihan suutelua, se nyt on vakavempaa.

Ja jos joku on nähnyt sen iskemisen, niin mitä sitten? Ethän sinä varmasti tehnyt mitään muuta kuin torjuit koko ajan? Et sinä ainakaan (kai) tehnyt mitään väärin siinä tapauksessa. Itse ehkä olisin siinä lopulta ärähtänyt miehelle että jos ei tuommoinen lopu niin soitan heti vaimolle!

En lähtenyt yhtään siihen mukaan,todellakaan.Ja en edes tiedä onko siinä näkemistä edes,normisti juteltiin,mutta levottomaks kävi puheet.
Otti tosin lanteesta kiinni ja sitte lähin samantien.
Ja nyt jälkeenpäin aateltuna tulee mieleen vaikka mitä,mitä olisin sanonut..Mutta se tilanne veti ihan puihin.

Mä oon ollu samantapaisessa tilanteessa ja kerroin. Noh, mies tietty väitti, että mä olin lähennelly sitä ja mies tietty oli mukamas antanu mulle pakit ja mä siitä suivaantuneena oon keksiny vaan syyttää tätä miestä. Pelimies siis selkeesti, kun oli jo selityskin valmiina.

Välit mieheen katkes kokonaan ton jälkeen, välit naiseen viileni muutamaksi vuodeksi. Mies jäi myöhemmin rysän päältä kiinni ja erohan siinä tuli. Nyt mun ja kyseisen naisen välit on ihan kunnossa.

Tähän tapaukseen ei tosin liittyny masennusta lainkaan, se toki muuttaa vähän kuviota.

Yhteistyössä